لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

کت کرپ جلو چاک هفت دکمه

کت کرپ جلو چاک هفت دکمه یک کت تک مجلسی که قابلیت استایل با تمام شلوار ها را داشته و باعث اعتبار استایل شما می شود. همچنین برای ایست بهتر دارای آستر می باشد.


جدول سایزبندی 

سایز38 دوربازو 34- دورسینه 94 - دور کمر 90
سایز40 دوربازو 36- دورسینه 98 - دور کمر 94
سایز42 دوربازو 38- دورسینه 104- دور کمر100
سایز44 دوربازو 40- دورسینه 108- دور کمر104

قد کت 65
قد آستین 61

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
1,765,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی​
این رنگ/سایز موجود نیست
خروج
کد محصول:
10321-66678
محبوب من
توضیحات

کت کرپ جلو چاک چه ویژگی دارد؟

کت کرپ جلو چاک یکی از زیباترین کت های تک موجود در مزون که قابلیت ست با تمامی شلوار ها را داد. به ویژه شلوار های بوتکات که استایل مجلسی تری داده و به محض ورود نگاه ها را جذب شما خواهد کرد. کت تک از جمله آیتم های محبوب و کاربردی است که در کمد هر خانم شیکپوشی باید یافت شود. این کت زیبای تک به استایل تان اعتبار داده و بدون نیاز به تلاش خاصی شما را در مرکز توجهات قرار خواهد داد. این کت تک از جنس پارچه کرپ مازراتی می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد. مرغوبیت پارچه حتی از تصاویر آن نیز پیداست و به دلیل استفاده از آستر ساتن کره ای ایست خیلی شیک و رسمی در تن خواهد داشت. کت کرپ جلو چاک با یک شال و روسری مینی تمام آن چیزی است که برای جذابیت بهش احتیاج دارید.

نکته : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔ 

کت تک کرپ جلو چاک یکی از زیباترین کت های جلو چاک موجود در مزون است که از پارچه با کیفیت کرپ دوبل تولید شده و ایست شیک و آهارداری در تن دارد. کت تک کرپ دوبل به راحتی با انواع آیتم های دیگر ست شده و به محض پوشیدن استایل شما را تغییر می دهد. این کت زنانه جلو چاک مناسب خواستگاری، اعیاد، جشن ها و انواع دورهمی و مراسم های رسمی و غیررسمی می باشد. کت تک کرپ به دلیل قد کوتاهی که دارد کمر را باریک تر نشان می دهد. همچنین طراحی ساده و همیشگی آن باعث می شود یک خرید عمری محسوب شده و تا مدت ها برای شما مفید باشد. رنگبندی آن تک رنگ و مشکی است که از جمله رنگ های نود و خنثی است که به آسانی با هر رنگ دیگری ست شده و استایل مدرن و ترندی برای شما می سازد. همچنین جنس با کیفیت کرپ درجه یک موجب می شود این کت تک جلو چاک در تن باشکوه و زیبا به نظر برسد. 

پارچه کرپ مازراتی :

پارچه کرپ مازراتی در دسته ی پارچه های با ضخامت قرار می گیرد. این پارچه بادوام، اندکی ضخیم و دارای سطحی نرم است. همچنین کشسانی داشته و از ایستایی خوبی نیز برخوردار است. ویژگی بارزی که این پارچه ها را متفاوت ساخته وجود حالت چین بسیار کم و سطح دانه دانه ای آن است که در هنگام تولید بافت پارچه ایجاد شده است. خبر خوب آنکه کرپ مازراتی در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می شود و بیشتر آنها آبرفت ندارند به همین دلیل جزو انواع پارچه‌ های مجلسی محبوب و پر استفاده شناخته می شود. همانطور که در بالا گفته شد از این پارچه برای لباس های رسمی و غیر رسمی مانند لباس های مجلسی، مانتو، کت، لباس های کژوال و همینطور برای پوشش روزانه میتوان استفاده نمود.

تاثیر رنگ مشکی :

رنگ مشکی پرکاربردترین رنگی است که در زمینه ی پوشاک حرفی برای گفتن دارد. این رنگ جذاب و خاص طرفداران بسیار زیادی دارد و کمتر کسی پیدا میشود که هیچ لباسی به این رنگ در کمد خود نداشته باشد، از این رو این رنگ پر قدرت، خواهان زیادی دارد. رنگ مشکی نماد قدرت، احترام و شیک پوشی است. طبق اصل بالا که قبلا به آن اشاره کردیم رنگ مشکی تضاد کاملی با پوست های رنگ روشن دارد و از این رو برای این عزیزان انتخاب ایده آلی خواهد بود.

رنگ مشکی باعث لاغر تر نشان دادن هیکل شده و برای عزیزانی که دغدغه ی اضافه وزن دارند، رنگ محبوب و دوستداشتنی خواهد بود. رنگ مشکی شما را جدی، محکم و نفوذناپذیر نشان میدهد. افراد علاقمند به این رنگ شخصیت های مرموز، ساکت و در عین حال خالصی دارند. رنگ مشکی اولین گزینه در بسیاری از فرهنگ در هنگام عزاداری و یا مراسم های مذهبی است و این کاربرد، به اهمیت و محبوبیت این رنگ افزوده است، از این رو لباس های رنگ مشکی شما را برای مراسم های بسیار زیادی همراهی خواهد کرد.

انتخاب شال و روسری مناسب :

شال و روسری که برای ست با این کت تک کرپ استفاده می کنید تاثیر بالایی در تایید یا رد زیبایی استایل شما خواهد داشت. اگر استایل رسمی در نظر دارید بهتر است از روسری های ساتن استفاده کنید. اگر یک استایل اسپرت و مناسب کافی شاپ و پیاده روی مدنظرتان باشد، شال های بلند رنگی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود تا علاوه بر همخوانی که با مکان مورد نظر شما دارد راحتی نیز برایتان به ارمغان آورده و استایل پرانرژی به شما بدهد. اگر هم که یک قرار ملاقات مهم در پیش دارید شال و روسری های مینی مشکی بهترین گزینه است تا استایل محکم و موقرانه ای به شما داده و نگاه تحسین برانگیز اطرافیان را حواله ی شما کند. شال و روسری های حریر و مرواریدی از گزینه ی های مطلوب برای عروسی و جشن های حایز اهمیت است.

لیست شال و روسری های مناسب با کت تک :

نحوه ست کردن کت تک کرپ :

از آنجایی که این کت آستردار دارای یقه انگلیسی می باشد تاپ یا شومیزی که برای زیر آن انتخاب می کنید از اهمیت بالایی برخوردار است و تعیین کننده ی میزان جذابیت استایل شما خواهد بود. بنابراین لازم است زمان ودقت کافی را برای صرف کنید. اگر شلوار و یا روسری شما طرحدار است حتما در نظر داشته باشید که بهتر است طرح این دو آیتم یکسان باشد اما اگر طرح آن یکسان نباشد لازم است طرحی که دارد شباهت زیادی به یکدیگر داشته و یا از طیف رنگی یکسانی استفاده شود تا در دید کلی مخاطب ظاهر یکدست و یکپارچه ای داشته باشید و این موضوع در رابطه با تاپ آن نیز صدق می کند، طرحدار بودن شال و شلوار شما را مجبور می سازد تاپ زیر این یقه انگلیسی زیبای خود را کاملا ساده انتخاب کرده و همرنگ مانتو در نظر بگیرید.

همچنین اگر برای شلوار و شال خود سادگی را در نظر می گیرید دست شما برای انتخاب تاپ زیر این کت جلو چاک کاملا باز خواهد بود اما با این حال بازهم لازم است نکاتی را در این رابطه رعایت بفرمایید مانند هماهنگ سازی رنگ آیتم های مورد استفاده! رنگ های کرم، نسکافه ای و قهوه ای رنگ های مکمل محسوب شده و از این رو استفاده از آن در آیتم های بالا استایل شیک و یکدستی به شما میدهد. همچنین رنگ های سبز و نارنجی نیز با اینکه رنگ متضاد محسوب می شوند اما استفاده هوشمندانه از آن در استایل بسیار چشمگیر و خیره کننده بوده و نگاه ها را سمت شما جذب خواهد کرد.

اگر قد بلندی دارید بهترین انتخاب برای شما با این کت کرپ جلو چاک شلوار دمپا پاکتی خواهد بود. صندل های بنددار و یا بی بند هم انتخاب جذابی برای تکمیل استایل زنانه و دلبرانه ی شما خواهد بود. اما اگر دنبال بلند نشان دادن قد خود هستید شلوار های بوت کات و دمپا را فراموش نکنید. همرنگ بودن کفش با شلوار نیز تاثیر بسزایی در قد بلند نشان دادن شما دارد و به راحتی میتوانید یک استایل شیک و اصیل با این کت کرپ جلو چاک زیبا برای خود بسازید. همچنین شلوار های بگ نیز از دیگر گزینه های موجود برای استایل مجلسی بوده که کفش ها را نیز نمایان نمی سازد. از این رو میتوانید هر نوع کفشی که با آن راحتی دارید انتخاب کرده و تمام مدت زمان استفاده را به راحتی و حس خوب بگذرانید.

شلوار های مناسب برای این کت جلو چاک :

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم ?

لینک ما در اینستاگرام :

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10321-66678

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
1038
بارکد UPC
39511
مشاهدات اخیر
1,765,000 تومان
کت کرپ جلو چاک هفت دکمه یک کت تک مجلسی که قابلیت استایل با تمام شلوار ها را داشته و باعث اعتبار استایل شما می شود. همچنین برای ایست بهتر دارای آستر می باشد. جدول سایزبندی  سایز38 دوربازو 34- دورسینه 94 - دور کمر...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید