لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

شومیز ساتن راه راه گلدار

شومیز ساتن راه راه از جنس ساتن سیلک بوده و به همراه گل سینه ای که روی کار قرار دارد به یک شومیز مجلسی شیک و بااصالت تبدیل شده است. آستین ها نیز کشدوزی دارد.


جدول سایزبندی 

سایز38 دور بازو 30 - دورسینه 98
سایز40 دور بازو 32 - دورسینه 100
سایز42 دور بازو 34 - دورسینه 104
سایز44 دور بازو 38 - دورسینه 108

قد شومیز جلو 57 /  پشت 62
قد آستین 61

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
953,000 تومان
سایز
رنگ
  • طوسی​
  • سبز​
ناموجود
خروج
کد محصول:
10067-64992
محبوب من
توضیحات

شومیز ساتن راه راه گلدار چه ویژگی دارد؟

شومیز ساتن راه راه گلدار یک شومیز مجلسی شیک و با اصالت از جنس ساتن سیلک می باشد، دارای گل سینه از جنس ساتن نیز می باشد که باعث شده است کار از سادگی درآمده و چشم ها را به بازی بگیرد. این شومیز مجلسی با آستین های کش دوزی شده و یقه چپ و راستی که دوخت شده است از زیباترین شومیز های مجلسی موجود در مزون می باشد که قابلیت استفاده در تمامی مراسم ها را دارد. همچنین به دلیل طرح راه راه گلدار آن که یک طرح ماژور ترند می باشد، هیچ وقت از دایره مد خارج نمی شود و عمر طولانی تری در عرصه موارد ترند و مد خواهد داشت البته در نظر داشته باشید که از اصلی ترین ارکان زیبایی یک لباس، جنس باکیفیت پارچه آن است که همانطور که می دانید به مراقبت نیز احتیاج دارد.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

این شومیز ساتن راه راه گلدار با تمامی شلوار های کرپ قابلیت ست شدن دارد و شما بسته به نوع مراسمی که در پیش دارید و نوع فرم بدنی خود می توانید شلوار مدنظر خود را از قسمت شلوار های مجلسی موجود در مزون انتخاب کرده و استایل شیک و اصیل خود را به صورت یونیک ترکیب کنید! این شومیز مجلسی در قسمت لبه های یقه چپ و راستی لایه دوزی شده است تا ایست بهتری در لباس داشته باشد. همچنین لطافت پارچه، تنپوش راحت و لذتبخشی به شما هدیه خواهد داد تا مدت زمان استفاده از آن به راحتی و حس خوب سپری شود و منتظر برگشت به خانه و از تن در آوردن آن نباشید.

ساتن سیلک :

ساتن سیلک یکی از محبوب ترین پارچه های مجلسی است که طرفداران زیای داشته و برای شومیز و لباس خواب گزینه ی ایده آلی به شمار می رود. این پارچه لطیف بسیار سبک، نرم و همچنین دارای برق جذابی در لا به لای بافت پارچه است که باعث مجلسی شدن آن می شود. پارچه ساتن سیلک انواع مختلفی دارد که ویژگی های بالا در آن ثابت بوده و به اندازه ی تعداد نخ هایی که دارد این ویژگی ها کم و زیاد می شود. به طور کلی ساتن سیلک یکی از پارچه های محبوبی است که پوشیدن آن تجربه ی فوق العاده ای در تن ایجاد می کند.

شومیز مجلسی را چگونه می توان ست کرد؟

اگر از آن دسته از خانم های شیک پوشی هستید که علاوه بر ترند بودن کار به راحتی و کیفیت آن نیز اهمیت می دهید این شومیز چپ و راستی گزینه ی فوق العاده ای برای شما خواهد بود. برند بودن آن در کنار خنکا و لطافتی که دارد به سختی به شما اجازه می دهد از پوشیدن آن دست بردارید. دوخت و جنس با کیفیت آن حتی در تصاویر هم به راحتی قابل نمایش است. همچنین ویژگی اساسی دیگری که پارچه این شومیز سیلک چپ و راستی دارد به قابلیت بالای آن در ست کردن می توان اشاره کرد. چه دلتان برای یک استایل مجلسی و خانمانه تنگ شده باشد چه یک استایل کژوال و راحت این شومیز پوشیده با کیفیت همه ی این گزینه ها را ممکن می کند. 

از دیگر ویژگی های این شومیز چپ و راستی مناسب بودن آن با هر سبک شلواری خواهد بود. شلوار های کرپ کرم یا طوسی به شدت مکمل خوبی برای این رنگ خواهد بود. اگر قد بلندی دارید بهترین انتخاب برای شما شلوار دمپا پاکتی خواهد بود فقط باید در نظر داشته باشید که بهتر است پایین شومیز را توی شلوار بزنید تا ظاهر منظم و آراسته ای به شما بدهد. اما اگر دنبال بلند نشان دادن قد خود هستید شلوار های بوت کات و دمپا را فراموش نکنید. همرنگ بودن کفش با شلوار نیز تاثیر بسزایی در قد بلند نشان دادن شما دارد و به راحتی میتوانید یک استایل شیک و اصیل برای خود بسازید. 

شلوار های مناسب برای ست با شومیز مجلسی :

  1.  شلوار کلاسیک پاکتی کد 4683
  2. شلوار کرپ دمپا اسپانیش کد 3157
  3. شلوار دمپا گشاد کد 5189
  4. شلوار کلاسیک پاکتی کد 752
  5. شلوار از بالا راسته کد 754
  6. شلوار زنانه کرپ دوبل دمپا گشاد 8407
  7. شلوار دمپا کرپ پارکر اندونزی کد 7731
  8. شلوار دمپا گشاد کرپ لمه 7730
  9. شلوار از بالا راسته کرپ دوبل فلر کد 7474
  10. شلوار کرپ دمپا اسپانیش کد 8115
  11. شلوار کلاسیک کمربند پهن کد 399
  12. دامن های مناسب برای این شومیز خاص چپ و راستی :

  13. دامن کلوش پلیسه قد 82 کد 8291
  14. دامن پلیسه قد 94 کد 8238
  15. دامن تنگ راسته کرپ قد 82 کد 8063
  16. دامن پلیسه قد 70 کد 8237
  17. دامن نیم کلوش چرم قد 58 کد 7567
  18. دامن ترک قد 45 کد 7568
  19. دامن چهارخونه کشمیر کلوش کد 8735
  20. دامن راسته تک کد 6395
  21. دامن کلوش چرم بلند کد 8734
  22. دامن کوتاه لمه ترک کد 8065

فقط کافیست روی کد های بالا کلیک کرده تا عکس و سایر اطلاعات مورد نیاز برای شما نمایش داده شود و انتخاب راحت تری داشته باشید 😊

استایل های متنوع با شومیز خاص چپ و راستی :

از دیگر ویژگی های مناسب این شومیز چپ و راستی به این میتوان اشاره کرده که مناسب ست با دامن و یا استفاده زیر کت شلوار خواهد بود اما اگر سن شما در رده سنی میان سال قرار می گیرد و به دنبال یک استایل مجلسی و پوشیده هستید، یک مدل موی جمع، کفش پاشنه تخت و شلوار راسته ی کرم با این شومیز طرحدار پوشیده بسیار مناسب شما خواهد بود. در مهمانی های رسمی یک دامن بلند یا پلیسه و حتی مدل کوتاه عروسکی، استایل مجلسی و دلبرانه ای با این شومیز طرحدار پوشیده به شما خواهد داد. اگر دامن کوتاه انتخاب می کنید پوشیدن بوت و یا کفش پاشنه بلند بند دار را به هیچ وجه فراموش نکنید چرا که ترکیب معرکه ای خواهد شد.

اکسسوری و موی مناسب :

از آنجایی که شومیز جلو بسته بوده و یقه آن هفت یا چپ و راستی بسته است می توانید از گردنبند های ساده اما طلایی استفاده کنید. اما اگر مدل موی موردنظر تان بسته و است گوشواره های آویزی میتواند گزینه ی خوبی باشد. البته در نظر داشته باشید که طرح این شومیز مجلسی تا حدی شلوغ و رنگارنگ است از این رو اگر گوشواره های ظریف را انتخاب کنید مناسب تر خواهد بود. چرا که در این صورت ظاهر شما شلوغ و آشفته به نظر نخواهد رسید. اگر دوست دارید که مدل مویی مناسب و جذاب با این یقه‌ چپ و راستی داشته باشید، ویو درشت را به‌خاطر بسپارید. لازم نیست که موهایتان خیلی دقیق و منظم فر شده باشد کمی آشفتگی باعث جذابیت بیشترتان می‌شود. جمع‌کردن موها بالای سر  و رها کردن دو طره به همین سبک هم فکر خوبی است تا زیبایی یقه به خوبی دیده شود.

بسیار عالی! حالا از همه چیز برای جذابیت اطلاع دارید 😊

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊

لینک ما در اینستاگرام :

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10067-64992

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
577
بارکد UPC
163411
MPN
1403.04.24
مشاهدات اخیر
ناموجودSold out
953,000 تومان
شومیز ساتن راه راه از جنس ساتن سیلک بوده و به همراه گل سینه ای که روی کار قرار دارد به یک شومیز مجلسی شیک و بااصالت تبدیل شده است. آستین ها نیز کشدوزی دارد. جدول سایزبندی  سایز38 دور بازو 30 - دورسینه 98سایز40 دور...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید