لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

شومیز ساتن جلو گیپور

شومیز ساتن جلو گیپور از جنس ساتن سیلک و دارای سایزبندی از 40 تا 46 می باشد. سر آستین گیپور و پارچه باکیفیت آن از جذابیت های این شومیز مجلسی محسوب می شود.


جدول سایزبندی 

سایز40 دور بازو 38 - دورسینه 102
سایز42 دور بازو 40 - دورسینه 106
سایز44 دور بازو 42 - دورسینه 110
سایز46 دور بازو 44 - دورسینه 112

قد شومیز68
قد آستین 63 / با تور 68

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
1,375,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی​
ناموجود
خروج
کد محصول:
10320-66674
محبوب من
توضیحات

شومیز ساتن جلو گیپور چه ویژگی دارد؟

شومیز ساتن جلو گیپور یک شومیز مجلسی شیک و پوشیده که در قسمت آستین ها و جلو دارای گیپور می باشد که باعث شده است کار از سادگی خارج شده و چشم ها را به بازی بگیرد. جنس پارچه ساتن سیلک می باشد که از لطافت بسیار بالایی برخوردار است و تنپوش لذتبخشی هدیه می دهد. همچنین رنگ مشکی و کاربردی آن از دیگر ویژگی های این شومیز مجلسی به شمار می رود که نقش پررنگی در راحت ست کردن ایفا می کند. شومیز های مجلسی در کنار زیبایی بصری باید از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار باشد تا مدت زمان استفاده در تن بدون ناراحتی سپری شود. این شومیز مجلسی با دارا بودن ویژگی های بالا به یکی گزینه های کاربردی و همیشگی تبدیل شده است.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

 جلو دکمه بودن این شومیز ساتن جلو گیپور گزینه ی محبوبی برای مادران شیرده می باشد تا در مواقع لزوم باز و بست آن با سهولت انجام شود. همچنین طرح ساده و مونوکروم آن نیز نمی تواند تاثیری در مقابل زمان داشته و از دایره مد خارج شود. دلیل دیگری که به کاربردی بودن این شومیز مجلسی منتهی می شود طراحی ساده آن است که قابلیت ست با تمامی شلوار ها و دامن ها را برای تان فراهم می کند. با این شومیز ساتن جلو گیپور دغدغه ای برای ست کردن نخواهید داشت. تمامی شلوار ها و دامن ها بسته به رنگ موردنظر و مناسبتی که دعوت هستید میتواند انتخاب ایده آلی باشد. در ادامه لیستی از شلوار های مناسب برای ست با این شومیز جلو گیپور برای راحتی شما عزیزان فراهم خواهیم کرد.

پارچه ساتن سیلک :

ساتن سیلک یکی از محبوب ترین پارچه های مجلسی است که طرفداران زیای داشته و برای شومیز و لباس خواب گزینه ی ایده آلی به شمار می رود. این پارچه لطیف بسیار سبک، نرم و همچنین دارای برق جذابی در لا به لای بافت پارچه است که باعث مجلسی شدن آن می شود. پارچه ساتن سیلک انواع مختلفی دارد که ویژگی های بالا در آن ثابت بوده و به اندازه ی تعداد نخ هایی که دارد این ویژگی ها کم و زیاد می شود. به طور کلی ساتن سیلک یکی از پارچه های محبوبی است که پوشیدن آن تجربه ی فوق العاده ای در تن ایجاد می کند. به ویژه در روزهای گرم سال میتواند انتخاب دوستداشتنی و کاربردی باشد تا مدت زمان استفاده به راحتی و حس خوب بگذرد.

تاثیر رنگ مشکی : 

رنگ مشکی پرکاربردترین رنگی است که در زمینه ی پوشاک حرفی برای گفتن دارد. این رنگ جذاب و خاص طرفداران بسیار زیادی دارد و کمتر کسی پیدا میشود که هیچ لباسی به این رنگ در کمد خود نداشته باشد، از این رو این رنگ پر قدرت، خواهان زیادی دارد. رنگ مشکی نماد قدرت، احترام و شیک پوشی است. همچنین اگر مبحث شناخت رنگ ها را مرور کرده باشید، رنگ مشکی به دلیل تضاد کاملی که با پوست های رنگ روشن دارد برای این عزیزان انتخاب ایده آلی بوده و هارمونی خیره کننده ای ایجاد خواهد کرد.

رنگ مشکی باعث لاغر تر نشان دادن هیکل شده و برای عزیزانی که دغدغه ی اضافه وزن دارند، رنگ محبوب و دوستداشتنی خواهد بود. رنگ مشکی این پیراهن پولک کوتاه شما را جدی، محکم و نفوذناپذیر نشان میدهد. افراد علاقمند به این رنگ شخصیت های مرموز، ساکت و در عین حال خالصی دارند. رنگ مشکی اولین گزینه در بسیاری از فرهنگ در هنگام عزاداری و یا مراسم های مذهبی است و این کاربرد، به اهمیت و محبوبیت این رنگ افزوده است، از این رو لباس های رنگ مشکی شما را برای مراسم های بسیار زیادی همراهی خواهد کرد.

شومیز ساتن جلو گیپور را چگونه می توان ست کرد؟

ست کردن با این شومیز جلو دکمه مجلسی هیچ نگرانی برای شما نخواهد داشت. چرا که طراحی مینیمال، پارچه ساده و رنگبندی نود و کاربردی آن باعث می شود دست شما در انتخاب شلوار یا دامن برای ست با آن کاملا باز باشد. سایزبندی آن از 38 تا 44 می باشد و برای عزیزان سایزبزرگ که از تکراری بودن لباس ها خسته شده اند، گزینه ی محبوبی خواهد بود. این شومیز جلو دکمه را اگر با شلوار و یا دامن ست کنید، بوت و یا چکمه های بلند در زمستان و یا کفش های پاشنه بلند بند دار و حصیری برای فصول گرم استایل دلبرانه و متفاوتی به شما خواهد داد. همچنین انواع شلوار و دامن های ساده، طرحدار و پلیسه نیز قابلیت ست کردن با این شومیز بلند را برای شما فراهم خواهد کرد.

لیست پیشنهادی شلوار های کرپ برای ست با این شومیز مجلسی :

همچنین این شومیز جلو گپیور مجلسی به دلیل پارچه و طرح دل خنثی و کاربردی که دارد با انواع دامن ها قابل ست شدن خواهد بود و استایل زنانه و در عین حال پوشیده ای برای شما فراهم خواهد کرد. استایل شومیز با دامن همیشه از جذابیت های فراوانی برخوردار است و طراحی که مدل های دامن مزون کرپ دارد، ظرافت و جذابیت هیکل شما را بیشتر نمایش میدهد از این رو، به محض پوشیدن نگاه ها جذب شما خواهد شد. ویژگی دیگری که دارد هیچوقت این استایل ها تکراری نشده و در هر مراسمی میتوان پوشید و با کمی تفاوت استایل های نو و چشمگیری ترکیب کرد. علاوه بر این جلو دکمه بودن از بهترین ویژگی هایی که یک شومیز مجلسی باید داشته باشد چرا که باز و بست آن با سهولت انجام شده و حتی میتواند برای مادران شیرده نیز راحتی به ارمغان بیاورد.

لیست پیشنهادی دامن های کرپ برای ست با این شومیز جلو گیپور :

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😎

لینک اینستاگرام ما :
ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10320-66674

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
832
بارکد UPC
106011
مشاهدات اخیر
ناموجودSold out
1,375,000 تومان
شومیز ساتن جلو گیپور از جنس ساتن سیلک و دارای سایزبندی از 40 تا 46 می باشد. سر آستین گیپور و پارچه باکیفیت آن از جذابیت های این شومیز مجلسی محسوب می شود. جدول سایزبندی  سایز40 دور بازو 38 - دورسینه 102سایز42 دور بازو...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید