لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

شومیز خطی کروات دار

شومیز خطی کروات دار یک شومیز پوشیده و در عین حال شیک و مجلسی که با تمامی مدل های شلوار ست میشود به ویژه اگر شلوار انتخابی شما رنگبندی مکمل آن را داشته باشد.


جدول سایزبندی 

سایز38 دور بازو 34 - دورسینه 98
سایز40 دور بازو 36 - دورسینه 100
سایز42 دور بازو 38 - دورسینه 106
سایز44 دور بازو 40 - دورسینه 110
سایز46 دور بازو 42 - دورسینه 114
سایز48 دور بازو 44 - دورسینه 120

قد شومیز64
قد آستین 61

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
1,015,000 تومان
سایز
رنگ
  • سفید
خروج
کد محصول:
10289-66479
محبوب من
توضیحات

شومیز خطی کروات دار چه ویژگی دارد؟

شومیز خطی کروات دار یکی از آن شومیز های پوشیده و در عین حال مجلسی است که هر خانم شیکپوش و خوش سلیقه ای در کمد لباس خود باید داشته باشد. این شومیز خطی کروات دار طراحی مینیمال داشته و از جزییات اندکی برخوردار است. از این رو قابلیت استفاده در بیشتر مراسم ها را داشته و گذر عمر روی آن تاثیرگذار نخواهد بود. همانطور که می دانید امروزه و با تغییر مسیر مد عمده تلاش طراحان، مینیمال گرایی و کم کار بودن لباس های مجلسی و غیر مجلسی می باشد. این شومیز خطی کروات دار نیز جزوی از این دسته به شمار می رود که جذابیت آن در سادگی است و از این رو قابلیت استفاده برای زیر انواع کت و شلوار را نیز دارد.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔  

همانطور که در تصاویر می بینید شومیز خطی کروات دار در قسمت یقه و سر دست دارای بند کرواتی می باشد که باعث شده است کار از سادگی در آمده و چشم ها را به بازی بگیرد. همچنین در صورتی که سادگی بیشتر مدنظرتان باشد میتوانید بند کرواتی آن را خارج کرده و از ظاهر ساده و یکدست آن لذت ببرید. علاوه بر آن بند کرواتی آن به دلیل بلندایی که دارد قابلیت تبدیل به طرح های خلاقانه ی دیگری را نیز دارد که باعث می شود تنوع به شومیز پوشیده شما داده و هر بار متفاوت از بار قبل ظاهر شوید. از دیگر ویژگی های که این شومیز مجلسی دارد به پوشیده بودن آن میتوان اشاره کرده که برای عزیزانی که دغدغه ی حجاب دارند، گزینه ی شیک و مناسبی خواهد بود.

پارچه کرپ الیزه اعلا :

پارچه ی کرپ الیزه از گزینه های عالی و ماندگار برای شومیز های مجلسی یا پوشیده اند. ایست مناسب و کیفیت بالای آن باعث شده است تا جزو اولین انتخاب خیاطان و خانم های شیک پوش باشد. علاوه بر آن لطافت و ریزشی که این پارچه باکیفیت دارد باعث می شود برای شومیز های رسمی گزینه ی مناسبی باشد. همانطور که می دانید شومیز های کرپ الیزه برش پذیر بوده و به راحتی طرح های مختلف را می توان روی این پارچه سوار کرد. جنس این پارچه نیز از مرغوب ترین انواع کرپ الیزه می باشد که به محض لمس پارچه متوجه این امر خواهید شد. به ویژه در فصل گرم سال که لباس مجلسی باید در کنار زیبایی، لطافت و وزن سبکی داشته باشد تا مدت زمان استفاده به راحتی و حس خوب سپری شود.

آیتم های احتمالی برای ست با شومیز خطی :

سادگی در کنار مجلسی بودن دو فاکتور ضروری برای خرید شومیز مجلسی و پوشیده برای خانم هاست و اگر هر دو اصل به شکل با کیفیتی در کنار هم قرار بگیرند، فروش لباس بالا خواهد رفت. این شومیز پوشیده و پر استفاده با یقه کروات داری که دارد به نمونه ی خوبی برای رعایت این اصل تبدیل شده است. شومیز خطی کروات دار یک عضو دائمی برای استایل تان خواهد شد، زیرا سادگی در طرح و رنگ آن باعث می شود هیچ وقت از رده خارج نشده و یک خرید عمری برایتان محسوب شود.

اگر از آن دسته از خانم های شیک پوشی هستید که علاوه بر ترند بودن کار به راحتی و کیفیت آن نیز اهمیت می دهید این شومیز پوشیده خطی گزینه ی فوق العاده ای برای شما خواهد بود. برند بودن آن در کنار خنکا و لطافتی که دارد به سختی به شما اجازه می دهد از پوشیدن آن دست بردارید. دوخت و جنس با کیفیت آن حتی در تصاویر هم به راحتی قابل نمایش است. همچنین ویژگی مثبت دیگری که دارد قابلیت بالایی است که در ست کردن به شما می دهد. چه استایل با شلوار مدنظر شما باشد. چه در فکر یک استایل زنانه با دامن باشید این شومیز پوشیده زیبا دست شما را باز خواهد گذاشت.

لیست پیشنهادی شلوار های کرپ برای ست با این شومیز پوشیده خطی :

همچنین این شومیز خطی کروات دار به دلیل پارچه و طرح مجلسی که دارد با انواع دامن ها قابل ست شدن خواهد بود و استایل زنانه و در عین حال پوشیده ای برای شما فراهم خواهد کرد. استایل شومیز با دامن همیشه از جذابیت های فراوانی برخوردار است و طراحی که مدل های دامن مزون کرپ دارد، ظرافت و جذابیت هیکل شما را بیشتر نمایش میدهد از این رو، به محض پوشیدن نگاه ها جذب شما خواهد شد. ویژگی دیگری که دارد هیچوقت این استایل ها تکراری نشده و در هر مراسمی میتوان پوشید و با کمی تفاوت استایل های نو و چشمگیری ترکیب کرد. همچنین همانطور که در بالا اشاره شد برای زیر کت و شلوار نیز مناسب بوده و استایل مجلسی و با ابهتی به شما هدیه می دهد. 

لیست پیشنهادی دامن های کرپ برای ست با این شومیز یقه کروات دار :

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😎

لینک اینستاگرام ما :
لینک تلگرام ما :
ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10289-66479

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
0597
بارکد UPC
165000
مشاهدات اخیر
1,015,000 تومان
(2)
شومیز خطی کروات دار یک شومیز پوشیده و در عین حال شیک و مجلسی که با تمامی مدل های شلوار ست میشود به ویژه اگر شلوار انتخابی شما رنگبندی مکمل آن را داشته باشد. جدول سایزبندی  سایز38 دور بازو 34 - دورسینه 98سایز40 دور...

دیدگاه‌

میانگین امتیازها

5.0
2 دیدگاه‌
خیلی خوب 2
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • دیدگاه‌ (2)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید