لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

جلیقه تک جیب دار

جلیقه تک جیب دار یک وست مجلسی و در عین حال اسپرت که با دوخت تمیز و آسترکشی داخلی آن به یک کار باکیفیت تبدیل شده و در استایل های متنوعی قابل استفاده می باشد.


 جدول سایزبندی 

سایز 38  دورسینه 92 - دورکمر 82
سایز 40  دورسینه 100- دورکمر88
سایز 42  دورسینه 102- دورکمر90
سایز 44  دورسینه 106- دورکمر94

قد 58

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
967,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی​
  • سفید
این رنگ/سایز موجود نیست
خروج
کد محصول:
10431-67581
محبوب من
توضیحات

جلیقه تک جیب دار چه ویژگی دارد؟

جلیقه تک جیب دار یکی از زیباترین وست های موجود در مزون که دوخت بسیار تمیز، پارچه بسیار مرغوب و طراحی مدرن و در عین حال کلاسیک آن باعث شده است به یکی از پر طرفدارترین وست های زنانه تبدیل شود. این وست زیبا در دو رنگ سفید و مشکی و سایزبندی 38 تا 44 موجود شده است که با چک کردن جدول سایزبندی میتوانید از ایست و اندازه آن در تن مطمئن شوید. جلیقه تک جیب دار از جنس پارچه کرپ می باشد و لایه داخلی آن تمام آستر است، همچنین دارای دو جیب کاربردی کوچک است که در مواقع لزوم میتواند قابل استفاده باشد. این وست زیبا به تنهایی نیز استایل های چشمگیری در تن خواهد داشت، اگر هم که قصد استفاده آن به همراه شومیز یا کت را دارید، در ادامه نکات و پیشنهادات لازم اضافه خواهد شد.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

وست ها از جمله ترند های جدید این روزهای مد و فشن است و نقش پررنگی در جذاب سازی یک استایل دارد البته اگر با فرم بدنی در تناسب باشد. وست ها در گذشته بیشتر در استایل های کلاسیک استفاده می شد و از این رو محبوبیت فراگیری نداشت. استایل های کلاسیک یا اداری از جمله استایل هایی است که در هر مراسم و مناسبتی قابل استفاده نیست اما با طراحی که این وست زیبا دارد، هم میتوان برای مراسم های رسمی از آن بهره برد و هم در مراسم هایی که استایل های راحت و کژوال بیشتر مدنظر است. همچنین به تنهایی نیز با شلوار یا دامن به زیبایی ست شده و نگاه ها را درگیر خود خواهد کرد. همانطور که در بالا اشاره شد برای استفاده در زیر کت نیز این جلیقه زیبا کاربرد دارد. اگر از بازو و بالاتنه لاغری برخوردارید بهترین انتخاب برای شما وست تک بدون شومیز می باشد.

پارچه کرپ :

کرپ که با نام لاتین (Crepe) شناخته می شود برگرفته از یک کلمه ی فرانسوی به معنی نوعی پنکیک کوچک و نازک می باشد. این پارچه پرکاربرد متشکل از مجموعه متنوعی از الیاف طبیعی و مصنوعی است. الیاف مذکور که خوشبختانه دسترسی به آن به طور نسبی آسان است باعث شده است تا همواره این پارچه به میزان فراوانی تولید و در دسترس باشد و تولید کنندگان و پارچه فروشان نگرانی چندانی در ساخت و یا یافت آن نداشته باشند. این الیاف متنوع عبارت است از ابریشم، استات، پشم، ریون، پنبه، الیاف مصنوعی و یا ترکیبی از این الیاف‌ها. پارچه این وست زیبا نیز سبک و دارای ایست و آهار مناسب می باشد. همچنین چروک پذیری آن کم و آبرفت نیز ندارد.

نحوه استایل سازی جلیقه تک :

وست تک همزمان که با شومیز و یا بدون آن قابل استفاده است، قابلیت این را دارد که با کت و شلوار نیز ست شده و استایل سه تیکه ای داشته باشید اما لازم است که بدانید جنس پارچه و طراحی کت و شلوار با وست کاملا همخوانی داشته باشد. در غیر اینصورت استایل تان از یکپارچگی خارج شده و ممکن است آنطور که انتظار دارید نظر موافق اطرافیان را جذب خود نکند. از آنجایی که این وست جیب دار از جنس کرپ می باشد و طراحی رسمی و اسپرتی دارد میتوانید به راحتی ست مناسب خود را یافته و جذابیت نفسگیری به استایل خود بدهید. اگر استایل اسپرت مدنظر تان است شلوار های کرپ باربی و کرپ اعلا از نوع دمپا پاکتی انتخاب معقولی خواهد بود و با کفش های کتانی و یک شومیز ساده ی همرنگ با جلیقه میتوان به خوبی یک ست راحت ترکیب کرد که علاوه بر راحتی نگاه تحسین آمیز اطرافیان را نیز جذب خود کند.

اگر هم که استایل مجلسی بیشتر مدنظر تان است، می توانید با انتخاب شلوار کرپ کنزو یا کرپ پارکر اندونزی که پارچه های وارداتی و فوق العاده باکیفیتی اند قدم بزرگی در ترکیب یک ظاهر شیک و باوقار برداشته باشید. همچنین لازم به ذکر است که بهتر است از شلوار های بوتکات در استایل های مجلسی استفاده کنید تا علاوه بر اینکه قد بلند و هیکل کشیده ای داشته باشید، ظاهر موقر و مجلسی تان را نیز حفظ کنید. برای استایل کردن جلیقه تک به تلاش خاصی نیاز ندارید چرا که با مشخص کردن مراسم تان انتخاب های معلومی در پیش دارید. کفش پاشنه بلند به همراه شومیز مجلسی از جنس ساتن سیلک یا حریر تمام آن چیزی است که برای جذابیت به آن احتیاج دارید.

استایل با کت و شلوار از دیگر استایل هایی است که میتوان از وست استفاده کرد. همانطور که در بالا اشاره شد بهتر است از کت و شلواری استفاده کرد که پارچه یا طراحی آن در هارمونی کامل با وست جیب دار تان باشد. برای مثال کت و شلوار های کرپ بهترین انتخاب خواهد بود. استایل سه تیکه کت و شلوار بیشتر برای قرار های کاری مناسب است. این استایل رسمی شما را باابهت و مقتدر نشان داده و به ویژه اگر قرار کاری در پیش داشته باشید انتخاب شیک و حساب شده ای است. برای شال و روسری هم لازم است از گزینه های ساده و بدون طرح استفاده کنید تا شکوه استایل تان بیشتر به نظر برسد.

شلوار های مناسب برای ست با وست مجلسی جیب دار :

  1.  شلوار کلاسیک پاکتی کد 4683
  2. شلوار کرپ دمپا اسپانیش کد 3157
  3. شلوار دمپا گشاد کد 5189
  4. شلوار کلاسیک پاکتی کد 752
  5. شلوار از بالا راسته کد 754
  6. شلوار زنانه کرپ دوبل دمپا گشاد 8407
  7. شلوار دمپا کرپ پارکر اندونزی کد 7731
  8. شلوار دمپا گشاد کرپ لمه 7730
  9. شلوار از بالا راسته کرپ دوبل فلر کد 7474
  10. شلوار کرپ دمپا اسپانیش کد 8115
  11. شلوار کلاسیک کمربند پهن کد 399
  12. دامن های مناسب برای ست با جلیقه تک :

  13. دامن کلوش پلیسه قد 82 کد 8291
  14. دامن پلیسه قد 94 کد 8238
  15. دامن تنگ راسته کرپ قد 82 کد 8063
  16. دامن پلیسه قد 70 کد 8237
  17. دامن نیم کلوش چرم قد 58 کد 7567
  18. دامن ترک قد 45 کد 7568
  19. دامن چهارخونه کشمیر کلوش کد 8735
  20. دامن راسته تک کد 6395
  21. دامن کلوش چرم بلند کد 8734
  22. دامن کوتاه لمه ترک کد 8065

فقط کافیست روی کد های بالا کلیک کرده تا عکس و سایر اطلاعات مورد نیاز برای شما نمایش داده شود و انتخاب راحت تری داشته باشید 😊

اکسسوری و آرایش مو :

از آنجایی که یقه این وست جیب دار هفت می باشد دست شما در انتخاب اکسسوری باز خواهد بود. اگر قصد استفاده از شومیز را دارید استفاده از اکسسوری برای تان محدود خواهد شد. اما اگر از شومیز استفاده نمودید و یقه هفت آن فضای مناسب برای استفاده از اکسسوری گردن و آستین های تازده فضای کافی برای نمایش دستبند را فراهم کرد با توجه به نوع استایل کژوال و یا مجلسی خود می توانید گزینه های جذابی پیش رو داشته باشید که در مزون کرپ بخش اکسسوری تمامی موارد فراهم است. همچنین اگر استایل اسپرت و کژوال با این وست جیب دار در نظر دارید دستنبد های سنگ بهترین انتخاب خواهد بود. همچنین موی باز و ویو شده یا کراتین شده برای استایل مجلسی و موی بسته دم اسبی برای استایل ایپرت جذابیت و هارمونی بیشتری خواهد داشت.

لینک ما در اینستاگرام :

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10431-67581

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
0568
بارکد UPC
46011
مشاهدات اخیر
967,000 تومان
جلیقه تک جیب دار یک وست مجلسی و در عین حال اسپرت که با دوخت تمیز و آسترکشی داخلی آن به یک کار باکیفیت تبدیل شده و در استایل های متنوعی قابل استفاده می باشد.  جدول سایزبندی  سایز 38  دورسینه 92 - دورکمر 82سایز 40...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید