لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

کت تک پایین چهارخونه

کت تک پایین چهارخونه یک مانتو کتی جذاب که از جنس پارچه کرپ درجه یک می باشد. دو طرف کت آستردوزی و قسمت طرحدار آن لایه دوزی شده است. همچنین کمربند نیز دارد.


جدول سایزبندی

سایز38 دورسینه 98 - دورکمر90 - دوربازو 36
سایز40 دورسینه 100- دورکمر92 - دوربازو 38
سایز42 دورسینه 102- دورکمر96 - دوربازو 40
سایز44 دورسینه 104- دورکمر98 - دوربازو 40
سایز46 دورسینه 106- دورکمر100- دوربازو42

قد کت 74
قد آستین 60

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متروجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
1,977,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی طرحدار​
این رنگ/سایز موجود نیست
خروج
کد محصول:
10373-67132
محبوب من
توضیحات

کت تک پایین چهارخونه چه ویژگی دارد؟

کت تک پایین چهارخونه یک مانتو کتی جذاب کمربند دار بوده که از دو پارچه کرپ ساده و طرحدار تولید شده و به دلیل دوخت و برشی که دارد استایل مجلسی در تن خواهد داشت. همچنین ویژگی دیگری که دارد علاوه بر استایل های مجلسی قابلیت بالای آن در استفاده در ست های اسپرت نیز می باشد. چه قصد استایل خانمانه به همراه کفش پاشنه بلند را داشته باشید و چه استایل اسپرت به همراه شلوار های جین یا مام پارچه ای را داشته باشید این مانتو کتی زیبا شما را یاری خواهد کرد. مانتو کتی از سری آیتم هایی است که حداقل یکی از آن در کمد هر خانم شیکپوشی باید یافت شود و اگر پارچه آن از دوخت تمیز و کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد دیگر برای درخشیدن به چیزی احتیاج نخواهید داشت.

نکته : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔️ 

کت تک پایین چهارخونه همانطور که در بالا اشاره شده جزو خرید های عمری خواهد بود که تمام استایل های شما را پوشش می دهد. همچنین در مراسم هایی مانند دورهمی های خودمانی، شرکت در افتتاحیه یا جشن تولد هایی که در کافه و رستوران برگزار می شود، قرار های کاری یا حتی عاشقانه ( البته با استفاده از اکسسوری های مناسب ) میتواند بهترین انتخاب باشد. کت تک پایین چهارخونه به دلیل استفاده از پارچه چهارخونه ای که دارد جزو ترند های ماندگاری خواهد بود که هیچ وقت تکراری نمی شود. طرح پیچازی ریز آن جزو طرح های ماژورترندی است که عمر طولانی در مد داشته و همیشه طرفدران خاص خود را دارد. در کنار تمامی مواردی که ذکر شد این مانتو کتی جذاب به دلیل استفاده از کمربند یک استایل نفس گیر در تن خواهد داشت. همانطور که می دانید کمربند ها در مناطقی که پیچ و تابی وجود ندارد، جذابیت و زنانگی ایجاد می کند! 

پارچه کرپ :

پارچه کرپ یکی از پر طرفدار ترین پارچه های موجود در بازار است که تنوع بالایی دارد. پارچه این کت تک پایین چهارخونه گرم بالا و بسیار باکیفیت می باشد. ایست آهار دار و درخور آن حتی در تصاویر نیز پیداست. کرپ های گرم بالا جزو درجه بندی اعلا محسوب شده و دارای ویژگی های بسیار بالایی است. از جمله رنگ مشکی حقیقی، آهار بالا، ریزش مناسب، چروک پذیری کم و عدم پرزدهی و بورشدگی. البته لازم به یادآوری است که در صورت رعایت نکات مربوط به مراقبت این پارچه این ویژگی های مثبت را دارا خواهد بود. همچنین از آنجایی که با آستر لایه دوزی شده است شستشو با خشکشویی بافت و ایست پارچه را حفظ کرده و مثل روز اول جذابیت و شکوه مطلوب را خواهد داشت.

پارچه کرپ در گذشته توسط بانوان یونانی پوشیده می شد و در قرن نوزدهم شرکت تولیدی به نام courtalds تولید انحصاری این پارچه را به خود اختصاص داد و از آنجا بود که این پارچه ی خوش ایست در دسترس استفاده عموم قرار گرفت و محبوب شد. کرپ که با نام لاتین (Crepe) شناخته می شود برگرفته از یک کلمه ی فرانسوی به معنی نوعی پنکیک کوچک و نازک می باشد. این پارچه پرکاربرد متشکل از مجموعه متنوعی از الیاف طبیعی و مصنوعی است. ویژگی مفید دیگری که در انحصار پارچه های کرپ می باشد این است که در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود و به همین دلیل طیف عظیمی از مردم با سلایق و علایق مختلف را پوشش داده و از این رو پرکاربرد است. 

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10373-67132

کد محصول خاص

بارکد UPC
34511
مشاهدات اخیر
1,977,000 تومان
کت تک پایین چهارخونه یک مانتو کتی جذاب که از جنس پارچه کرپ درجه یک می باشد. دو طرف کت آستردوزی و قسمت طرحدار آن لایه دوزی شده است. همچنین کمربند نیز دارد. جدول سایزبندی سایز38 دورسینه 98 - دورکمر90 - دوربازو 36سایز40...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید