لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

شومیز ساتن کراپ مصری

شومیز ساتن کراپ مصری یک شومیز پوشیده و مجلسی از جنس ساتن طرحدار که برای زیر کت، استایل با شلوار و دامن مناسب بوده و طرح و مدل آن هیچ وقت قدیمی نمی شود.


جدول سایزبندی 

سایز 38 دورسینه  96 - دور بازو 36
سایز 40 دورسینه 100- دور بازو 40
سایز 42 دورسینه 104- دور بازو 42
سایز 44 دورسینه 106- دور بازو 44

قد شومیز 50
قد آستین 61

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
899,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی​
  • سفید
  • کرم​
  • سبز​
این رنگ/سایز موجود نیست
خروج
کد محصول:
10012-64622
محبوب من
توضیحات

شومیز ساتن کراپ مصری چه ویژگی دارد؟

شومیز ساتن کراپ مصری یکی از زیباترین شومیز های پوشیده و در عین حال مجلسی موجود در مزون که مدل و طرح پارچه آن را تبدیل به یک خرید عمری و ماندگار می کند. جنس پارچه ساتن می باشد که لایه درونی آن با آستر دوخته شده است تا ایست شکیل تری در تن داشته باشد. همچنین یقه ایستاده آن برای زیبایی بیشتر چین دوزی شده است و کار شما را برای انتخاب اکسسوری راحت کرده است. این شومیز ساتن کراپ مصری در قسمت کمر کش دوزی شده است تا روی کمر فیکس مانده و در اثر رفت و آمد بالا یا پایین نشود. علاوه بر آن آستین ها نیز مچی می باشد که ظاهر یکدست و مرتبی به استایل تان می دهد. نوع ساتن این شومیز بدون نیاز به تلاش خاصی نگاه ها را جذب شما خواهد کرد.

نکته : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

شومیز ساتن کراپ مصری در رنگبندی سبز، کرم، سفید و مشکی ارائه شده است که دست شما را در انتخاب رنگ مورد علاقه تان باز می گذارد. این شومیز پوشیده بهترین گزینه برای استایل با شلوار های بگ و یا دمپا می باشد. همچنین اگر به دنبال یک استایل زنانه و دلبرانه تر هستید، دامن های پلیسه و یا کلوش گزینه ی های جذابی خواهند بود، چرا که بر علاوه اینکه زیبایی زنانه شما را چند برابر می کند، جزو همیشگی ترین استایل هایی خواهد بود که هیچ وقت تکراری نمی شود. همچنین در فصول سرد سال نیز میتوان زیر کت برای ست کت و شلوار استفاده کرد و یک ظاهر زیبا و خیره کننده داشت. با این شومیز ساتن کراپ مصری کار چندانی برای ست کردن نخواهید داشت و همه ی آیتم ها میتواند مناسب باشد.

پارچه ساتن :

همه ی ما میدانیم که ساتن جزو انتخاب های شیک و اولین گزینه های لباس های شب و مجلسی است. پارچه نرم و درخشان آن کار خیاطان را برای دوخت و دوز راحت کرده است. همچنین ریزش دلبرانه ای که این پارچه ی پرطرفدار دارد از دیگر دلایل محبوبیت این پارچه است. ساتن طرحدار یکی از انواع مختلف پارچه ی ساتن است که در کنار جلا و براقیت منحصر بفردی که دارد، نرمی و لطافت نیز دارد. این پارچه ی پرطرفدار جذب تن نمیشود اما روی بدن به خوبی فیکس شده و بدون نیاز به تلاش خاصی شما را آراسته و شیک می سازد. این ساتن طرحدار نیز از جمله پارچه های محبوبی است که پوشیدن آن تجربه ی لذت بخشی در تن خواهد داشت.

شومیز مجلسی را چگونه می توان ست کرد؟

اگر از آن دسته از خانم های شیک پوشی هستید که علاوه بر ترند بودن کار به راحتی و کیفیت آن نیز اهمیت می دهید این کراپ پوشیده گزینه ی فوق العاده ای برای شما خواهد بود. برند بودن آن در کنار خنکا و لطافتی که دارد به سختی به شما اجازه می دهد از پوشیدن آن دست بردارید. دوخت و جنس با کیفیت آن حتی در تصاویر هم به راحتی قابل نمایش است. همچنین همانطور که در بالا گفته شد جزو مواردی است که در کمترین زمان ممکن شما را آراسته نشان خواد داد. همیشه به خاطر داشته باشید یک شومیز اگر خاص و باکیفیت باشد ارزش قیمت بالا را دارد چرا که نشان دهنده ی سلیقه و میزان ارزشی است که شما به استایل خود می دهید.

 علاوه بر آن طرح و رنگ متنوع این شومیز پوشیده به شما این امکان را می دهد تا بهترین شومیزی را انتخاب کنید که کاملا مناسب سلیقه تان است و از دیدنش همیشه در کمدتان غرق لذت شوید. از دیگر ویژگی های این شومیز چیندار مناسب بودن آن با هر سبک شلواری خواهد بود. شلوار های کرپ کرم یا مشکی به شدت مکمل خوبی برای این رنگ خواهد بود. اگر قد بلندی دارید بهترین انتخاب برای شما شلوار دمپا پاکتی خواهد بود فقط باید در نظر داشته باشید که بهتر است اما اگر دنبال بلند نشان دادن قد خود هستید شلوار های بوت کات و دمپا را فراموش نکنید. همرنگ بودن کفش با شلوار نیز تاثیر بسزایی در قد بلند نشان دادن شما دارد.

شلوار های مناسب برای ست با کراپ شومیز پوشیده :

  1.  شلوار کلاسیک پاکتی کد 4683
  2. شلوار کرپ دمپا اسپانیش کد 3157
  3. شلوار دمپا گشاد کد 5189
  4. شلوار کلاسیک پاکتی کد 752
  5. شلوار از بالا راسته کد 754
  6. شلوار زنانه کرپ دوبل دمپا گشاد 8407
  7. شلوار دمپا کرپ پارکر اندونزی کد 7731
  8. شلوار دمپا گشاد کرپ لمه 7730
  9. شلوار از بالا راسته کرپ دوبل فلر کد 7474
  10. شلوار کرپ دمپا اسپانیش کد 8115
  11. شلوار کلاسیک کمربند پهن کد 399
  12. دامن های مناسب برای این شومیز کراپ :

  13. دامن کلوش پلیسه قد 82 کد 8291
  14. دامن پلیسه قد 94 کد 8238
  15. دامن تنگ راسته کرپ قد 82 کد 8063
  16. دامن پلیسه قد 70 کد 8237
  17. دامن نیم کلوش چرم قد 58 کد 7567
  18. دامن ترک قد 45 کد 7568
  19. دامن چهارخونه کشمیر کلوش کد 8735
  20. دامن راسته تک کد 6395
  21. دامن کلوش چرم بلند کد 8734
  22. دامن کوتاه لمه ترک کد 8065

فقط کافیست روی کد های بالا کلیک کرده تا عکس و سایر اطلاعات مورد نیاز برای شما نمایش داده شود و انتخاب راحت تری داشته باشید 😊

استایل های متنوع با شومیز مصری :

از دیگر ویژگی های مناسب این شومیز کراپ پوشیده به این میتوان اشاره کرده که مناسب ست با دامن و یا استفاده زیر کت شلوار خواهد بود اما اگر سن شما در رده سنی میان سال قرار می گیرد و به دنبال یک استایل مجلسی و پوشیده هستید، یک مدل موی جمع، کفش پاشنه تخت و شلوار راسته ی کرم با این شومیز چیندار مصری بسیار مناسب شما خواهد بود. در مهمانی های رسمی یک دامن بلند یا پلیسه و حتی مدل کوتاه عروسکی، استایل مجلسی و دلبرانه ای با این شومیز مصری مجلسی به شما خواهد داد. اگر دامن کوتاه انتخاب می کنید پوشیدن بوت و یا کفش پاشنه بلند بند دار را به هیچ وجه فراموش نکنید چرا که ترکیب معرکه ای خواهد شد.

اکسسوری و موی مناسب

از آنجایی که این شومیز پوشیده مصری است بهتر است از گردنبند ها استفاده نکنید. همچنین اگر مدل موی موردنظر تان بسته و است گوشواره های آویزی میتواند گزینه ی خوبی باشد. البته در نظر داشته باشید که طرح این شومیز کراپ پوشیده تا حدی ساده است از این رو انتخاب گوشواره های ظریف و شلوغ هر دور میتواند مناسب باشد. چرا که در این صورت ظاهر شما شلوغ و آشفته به نظر نخواهد رسید. اگر دوست دارید که مدل مویی مناسب و جذاب با این یقه‌ ایستاده داشته باشید، ویو درشت را به‌خاطر بسپارید. لازم نیست که موهایتان خیلی دقیق و منظم فر شده باشد کمی آشفتگی باعث جذابیت بیشترتان می‌شود. جمع‌کردن موها بالای سر  و رها کردن دو طره به همین سبک هم فکر خوبی است تا زیبایی یقه به خوبی دیده شود.

بسیار عالی! حالا از همه چیز برای جذابیت اطلاع دارید 😊

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊

لینک ما در اینستاگرام :

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10012-64622

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
0530
بارکد UPC
2082
MPN
1403.04.24
مشاهدات اخیر
899,000 تومان
شومیز ساتن کراپ مصری یک شومیز پوشیده و مجلسی از جنس ساتن طرحدار که برای زیر کت، استایل با شلوار و دامن مناسب بوده و طرح و مدل آن هیچ وقت قدیمی نمی شود. جدول سایزبندی  سایز 38 دورسینه  96 - دور بازو 36سایز 40 دورسینه...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید