لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

شومیز گیپور مغزی ساتن

شومیز گیپور مغزی ساتن یک شومیز مجلسی اعلا و فاخر که طراحی خاص و دلبرانه آن در کمتر مزونی قابل یافت است. همچنین تنوع بالایی در ست کردن با دیگر آیتم ها دارد.


جدول سایزبندی 

سایز 38  دورسینه  94 - دور بازو 32
سایز 40  دورسینه  98 - دور بازو 34
سایز 42  دورسینه 102- دور بازو 36
سایز 44  دورسینه 106- دور بازو 38
سایز 46  دورسینه 108- دور بازو 42

قد شومیز 60
قد آستین 66

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
2,025,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
  • سفید
خروج
کد محصول:
10000-69170
محبوب من
توضیحات

شومیز گیپور مغزی ساتن چه ویژگی دارد؟

شومیز گیپور مغزی ساتن یکی از زیباترین و فاخر ترین شومیز های مجموعه کرپ می باشد که زیبایی و طراحی دلبرانه آن دست شما را در ست کردن باز می گذارد. این شومیز مجلسی وی آی پی باعث اعتبار استایل شما شده و بدون نیاز به تلاش خاصی تمام نگاه های تحسین آمیز اطرافیان را جذب شما خواهد کرد. آستین های آن کلوش و از جنس تور طرحدار می باشد. طرح یقه هفت رودوزی از دیگر طراحی های این شومیز گیپور مغزی ساتن است که در کمال سادگی و با حفظ طراحی مینیمال آن، این شومیز مجلسی را به یک شومیز خاص و وی آی پی تبدیل کرده است. علاوه بر آن برای پوشانندگی بیشتر با آستر ژرسه آستردوزی شده است و زیبایی گیپور روی پوست را تماشایی تر کند.

نکته : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

شومیز مجلسی گیپور مغزی ساتن مناسب تمامی مراسم ها خواهد بود و خبر خوب آنکه با تمامی شلوار و دامن ها نیز ست شده و دست شما را در ست کردن بسیار باز خواهد گذاشت. شلوار های بوت کات دمپا چاکدار بهترین گزینه برای استایل با این شومیز مجلسی خواهد بود. همچنین دامن ها نیز می تواند گزینه ی محبوبی باشند به ویژه اگر استایل زنانه و دلبرانه در نظر داشته باشید. خوشبختانه این شومیز گیپور مغزی ساتن قابلیت استفاده در مراسم های رسمی، غیررسمی، مذهبی،سوگواری و همچنین مراسم های شادی مانند جشن ها، دورهمی های دوستانه، تولد و عکاسی ها خواهد بود. این شومیز وی آی پی مجلسی جزو سکه دار ترین شومیز های مجلسی موجود در مزون کرپ است که در کمتر مزون و فروشگاهی قابل یافت می باشد.

جنس گیپور :

همانطور که می دانیم یکی از زیباترین و البته جذاب‌ترین انواع پارچه، پارچه گیپور کره است که برای تولید لباس های مجلسی جذابیت خاصی ایجاد می کند. گیپور (guipure) نوعی پارچه توری نسبتا ضخیم است که طرح‌های بسیار متنوعی روی زمینه این پارچه به صورت برجسته نقش بسته است و جلوه خاصی به پارچه بخشیده است. از طرفی پارچه گیپور الیاف پنبه و ابریشم دارد و به راحتی می‌توان یک پارچه ساده زیر آن کار کرد. از طرفی موتیف این پارچه هرگز هنگام دوخت و دوز خراب نمی‌شود و حتی شما می‌توانید تزیینات بسیار زیادی روی آن انجام دهید. همچنین تاپ ژرسه زیر آن زیبایی و ظرافت گیپور را بیشتر کرده تا خوش دوخت تر به نظر برسد.

یقه فرنچ :

یقه فرنچ یکی دیگر از انواع یقه ایستاده است که دارای لبه هایی به ارتفاع 2 یا 5 سانتی متر است که دور گردن بسته می شود و لبه های گرد و منحنی دارد. این لبه ها در یقه فرنچ بهم نمی رسد و قسمت کوچکی از گردن را نمایش می دهد. تاثیری که یقه فرنچ دارد مانند یقه ایرانی است و برای صورت کشیده و گردن های بلند مناسب است.

شومیز مجلسی را چگونه میتوان ست کرد؟

از دیگر ویژگی های این شومیز گیپور مغزی ساتن مناسب بودن آن با هر سبک شلواری خواهد بود. شلوار های کرپ و لمه به شدت مکمل خوبی برای این شومیز مغزی گیپور خواهد بود. خبر خوب اینکه در عکاسی جلوه ی شما از واقعیت هم بیشتر خواهد بود! شلوار های کرپ با انواع قد و استایل بسیار مکمل جذابی با این شومیز گیپور خواهد بود. چرا که این شومیز مجلسی با شلوار های بوتکات و کفش پاشنه بلند ترکیب برنده ای خواهد شد و استایل خیره کننده ای به شما خواهد داد. باز بودن روی بازوهای آن یکی دیگر از دلایلی است که این شومیز الیزه را مجلسی ساخته است. همیشه به خاطر داشته باشید که کارهای ساده و کم طراحی شده ماندگارتر بوده و تا مدت ها از دایره ی مد خارج نمی شود.

اگر قد بلندی دارید بهترین انتخاب برای شما شلوار دمپا پاکتی خواهد. اگر قد میانه دارید شلوار های بوتکات استایل جذابی به هیکل شما داده و به دلیل اینکه کفش زیر شلوار قرار می گیرد تاثیر فراوانی در افزایش قد شما خواهد داشت. صندل های بنددار و یا بی بند هم انتخاب جذابی برای تکمیل استایلتان خواهد بود. اما اگر دنبال یک استایل جذاب و مجلسی هستید شلوار های از بالا گشاد قد 90 ظاهر معرکه ای به شما میدهد. فراموش نکنید که در این شلوار ها که کفش زیر شلوار پنهان نمی شود، همرنگ بودن کفش با شلوار مجلسی تاثیر بسزایی در قد بلند نشان دادن شما دارد و به راحتی میتوانید ظاهر جذاب و چشمگیری ایجاد کنید.

لیست پیشنهادی شلوار های کرپ برای ست با این شومیز گیپور ساتن مغزی :

همچنین این شومیز مغزی ساتن به دلیل مدل جذابی که دارد با انواع دامن و شلوار های ساده قابل ست شدن خواهد بود و استایل زنانه و در عین حال مجلسی برای شما فراهم خواهد کرد. استایل شومیز با دامن همیشه از جذابیت های فراوانی برخوردار است و طراحی که مدل های دامن مزون کرپ دارد، ظرافت و جذابیت هیکل شما را بیشتر نمایش میدهد از این رو، به محض پوشیدن نگاه ها جذب شما خواهد شد. چراکه دامن ها همیشه باعث افزایش زنانگی استایل شما شده و زیبایی خیره کننده ای به هیکل شما خواهد داد. ویژگی دیگری که دارد هیچوقت این استایل ها تکراری نشده و در هر مراسمی میتوان پوشید و با کمی تفاوت استایل های نو و چشمگیری ترکیب کرد.

لیست پیشنهادی دامن های کرپ برای ست با این شومیز مجلسی مغزی ساتن :

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم ?

لینک اینستاگرام ما :
ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10000-69170

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
1197
بارکد UPC
123111
مشاهدات اخیر
2,025,000 تومان
شومیز گیپور مغزی ساتن یک شومیز مجلسی اعلا و فاخر که طراحی خاص و دلبرانه آن در کمتر مزونی قابل یافت است. همچنین تنوع بالایی در ست کردن با دیگر آیتم ها دارد. جدول سایزبندی  سایز 38  دورسینه  94 - دور بازو 32سایز 40...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید