لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

جلیقه مجلسی بغل گیپور

جلیقه مجلسی بغل گیپور یک وست زنانه زیبا که قد بلندتری نسبت به سایر جلیقه ها دارد از این رو استایل های زیبایی در تن خواهد داشت. جنس آن کرپ مازراتی درجه1 است.


جدول سایزبندی 

سایز38 دورسینه 88 - دور کمر 78
سایز40 دورسینه 94 - دور کمر 82
سایز42 دورسینه100- دور کمر 90
سایز44 دورسینه104- دور کمر 92

قد جلو جلیقه 60

قد پشت جلیقه 54

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
1,059,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی​
این رنگ/سایز موجود نیست
خروج
کد محصول:
10299-66560
محبوب من
توضیحات

جلیقه مجلسی بغل گیپور چه ویژگی دارد؟

جلیقه مجلسی بغل گیپور یکی از مرغوب ترین وست های زنانه موجود در مزون است که با طراحی کلاسیکی که دارد، به یک خرید عمری برای شما تبدیل خواهد شد. جنس این وست زنانه کرپ درجه یک می باشد و در قسمت جلو برای ایست بهتر از دو لایه پارچه کرپ استفاده شده است. در قسمت پشت آن نیز با آستر ژرسه لایه دوزی شده است تا تراکم بالای آن منجر به داشتن یک ایست یکدست و یکپارچه شود. همچنین بغل دوزی این جلیقه مجلسی از جنس گیپور می باشد که با تور لایه دوزی شده است. ریز جزییات این جلیقه مجلسی بغل گیپور ثابت می کند زمان و دقت کافی روی طراحی آن صرف شده است تا محصولی وارد بازار شود که درخور شما عزیزان خوش سلیقه باشد.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔  

جلیقه مجلسی بغل گیپور با تفاوت قدی که دارد استایل های شیک و جذابی در تن خواهد داشت. این وست زنانه نسبت به سایر جلیقه های کوتاه کراپ طور دارای قد بلندتری است از این رو استایل هایی که در تن خواهد داشت، جذاب تر و گیراتر می باشد. وست زنانه یکی از محبوب ترین آیتم های زنانه در پوشاک می باشد که قابلیت بالایی نیز در ست کردن دارد. شما وست را با شلوار و دامن می توانید ست کنید و اگر استایل کلاسیک تر مدنظرتان باشد استایل سه تیکه، کت و شلوار و جلیقه میتواند ترکیب خیره کننده ای باشد. این وست زنانه در سایزبندی 38 تا 44 ارائه شده است تا برای همه شما عزیزان قابل انتخاب باشد. با داشتن این وست مجلسی اعتبار و جذابیت را به استایل خود هدیه می دهید!

پارچه کرپ :

پارچه کرپ این وست زنانه از نوع کرپ مازراتی درجه یک می باشد که در کنار نرمی و لطافت، برق خفیفی نیز دارد. پارچه کرپ مازراتی درجه یک دارای ضخامت مناسبی است از این رو بدن نما نبوده و به همین دلیل مورد استقبال خیاطان و خریداران عزیز قرار گرفته است. همچنین لطافتی که در تن دارد باعث شده است تنپوش راحت و دلپذیری داشته باشد. وزن مناسب آن از دیگر ویژگی هایی است که منجر به محبوبیت این پارچه می شود. حتما همه ی شما تجربه ی پوشیدن لباس های سنگین را داشته اید و منتظر برگشت به خانه و از تن در آوردن آن بوده اید، اما با پارچه ای که این وست زنانه مجلسی دارد یک تجربه ی دلنشین و راحت خواهید داشت.

پارچه گیپور :

همانطور که می دانیم یکی از زیباترین و البته جذاب‌ترین انواع پارچه، پارچه گیپور است که برای تولید لباس های مجلسی جلوه ی خاصی ایجاد می کند. گیپور (guipure) نوعی پارچه توری نسبتا ضخیم که طرح‌های بسیار متنوعی روی زمینه این پارچه به صورت برجسته نقش بسته است و جلوه خاصی به پارچه بخشیده است. از طرفی پارچه گیپور الیاف پنبه و ابریشم دارد و به راحتی می‌توان یک پارچه ساده زیر آن بکار برد. علاوه بر آن موتیف این پارچه هرگز هنگام دوخت و دوز خراب نمی‌شود و حتی شما می‌توانید تزیینات بسیار زیادی روی آن انجام داده و شکوه و ارزش آن را تا چندین برابر بالاتر ببرید. همچنین تور ساده ی زیر آن زیبایی و ظرافت گیپور را بیشتر ساخته تا خوش دوخت تر به نظر برسد.

جلیقه مجلسی بغل گیپور را چگونه می توان ست کرد؟

اگر از آن دسته از خانم های شیک پوشی هستید که علاوه بر ترند بودن کار به راحتی و کیفیت آن نیز اهمیت می دهید این جلیقه مجلسی بغل گیپور گزینه ی فوق العاده ای برای شما خواهد بود. برند بودن آن در کنار خنکا و لطافتی که دارد به سختی به شما اجازه می دهد از پوشیدن آن دست بردارید. دوخت و جنس با کیفیت آن حتی در تصاویر هم به راحتی قابل نمایش است. همچنین ویژگی اساسی دیگری که پارچه این وست زنانه دارد به قابلیت بالای آن در ست کردن می توان اشاره کرد. چه دلتان برای یک استایل مجلسی و خانمانه تنگ شده باشد چه یک استایل کژوال و راحت این وست بغل گیپور مجلسی همه ی این گزینه ها را ممکن می کند.

علاوه بر آن طرح و رنگ آن به شما این امکان را می دهد تا با هر آیتم دیگری ست کرده و تنوع بالایی در ست کردن داشته باشید. از دیگر ویژگی های وست بغل گیپور مناسب بودن آن با هر سبک شلواری خواهد بود. شلوار های کرپ کرم یا مشکی به شدت مکمل خوبی برای این رنگ خواهد بود. اگر قد بلندی دارید بهترین انتخاب برای شما شلوار دمپا پاکتی خواهد بود فقط باید در نظر داشته باشید که بهتر است جلیقه زنانه را همرنگ با شلوار مدنظر خود انتخاب کنید تا ظاهر منظم و آراسته ای به شما بدهد. همچنین اگر دنبال بلند نشان دادن قد خود هستید شلوار های بوت کات و دمپا را فراموش نکنید. همرنگ بودن کفش با شلوار نیز تاثیر بسزایی در قد بلند نشان دادن شما دارد.

شلوار های مناسب برای ست با وست بغل گیپور :

  1.  شلوار کلاسیک پاکتی کد 4683
  2. شلوار کرپ دمپا اسپانیش کد 3157
  3. شلوار دمپا گشاد کد 5189
  4. شلوار کلاسیک پاکتی کد 752
  5. شلوار از بالا راسته کد 754
  6. شلوار زنانه کرپ دوبل دمپا گشاد 8407
  7. شلوار دمپا کرپ پارکر اندونزی کد 7731
  8. شلوار دمپا گشاد کرپ لمه 7730
  9. شلوار از بالا راسته کرپ دوبل فلر کد 7474
  10. شلوار کرپ دمپا اسپانیش کد 8115
  11. شلوار کلاسیک کمربند پهن کد 399
  12. دامن های مناسب برای این وست بغل گیپور :

  13. دامن کلوش پلیسه قد 82 کد 8291
  14. دامن پلیسه قد 94 کد 8238
  15. دامن تنگ راسته کرپ قد 82 کد 8063
  16. دامن پلیسه قد 70 کد 8237
  17. دامن نیم کلوش چرم قد 58 کد 7567
  18. دامن ترک قد 45 کد 7568
  19. دامن چهارخونه کشمیر کلوش کد 8735
  20. دامن راسته تک کد 6395
  21. دامن کلوش چرم بلند کد 8734
  22. دامن کوتاه لمه ترک کد 8065

فقط کافیست روی کد های بالا کلیک کرده تا عکس و سایر اطلاعات مورد نیاز برای شما نمایش داده شود و انتخاب راحت تری داشته باشید ?

بسیار عالی! حالا از همه چیز برای جذابیت اطلاع دارید ?

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم ?

لینک ما در اینستاگرام :

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10299-66560

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
0624
بارکد UPC
37511
مشاهدات اخیر
1,059,000 تومان
جلیقه مجلسی بغل گیپور یک وست زنانه زیبا که قد بلندتری نسبت به سایر جلیقه ها دارد از این رو استایل های زیبایی در تن خواهد داشت. جنس آن کرپ مازراتی درجه1 است. جدول سایزبندی  سایز38 دورسینه 88 - دور کمر 78سایز40 دورسینه...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید