لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

کراپ شومیز کرپ حریر زرباف

کراپ شومیز کرپ حریر زرباف یکی از زیباترین و فاخرترین شومیزهای موجود در مزون می باشد. این شومیز مجلسی جلوگره ای بوده و برای ایست بهتر پشت کمر کش دوزی دارد.


جدول سایزبندی 

سایز 38  دورسینه 90 - دور بازو 38
سایز 40 دورسینه  94 - دور بازو 40
سایز 42  دورسینه 98 - دور بازو 44

قد شومیز 44
قد آستین 57

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
1,099,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی​
  • طلایی
  • سبز​
خروج
کد محصول:
10001-64542
محبوب من
توضیحات

کراپ شومیز کرپ حریر زرباف چه ویژگی دارد؟

کراپ شومیز کرپ حریر زرباف یکی از زیباترین انواع شومیز های مجلسی موجود در مزون که از جنس کرپ حریر بوده و با زربافتی که الیاف آن تزیین شده است به یک کار سکه دار و باشکوه تبدیل شده است. این شومیز زیبا در قسمت جلو دارای گره می باشد و در قسمت پشت کمر برای ایست بهتر از کش دوزی استفاده شده است. همچنین آستین ها مچی و به حالت کلوش طراحی شده است تا در کنار سادگی که در طرح و مدل خود دارد کار فاخر و مجلسی نیز محسوب شده و چشم ها را به بازی بگیرد. این کراپ شومیز کرپ حریر زرباف برای از بین بردن ویژگی بدن نما بودن پارچه کرپ حریر از آستر ژرسه استفاده کرده است. از این رو با خیال راحت می توانید در تمامی مراسم ها استفاده کنید.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

همچنین در کنار موارد بالا زرباف پارچه از اصلی ترین دلایل مجلسی بودن این شومیز زیبا شده است تا به محض پوشیدن نگاه تحسین آمیر اطرافیان را جذب شما کرده و بدون نیاز به تلاش خاصی شما را در مرکز توجهات قرار دهد. علاوه بر آن این کراپ شومیز کرپ حریر قابلیت استفاده در تمامی مراسم های پیش رو شما را دارد. به دلیل پوشیده بودن کار برای استفاده در مراسم های مختلط که در آن دغدغه ی حجاب وجود دارد نیز مناسب خواهد بود. همانطور که در بالا اشاره شد این کراپ شومیز کرپ حریر زرباف می تواند با تمامی شلوار های کرپ مجلسی ست شده و استایل جذاب و یکه تازی برای شما فراهم کند. فرقی نمی کند که مراسم مذهبی در پیش دارید یا شادی و جشن و سرور، رنگبندی این شومیز مجلسی مناسبت معقولانه ای خواهد داشت.

پارچه کرپ حریر زرباف :

کرپ حریر یکی از پرکاربرد ترین پارچه های تابستانی است که قابلیت بالایی در تولید انواع آیتم های پوشاک دارد. همچنین از آنجایی که خنک و سبک است گزینه ایده آلی برای روزهای گرم تابستانی می تواند باشد. ریزش این پارچه زیاد است از این رو برای دامن و شومیز بسیار مناسب خواهد بود اما از آنجایی که بدن نماست در بعضی از آیتم ها از آستر ژرسه استفاده می شود و اگر طراحی لباس ایجاب کند بدن نمایی این پارچه از زیبایی های آن به شمار می رود. در این کراپ شومیز کرپ حریر برای از بین بردن بدن نمایی پارچه با آستر ژرسه دوخته شده است. این پارچه محبوب و پرکاربرد بدون آبرفت می باشد.

کراپ شومیز کرپ حریر زرباف مناسب چه مراسمی است؟

این کراپ شومیز مجلسی به دلیل وجود زرباف در الیاف قابلیت استفاده در مراسم های رسمی و غیررسمی و مجلسی را داراست. مناسبت هایی مانند جشن های تولد، عکاسی، حضور در افتتاحیه و یا رنگ مشکی آن در مراسم های مذهبی و سوگواری قابل استفاده خواهد بود. اگر از آن دسته از خانم های شیک پوشی هستید که علاوه بر ترند بودن کار به راحتی و کیفیت آن نیز اهمیت می دهید این گزینه ی فوق العاده ای برای شما خواهد بود. برند بودن آن در کنار خنکا و لطافتی که دارد به سختی به شما اجازه می دهد از پوشیدن آن دست بردارید. دوخت و جنس با کیفیت آن حتی در تصاویر هم به راحتی قابل نمایش است.

اگر قصد مسافرت به شهر یا کشور های گرمسیر دارید بهتان تبریک می گوییم؛ با این کراپ شومیز کرپ حریر که دارای قد مناسبی است و با تمامی شلوار ها نیز ست می شود. استایل مسحور کننده ای خواهید ساخت. سبک بودن و ریزش فوق العاده ی آن کار شما را در سفر به شدت راحت می کند. پارچه ی کرپ حریر زرباف از بهترین گزینه هایی است که با آن می توان لباس های مجلسی تولید کرد و از لطافت و ریزش آن لذت برد. از سری ویژگی های دیگر این شومیز کرپ حریر پوشیده بودن آن است که باعث شده یکی از مهمترین دغدغه‌های بانوانی که به حجاب اهمیت می‌دهند را برطرف کند. خبر خوب اینکه این مدل‌ها تنگ و چسبان نیز دوخته نشده اند و از این نظر نیز جای نگرانی وجود ندارد.

شومیز مجلسی را چگونه میتوان ست کرد؟

علاوه بر آن طرح و رنگ آن به شما این امکان را می دهد تا با هر آیتم دیگری ست کرده و تنوع بالایی در ست کردن داشته باشید. از دیگر ویژگی های شومیز مجلسی مناسب بودن آن با هر سبک شلواری خواهد بود. شلوار های کرپ کرم یا مشکی به شدت مکمل خوبی برای این رنگ خواهد بود. اگر قد بلندی دارید بهترین انتخاب برای شما شلوار دمپا پاکتی خواهد بود فقط باید در نظر داشته باشید که بهتر است از شلوار های ساده و بدون پترن استفاده کنید تا ظاهر منظم و آراسته ای به شما بدهد. اما اگر دنبال بلند نشان دادن قد خود هستید شلوار های بوت کات و دمپا را فراموش نکنید. همرنگ بودن کفش با شلوار نیز تاثیر بسزایی در قد بلند نشان دادن شما دارد.

شلوار های مناسب برای ست با شومیز مجلسی :

  1.  شلوار کلاسیک پاکتی کد 4683
  2. شلوار کرپ دمپا اسپانیش کد 3157
  3. شلوار دمپا گشاد کد 5189
  4. شلوار کلاسیک پاکتی کد 752
  5. شلوار از بالا راسته کد 754
  6. شلوار زنانه کرپ دوبل دمپا گشاد 8407
  7. شلوار دمپا کرپ پارکر اندونزی کد 7731
  8. شلوار دمپا گشاد کرپ لمه 7730
  9. شلوار از بالا راسته کرپ دوبل فلر کد 7474
  10. شلوار کرپ دمپا اسپانیش کد 8115
  11. شلوار کلاسیک کمربند پهن کد 399
  12. دامن های مناسب برای این کراپ مجلسی :

  13. دامن کلوش پلیسه قد 82 کد 8291
  14. دامن پلیسه قد 94 کد 8238
  15. دامن تنگ راسته کرپ قد 82 کد 8063
  16. دامن پلیسه قد 70 کد 8237
  17. دامن نیم کلوش چرم قد 58 کد 7567
  18. دامن ترک قد 45 کد 7568
  19. دامن چهارخونه کشمیر کلوش کد 8735
  20. دامن راسته تک کد 6395
  21. دامن کلوش چرم بلند کد 8734
  22. دامن کوتاه لمه ترک کد 8065

فقط کافیست روی کد های بالا کلیک کرده تا عکس و سایر اطلاعات مورد نیاز برای شما نمایش داده شود و انتخاب راحت تری داشته باشید 😊

اکسسوری و موی مناسب کراپ :

از آنجایی که این کراپ شومیز مجلسی دارای طرح شلوغ و یقه آن ایستاده است بهتر است از گردنبند در استایل های خود استفاده نکنید. آستین های بلند آن باعث می شود امکان استفاده از دستبند وجود نداشته باشد از این رو بهتر است اکسسوری محبوب خود را از انگشتر ها انتخاب نمایید. همچنین برای آرایش موها حتما در نظر داشته باشید که حتی مدل موی ساده نیز با این شومیز مجلسی مناسب است. موی باز و لخت یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. اگر هم که مدل جمع در نظر دارید گوشواره های آویزی میتواند ترکیب ایده آلی با موی جمع باشد.

بسیار عالی! حالا از همه چیز برای جذابیت اطلاع دارید 😊

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊

لینک ما در اینستاگرام :

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10001-64542

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
0666
بارکد UPC
120011
مشاهدات اخیر
1,099,000 تومان
کراپ شومیز کرپ حریر زرباف یکی از زیباترین و فاخرترین شومیزهای موجود در مزون می باشد. این شومیز مجلسی جلوگره ای بوده و برای ایست بهتر پشت کمر کش دوزی دارد. جدول سایزبندی  سایز 38  دورسینه 90 - دور بازو 38سایز 40...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید