لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

تاپ ساتن و گیپور

تاپ ساتن جلو تورحریر یک تاپ مجلسی زیبا که از ترکیب تور حریر و ساتن ال ایکس دوخته شده است. طراحی آن به صورت لاله برگردون می باشد و حالت اوور در تن دارد.


جدول سایزبندی 

سایز 38 دورسینه 104
سایز 40 دورسینه 108
سایز 42 دورسینه 112
سایز 44 دورسینه 116
سایز 46 دورسینه 118

قد تاپ جلو 53 / پشت 62

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
889,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی​
  • سفید
  • سدری​
این رنگ/سایز موجود نیست
خروج
کد محصول:
10224-66002
محبوب من
توضیحات

تاپ ساتن جلو تورحریر چه ویژگی دارد؟

تاپ ساتن جلو تورحریر از سری تاپ های شکیل و مجلسی موجود در مزون که ظرافت دلبرانه ای در تن خواهد داشت. مدل آن همانطور که در بالا اشاره شد مدل لاله برگردان می باشد و حالت اوور در تن دارد، با این حال سایزبندی آن نیز تکمیل است. رنگبندی این کار به صورت مشکی و سدری می باشد. همچنین این تاپ ساتن تورحریر قابلیت استفاده با شلوار و دامن را داراست و در کنار این گزینه ی ایده آلی برای استفاده زیر انواع کت می باشد. جنس پارچه ساتن زاراست و در قسمت بالایی تاپ برای ایست بهتر از لایه دوزی استفاده شده است. این تاپ جلو توری زیبا اگر به درستی مراقبت شود تا مدت های طولانی قابلیت استفاده در استایل های تان را به زیبایی روز اول داراست!

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

تاپ ساتن جلو تورحریر در این روزهای گرم سال بهترین گزینه برای نجات و فرار از گرمای هوا می تواند باشد. تنپوش آن راحت و پارچه ی لطیفی دارد. از این رو پوشیدن آن یک تجربه راحت و دوستداشتنی داشته و دیگر تمایل به از تن خارج کردن آن نخواهید داشت. حتما همه ی ما تجربه پوشیدن لباس های سنگین با پارچه هایی که تن را آزرده می کند، داشته ایم اما با این تاپ مجلسی گذر زمان را حس نکرده و از زیبایی و راحتی آن لذت خواهید برد. همیشه به خاطر داشته باشید پارچه مرغوب و باکیفیت در کنار اینکه اصالت آن از همان اول شما را به مرکز توجهات خواهد کشانید، تنپوش راحت و سبک آن نیز یک خیال راحت را برای شما به ارمغان می آورد که منجر به اعتماد به نفس تان می شود.

ساتن ال ایکس :

ساتن ال ایکس از جمله ساتن های در دسترس و همیشه لازم به شمار می رود. از این ساتن درخشان و لطیف برای دوخت انواع لباس خواب و شومیز ها استفاده میشود. همچنین این ساتن زیبا از براقیت بیشتری نسبت به ساتن آمریکایی و روسی برخوردار است. از این رو با توجه به ظاهر درخشنده و لوکسی که دارد، برای آیتم های مجلسی بیشتر کاربرد دارد.

با تاپ مجلسی چه ست هایی میتوان ترکیب کرد؟

اگر قرار عاطفی دارید و باید در یک جلسه ی کاری شرکت کنید پوشیدن این تاپ از جنس ساتن زارا همراه یک کت شلوار جلوه ی باشکوه و مقتدرانه از شما به نمایش خواهد گذاشت و به عنوان یک خانم مقتدر و جذاب همیشه در ذهن ها خواهید ماند. اگر هدف شما از خرید این تاپ ساتن جلو گیپور استفاده در مهمانی های رسمی و یا خودمانی است بهتان تبریک می گوییم چون تنوع بالایی در ست کردن خواهید داشت. با انواع دامن و شلوار، میتوان ترکیب کرد و استایل خیره کننده ی مناسب مهمانی ساخت. یکی از ست‌های زیبا و مجلسی، ترکیب دامن فون با این تاپ مجلسی حلقه آستین خواهد بود که در عین سادگی شیک و برازنده می باشد. 

برای تکمیل این ترکیب می‌توانید از کفش پاشنه‌بلند استفاده کنید. در این استایل که مناسب مهمانی است و همچنین می‌توانید در مهمانی‌های دوستانه خود از آن استفاده کنید، به دلیل پوشیده بودن قسمت گردن بهتر است از گردنبند استفاده نکنید اما به جای آن می توانید از رو لباسی های متعددی که در بازار وجود دارد استفاده کنید. خوشبختانه قسمت اکسسوری مزون کرپ رو لباسی های متنوع و شکیلی با این تاپ جلو توری فراهم کرده است. همچنین از گوشواره های آویز و یا میخی نیز می توانید استفاده کنید تا جذابیت استایل شما چند برابر شده و کاملا مناسب مهمانی باشد. آستین حلقه بودن تاپ علاوه بر اینکه کار را از سادگی درآورده آن را کاملا مناسب فصول گرم سال نیز نموده است.

تاپ های حلقه آستین آزادی و راحتی در حرکت را به شما هدیه می دهند و همچنین به دلیل حلقه ای بودن آستین ها رنگ پوست شما و این تاپ تورحریر تضاد و یا هماهنگی جالبی ایجاد می کند. برای مهمانی‌های نیمه‌رسمی می‌توانید از ترکیب شلوار زنانه پارچه‌ای بارنگ طوسی و این تاپ کرپ الیزه در رنگ های شاد استفاده کنید که با اضافه شدن یک ساعت یا یک دستبند زنانه سنگ دار شما را در مرکز توجه قرار می‌دهد. کفش مناسب این استایل، کفش مجلسی با رنگ روشن است که می‌تواند خیال شما را بابت عالی بودن استایل تان راحت کند. اگر شلوار تان در طیف رنگی تاپ باشد استایل مونوکروم خواهید داشت که باعث بلند نشان دادن شما از لحاظ بصری می شود.

شلوار های مناسب برای ست با تاپ تورحریر :

  1.  شلوار کلاسیک پاکتی کد 4683
  2. شلوار کرپ دمپا اسپانیش کد 3157
  3. شلوار دمپا گشاد کد 5189
  4. شلوار کلاسیک پاکتی کد 752
  5. شلوار از بالا راسته کد 754
  6. شلوار زنانه کرپ دوبل دمپا گشاد 8407
  7. شلوار دمپا کرپ پارکر اندونزی کد 7731
  8. شلوار دمپا گشاد کرپ لمه 7730
  9. شلوار از بالا راسته کرپ دوبل فلر کد 7474
  10. شلوار کرپ دمپا اسپانیش کد 8115
  11. شلوار کلاسیک کمربند پهن کد 399
  12. دامن های مناسب برای این تاپ زیبا :

  13. دامن کلوش پلیسه قد 82 کد 8291
  14. دامن پلیسه قد 94 کد 8238
  15. دامن تنگ راسته کرپ قد 82 کد 8063
  16. دامن پلیسه قد 70 کد 8237
  17. دامن نیم کلوش چرم قد 58 کد 7567
  18. دامن ترک قد 45 کد 7568
  19. دامن چهارخونه کشمیر کلوش کد 8735
  20. دامن راسته تک کد 6395
  21. دامن کلوش چرم بلند کد 8734
  22. دامن کوتاه لمه ترک کد 8065

فقط کافیست روی کد های بالا کلیک کرده تا عکس و سایر اطلاعات مورد نیاز برای شما نمایش داده شود و انتخاب راحت تری داشته باشید 😊

کفش و اکسسوری مناسب :

از آنجا که کفش ها همیشه جزو اولین مقصد نگاه ها بوده است لازم است نکاتی را در این خصوص مرور کنیم. اگر از آن دسته از عزیزانی هستید که عاشق کفش پاشنه بلندید با انتخاب یک مدل بند دار و همرنگ لباس با پاشنه ی سوزنی میتوانید استایل رویایی خود را ساخته و از اول تا آخر ملکه ی مراسم باشید. همچنین همانطور که در بالا اشاره شد در فصول سرد می توانید با دامن از چکمه های مجلسی استفاده کرده یا کفش های پاشنه بلندی که پوشیده و در عین حال گرم اند تا هماهنگی لازم ایجاد شود. همانطور که می دانید این تاپ تورحریر به دلیل فرم یقه اجازه ی استفاده از انواع اکسسوری و زیور آلات را نمی دهد. از این رو بهتر است زمان لازم را صرف انتخاب کفش خود کنید.

  1. کفش پاشنه 10 SLY
  2. کفش مجلسی پاشنه 8 سگک مات مربع
  3. کفش مجلسی پاشنه 5 سگک دوطرفه
  4. کفش ساتن پاشنه 6 بنددار وارداتی
  5. کفش پاشنه پنجه یراق
اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊
لینک اینستاگرام ما :
https://instagram.com/crepemezon
ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10224-66002

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
0522
بارکد UPC
118911
MPN
1403.04.24
مشاهدات اخیر
889,000 تومان
تاپ ساتن جلو تورحریر یک تاپ مجلسی زیبا که از ترکیب تور حریر و ساتن ال ایکس دوخته شده است. طراحی آن به صورت لاله برگردون می باشد و حالت اوور در تن دارد. جدول سایزبندی  سایز 38 دورسینه 104سایز 40 دورسینه 108سایز 42...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید