لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

شومیز یقه بند دار

شومیز یقه بند دار یک شومیز مجلسی شیک که جزییات پرظرافت آن چشم را به خود خیره می کند. استایل آن با هر دامن یا شلواری مناسب بوده و ظاهر سکه داری به شما میدهد.

جدول سایزبندی 

سایز 38 دور بازو 38 - دورسینه 106
سایز 40 دور بازو 40 - دورسینه 110
سایز 42 دور بازو 42 - دورسینه 114
سایز 44 دور بازو 44 - دورسینه 116

قد شومیز68
قد آستین 60

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
977,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی​
  • سفید​
این رنگ/سایز موجود نیست
خروج
کد محصول:
10221-65960
محبوب من
توضیحات

شومیز یقه بند دار چه ویژگی دارد؟

شومیز یقه بند دار یکی از زیباترین و پرظرافت ترین شومیز های مجلسی موجود در مزون است که از ترکیب دو پارچه حریر راه راه برای آستین ها و کرپ الیزه برای تنه لباس استفاده شده است. این شومیز مجلسی طراحی شده یکی از گزینه های چشمگیر برای دورهمی، مسافرت های خارج از کشور و حضور در کنسرت و یا افتتاحیه می باشد. یقه آن ترکیب از گرد و اشکی می باشد که به طور پیله ای کار شده است. همچنین از سرشانه دارای والان می باشد و آستین های مچی و چین دوزی شده آن از دیگر دلایل جذابیت این شومیز مجلسی به شمار می رود. شومیز یقه بند دار در رنگبندی مشکی و سفید عرضه شده است، از این رو شما را در هر مناسبتی همراهی کرده و استایل مدرن و سکه داری برایتان به ارمغان می آورد.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔  

شومیز یقه بند دار به دلیل طراحی کار شده و در عین حال مینیمالی که دارد بی زمان بوده و اگر از پارچه آن به خوبی مراقبت کنید تا مدت های طولانی شما را در هر مناسبتی همراهی خواهد کرد. همچنین رنگبندی نود و خنثی آن باعث شده است با هر سلیقه و رنگ پوستی تناسب داشته باشد. از این رو بخش عظیمی از نگرانی شما برطرف خواهد شد. علاوه بر آن این شومیز یقه بند دار با هر سبک شلواری هماهنگی داشته و از آنجایی که رنگبندی آن خنثی است، هر رنگی که مدنظرتان باشد به زیبایی با آن قابلیت ست شدن دارد. اگر مراسم مذهبی یا سوگواری در پیش داشته باشید رنگ مشکی با شلوار مشکی علاوه بر اینکه استایل مونوکرومی به شما می دهد، هیکل را کشیده و باریک نیز نشان می دهد.

پارچه حریر :

پارچه حریر یکی از خنک ترین و ایده آل ترین پارچه ها برای فصول گرم و همچنین استایل های رسمی و مجلسی به شمار می رود. بدن نما بودن آن از دیگر جاذبه های این پارچه سبک و بی وزن می باشد که باعث می شود استایل شما را به آسانی مجلسی ساخته و برای درخشیدن نیاز به تلاش چندانی نداشته باشید. همچنین همانطور که در بالا ذکر شد سبکی و خنکای آن باعث شده است بهترین گزینه برای هوای گرم و مراسم هایی باشد که قرار است مدت زمانی طولانی لباس را در تن داشته باشید.

کرپ الیزه :

پارچه ی کرپ الیزه از گزینه های عالی و ماندگار برای شومیز های مجلسی یا پوشیده می باشد. ایست مناسب و کیفیت بالای آن باعث شده است تا جزو اولین انتخاب خیاطان و خانم های شیک پوش باشد. علاوه بر آن لطافت و ریزشی که این پارچه باکیفیت دارد باعث می شود برای شومیز های رسمی گزینه ی مناسبی باشد. همانطور که می دانید شومیز های کرپ الیزه برش پذیر بوده و به راحتی طرح های مختلف را می توان روی این پارچه سوار کرد. علاوه بر آن پارچه های کرپ الیزه یکی از بهترین پارچه ها در فصول گرم سال به شمار می رود که به دلیل جنس خنک پارچه و وزن سبکی که دارد بهترین و مناسب ترین گزینه برای مراسم هایی به شمار می رود که قرار است زمان طولانی با آن سر کنید.

شلوار های مناسب برای ست با شومیز یقه بند دار :

  1.  شلوار کلاسیک پاکتی کد 4683
  2. شلوار کرپ دمپا اسپانیش کد 3157
  3. شلوار دمپا گشاد کد 5189
  4. شلوار کلاسیک پاکتی کد 752
  5. شلوار از بالا راسته کد 754
  6. شلوار زنانه کرپ دوبل دمپا گشاد 8407
  7. شلوار دمپا کرپ پارکر اندونزی کد 7731
  8. شلوار دمپا گشاد کرپ لمه 7730
  9. شلوار از بالا راسته کرپ دوبل فلر کد 7474
  10. شلوار کرپ دمپا اسپانیش کد 8115
  11. شلوار کلاسیک کمربند پهن کد 399
  12. دامن های مناسب برای این شومیز یقه بند دار :

  13. دامن کلوش پلیسه قد 82 کد 8291
  14. دامن پلیسه قد 94 کد 8238
  15. دامن تنگ راسته کرپ قد 82 کد 8063
  16. دامن پلیسه قد 70 کد 8237
  17. دامن نیم کلوش چرم قد 58 کد 7567
  18. دامن ترک قد 45 کد 7568
  19. دامن چهارخونه کشمیر کلوش کد 8735
  20. دامن راسته تک کد 6395
  21. دامن کلوش چرم بلند کد 8734
  22. دامن کوتاه لمه ترک کد 8065

فقط کافیست روی کد های بالا کلیک کرده تا عکس و سایر اطلاعات مورد نیاز برای شما نمایش داده شود و انتخاب راحت تری داشته باشید 😊

استایل های متنوع با شومیز سفید :

از دیگر ویژگی های مناسب این شومیز سفید مجلسی به این میتوان اشاره کرده که مناسب ست با دامن و یا استفاده زیر وست و جلیقه خواهد بود اما اگر سن شما در رده سنی میان سال قرار می گیرد و به دنبال یک استایل مجلسی و پوشیده هستید، یک مدل موی جمع، کفش پاشنه تخت و شلوار راسته با رنگ دلخواه بسیار مناسب شما خواهد بود.در مهمانی های رسمی یک دامن بلند یا پلیسه و حتی مدل کوتاه عروسکی، استایل مجلسی و دلبرانه ای با این شومیز جلو گیپور به شما خواهد داد. اگر دامن کوتاه انتخاب می کنید پوشیدن بوت و یا کفش پاشنه بلند بند دار را به هیچ وجه فراموش نکنید چرا که ترکیب معرکه ای خواهد شد.

اکسسوری و موی مناسب

از آنجایی که این شومیز شومیز یقه بند دار و یقه آن ترکیبی است بهتر است از گردنبند ها استفاده نکنید. همچنین اگر مدل موی موردنظر تان بسته است گوشواره های آویزی میتواند گزینه ی خوبی باشد. البته در نظر داشته باشید که طرح این شومیز مجلسی تا حدی شلوغ است از این رو اگر گوشواره های ظریف را انتخاب کنید مناسب تر خواهد بود. چرا که در این صورت ظاهر شما آشفته به نظر نخواهد رسید. اگر دوست دارید که مدل مویی مناسب و جذاب با این یقه‌ شکاری داشته باشید، ویو درشت را به‌خاطر بسپارید. لازم نیست که موهایتان خیلی دقیق و منظم فر شده باشد کمی آشفتگی باعث جذابیت بیشترتان می‌شود. جمع‌کردن موها بالای سر  و رها کردن دو طره به همین سبک هم فکر خوبی است تا زیبایی یقه به خوبی دیده شود.

بسیار عالی! حالا از همه چیز برای جذابیت اطلاع دارید 😊

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊

لینک ما در اینستاگرام :

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10221-65960

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
0574
بارکد UPC
132611
MPN
1403.04.24
مشاهدات اخیر
977,000 تومان
شومیز یقه بند دار یک شومیز مجلسی شیک که جزییات پرظرافت آن چشم را به خود خیره می کند. استایل آن با هر دامن یا شلواری مناسب بوده و ظاهر سکه داری به شما میدهد. جدول سایزبندی  سایز 38 دور بازو 38 - دورسینه 106سایز 40 دور...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید