لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

شومیز پوشیده ساتن کره راه راه

شومیز پوشیده ساتن کره با طرح راه راه یک شومیز مجلسی و شیک که پارچه باکیفیت آن اعتبار اساسی به استایل شما میدهد. پارچه ساتن کره ای دارای برق و لطافت خاصی ست.


جدول سایزبندی 

سایز38 دور بازو 34 - دورسینه 98
سایز40 دور بازو 36 - دورسینه 100
سایز42 دور بازو 38 - دورسینه 106
سایز44 دور بازو 40 - دورسینه 110

قد شومیز67
قد آستین 60

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
1,085,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
خروج
کد محصول:
10291-66487
محبوب من
توضیحات

شومیز پوشیده ساتن کره چه ویژگی دارد؟

شومیز پوشیده ساتن کره راه راه از بهترین شومیز های پوشیده و در عین حال مجلسی موجود در مزون است که خوشبختانه دارای ست کودک بوده و امکان ست کردن با فرزندتان را برای تان فراهم می کند. جنس پارچه ساتن کره ای می باشد که از لطیف ترین پارچه های مجلسی موجود در بازار است. لطافت و برق الیاف این پارچه شما را در وهله اول جذب خود خواهد کرد. لطافتی که این شومیز پوشیده ساتن کره دارد باعث می شود دل کندن از آن برایتان برای تان سخت باشد. همیشه در نظر داشته باشید زیبایی و کیفیت در کنار راحتی اهمیت پیدا خواهد کرد. اگر شومیز مجلسی مدنظر شما از راحتی کمتری برخوردار باشد تمام مدت زمانی که در تنتان باشد احساس ناراحتی و ناامنی برایتان داشته و این حالت منجر می شود که زیبایی آن در تن نمود پیدا نکند. از این رو برای داشتن اعتماد به نفس کافی که یک لباس راحت و مرغوب می دهد حتما دقت نظر بالایی در خرید داشته باشید.

نکته : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔ 

شومیز پوشیده ساتن کره همانطور که در بالا اشاره شد دارای ست کودک نیز می باشد از این رو در مراسم های پیش رو یا حتی جشن ها و اعیاد با ست کردن می توانید بیش از پیش در مرکز توجه باشید و زیبایی و جذابیت را به خود و فرزند دلبندتان هدیه دهید! این شومیز مجلسی که در واقع یک شومیز پوشیده جذاب نیز به شمار می رود. آستین های آن با اندک طراحی که دارد باعث شده است کار از سادگی خارج شده و چشم ها را به بازی بگیرد. این شومیز مجلسی و در عین حال پوشیده گزینه ی ایده آلی برای عزیزانی است که دغدغه ی حجاب دارند. چرا که یقه مردانه و آستین های بلند آن باعث شده است تا در مراسم های مختلط یک خیال راحت و یک ظاهر شیک و سکه دار هدیه بدهد.

پارچه ساتن کره :

پارچه ساتن از مجبوب ترین و پر استفاده ترین پارچه ها در مصارف روزانه یا مراسم های رسمی و غیر رسمی می باش که این محبوبیت بالا به دلیل ویژگی های مفید و متنوعی است که این پارچه پرطرفدار داراست. به دلیل نحوه قرار گیری تار و پود در بافت ساتن درخشش و برق با شکوهی به وجود می آید، همچنین پایداری و تراکم خوب الیاف در بافت ساتن باعث می شود که لباس ریزش داشته و مجلسی تر و شکیل تر به نظر برسد. ویژگی عالی دیگری که این پارچه مجلسی دارد سبکی و راحتی آن است. حتما همه ی ما یک بار تجربه پوشیدن لباس های سنگین را داشته ایم و همین باعث می شود تا برای پایان یافتن مراسم لحظه شماری کنیم اما اینجا دیگر برای شما سخت خواهد بود که از آن دل بکنید!

شومیز جلودکمه را چگونه می توان ست کرد؟

ست کردن با این شومیز جلودکمه مجلسی هیچ نگرانی برای شما نخواهد داشت. چرا که طراحی مینیمال، پارچه ساده و رنگبندی نود و کاربردی آن باعث می شود دست شما در انتخاب شلوار یا دامن برای ست با آن کاملا باز باشد. سایزبندی آن از 38 تا 44 می باشد و برای عزیزان سایزبزرگ که از تکراری بودن لباس ها خسته شده اند، گزینه ی محبوبی خواهد بود. این شومیز جلودکمه را اگر با شلوار و یا دامن ست کنید، بوت و یا چکمه های بلند در زمستان و یا کفش های پاشنه بلند بند دار و حصیری برای فصول گرم استایل دلبرانه و متفاوتی به شما خواهد داد. همچنین انواع شلوار و دامن های ساده، طرحدار و پلیسه نیز قابلیت ست کردن با این شومیز بلند را برای شما فراهم خواهد کرد.

لیست پیشنهادی شلوار های کرپ برای ست با این شومیز مجلسی :

همچنین این شومیز جلودکمه مجلسی به دلیل پارچه و طرح دل خنثی و کاربردی که دارد با انواع دامن ها قابل ست شدن خواهد بود و استایل زنانه و در عین حال پوشیده ای برای شما فراهم خواهد کرد. استایل شومیز با دامن همیشه از جذابیت های فراوانی برخوردار است و طراحی که مدل های دامن مزون کرپ دارد، ظرافت و جذابیت هیکل شما را بیشتر نمایش میدهد از این رو، به محض پوشیدن نگاه ها جذب شما خواهد شد. ویژگی دیگری که دارد هیچوقت این استایل ها تکراری نشده و در هر مراسمی میتوان پوشید و با کمی تفاوت استایل های نو و چشمگیری ترکیب کرد. علاوه بر این جلو دکمه بودن از بهترین ویژگی هایی که یک شومیز مجلسی باید داشته باشد چرا که باز و بست آن با سهولت انجام شده و حتی میتواند برای مادران شیرده نیز راحتی به ارمغان بیاورد.

لیست پیشنهادی دامن های کرپ برای ست با این شومیز جلودکمه :

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😎

لینک اینستاگرام ما :
ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10291-66487

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
0620
MPN
1403.04.24
مشاهدات اخیر
1,085,000 تومان
شومیز پوشیده ساتن کره با طرح راه راه یک شومیز مجلسی و شیک که پارچه باکیفیت آن اعتبار اساسی به استایل شما میدهد. پارچه ساتن کره ای دارای برق و لطافت خاصی ست. جدول سایزبندی  سایز38 دور بازو 34 - دورسینه 98سایز40 دور...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید