لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

شومیز چپ و راستی دو دکمه

شومیز چپ و راستی یک شومیز مجلسی جذاب که به آسانی با تمام شلوار و دامن ها ست شده و حتی برای استفاده زیر کت نیز مناسب است. جنس پارچه این کار ساتن سیلک میباشد.


 جدول سایزبندی 

سایز 38  دورسینه 100 - دوربازو 36
سایز 40  دورسینه 104 - دوربازو 38
سایز 42  دورسینه 106 - دوربازو 40
سایز 44  دورسینه 112 - دوربازو 42
سایز 46  دورسینه 120 - دوربازو 46

قد شومیز 60
قد آستین 59

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
1,037,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی​
  • طوسی​
این رنگ/سایز موجود نیست
خروج
کد محصول:
10432-67589
محبوب من
توضیحات

شومیز چپ و راستی چه ویژگی دارد؟

شومیز چپ و راستی یکی از زیباترین و لطیف ترین شومیز های مجلسی موجود در مزون است که تنوع بالایی در استایل کردن داشته و به راحتی با تمامی آیتم ها ست می شود. جنس پارچه ساتن سیلک می باشد از این رو تنپوش راحت و لذتبخشی دارد. طراحی یقه باعث شده است تا کار از سادگی درآمده و چشم ها را به بازی بگیرد. با وجود طراحی مینیمالی که دارد، اما شومیز ساده و بدون جزییاتی نمی باشد و به همین دلیل نقش پر رنگی در جذاب ساختن استایل تان دارد. شومیز چپ و راستی برای عزیزانی که علاقمند شومیز های پوشیده و در عین حال مجلسی اند گزینه ی ایده آلی خواهد بود. همچنین همانطور که در بالا گفته شد حتی برای استفاده زیر کت نیز مناسب است. حتما در نظر داشته باشید برای استایل کردن از دامن و شلوار طرحدار خودداری نمایید تا ظاهر تان به دور از آشفتگی باشد.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

شومیز چپ و راستی طرحدار یکی از زیباترین و دلنشین ترین طرح های مجلسی در میان شومیز های موجود در مزون را دارد. این شومیز مجلسی با طرح های پرطرفداری که دارد به محض پوشیدن نگاه تحسین آمیز اطرافیان را جذب شما خواهد کرد. همچنین قابلیت استفاده در مراسم های رسمی و غیررسمی را نیز داراست و طیف عظیمی از مناسبت ها را پوشش می دهد. همانطور که می بینید جذابیت آن حتی در تصاویر نیز پیداست. این شومیز مجلسی یکی از بهترین گزینه ها برای یک استایل باابهت و موقر خواهد بود. پارچه های ساتن سیلک که در ادامه توضیحات لازم اضافه خواهد شد یکی از بهترین و نفیس ترین پارچه های مجلسی می باشد. به خاطر داشته باشید که این شومیز مجلسی را در کمتر مزون و فروشگاه لباسی می توانید پیدا کنید از این رو با انتخاب آن، استایل یونیک و خاص خود را می توانید تضمین کنید.

ساتن سیلک :

ساتن سیلک یکی از محبوب ترین پارچه های مجلسی است که طرفداران زیای داشته و برای شومیز و لباس خواب گزینه ی ایده آلی به شمار می رود. این پارچه لطیف بسیار سبک، نرم و همچنین دارای برق جذابی در لا به لای بافت پارچه است که باعث مجلسی شدن آن می شود. پارچه ساتن سیلک انواع مختلفی دارد که ویژگی های بالا در آن ثابت بوده و به اندازه ی تعداد نخ هایی که دارد این ویژگی ها کم و زیاد می شود. به طور کلی ساتن سیلک یکی از پارچه های محبوبی است که پوشیدن آن تجربه ی فوق العاده ای در تن ایجاد می کند. در کنار تمامی موارد بالا ساتن سیلک خاصیت چروک پذیری کمی دارد و مدت طولانی قابل استفاده می باشد بدون اینکه ردپای چروک منجر به آشفتگی استایل تان شود و البته به راحتی و بدون نیاز به تلاش خاصی اتو می شود.

استایل های متنوع با شومیز مجلسی چپ و راستی :

از دیگر ویژگی های مناسب این شومیز چپ و راستی به این میتوان اشاره کرده که مناسب ست با دامن و یا استفاده زیر کت شلوار خواهد بود اما اگر سن شما در رده سنی میان سال قرار می گیرد و به دنبال یک استایل مجلسی و پوشیده هستید، یک مدل موی جمع، کفش پاشنه تخت و شلوار راسته ی کرم با این شومیز مجلسی بسیار مناسب شما خواهد بود. در مهمانی های رسمی یک دامن بلند یا پلیسه و حتی مدل کوتاه عروسکی، استایل مجلسی و دلبرانه ای به شما خواهد داد. اگر دامن کوتاه انتخاب می کنید پوشیدن بوت و یا کفش پاشنه بلند بند دار را به هیچ وجه فراموش نکنید چرا که ترکیب معرکه ای خواهد شد. به ویژه اگر در زمستان قصد استفاده از آن را داشته باشید چکمه یا بوت بلند تکمیل کننده استایل تان خواهد بود.

اگر قرار رسمی دارید و لوکیشن شما کافه های فنسی شهر است، یک کت شلوار مشکی (ترجیحا اورسایز) یک مینی اسکارف کرم، آبی و یا سبز به همراه این شومیز مجلسی و دکمه های باز کت، ظاهر بی نظیری برای شما خواهد ساخت. مطمئن باشید در همان نگاه اول در مرکز توجه قرار خواهید گرفت! همچنین در تولد یا عید دیدنی به همراه یک شلوار بوتکات و کفش پاشنه بلند ست طلایی خواهد بود که شما را موقر و آراسته نشان خواهد داد. 

اکسسوری و موی مناسب یقه چپ و راستی

از آنجایی که شومیز دکمه دار بوده و یقه آن هفت است می توانید از گردنبند های  ساده اما طلایی استفاده کنید. اما اگر مدل موی موردنظر تان بسته و است گوشواره های آویزی میتواند گزینه ی خوبی باشد. البته در نظر داشته باشید که طرح این شومیز مجلسی تا حدی شلوغ و رنگارنگ است از این رو اگر گوشواره های ظریف را انتخاب کنید مناسب تر خواهد بود. چرا که در این صورت ظاهر شما شلوغ و آشفته به نظر نخواهد رسید. اگر دوست دارید که مدل مویی مناسب و جذاب با این یقه‌ چپ و راستی داشته باشید، ویو درشت را به‌خاطر بسپارید. لازم نیست که موهایتان خیلی دقیق و منظم فر شده باشد کمی آشفتگی باعث جذابیت بیشترتان می‌شود. جمع‌کردن موها بالای سر  و رها کردن دو طره به همین سبک هم فکر خوبی است تا زیبایی یقه به خوبی دیده شود.

شلوار های مناسب برای ست با شومیز مجلسی :

  1.  شلوار کلاسیک پاکتی کد 4683
  2. شلوار کرپ دمپا اسپانیش کد 3157
  3. شلوار دمپا گشاد کد 5189
  4. شلوار کلاسیک پاکتی کد 752
  5. شلوار از بالا راسته کد 754
  6. شلوار زنانه کرپ دوبل دمپا گشاد 8407
  7. شلوار دمپا کرپ پارکر اندونزی کد 7731
  8. شلوار دمپا گشاد کرپ لمه 7730
  9. شلوار از بالا راسته کرپ دوبل فلر کد 7474
  10. شلوار کرپ دمپا اسپانیش کد 8115
  11. شلوار کلاسیک کمربند پهن کد 399
  12. دامن های مناسب برای این شومیز خاص چپ و راستی :

  13. دامن کلوش پلیسه قد 82 کد 8291
  14. دامن پلیسه قد 94 کد 8238
  15. دامن تنگ راسته کرپ قد 82 کد 8063
  16. دامن پلیسه قد 70 کد 8237
  17. دامن نیم کلوش چرم قد 58 کد 7567
  18. دامن ترک قد 45 کد 7568
  19. دامن چهارخونه کشمیر کلوش کد 8735
  20. دامن راسته تک کد 6395
  21. دامن کلوش چرم بلند کد 8734
  22. دامن کوتاه لمه ترک کد 8065

فقط کافیست روی کد های بالا کلیک کرده تا عکس و سایر اطلاعات مورد نیاز برای شما نمایش داده شود و انتخاب راحت تری داشته باشید 😊

لینک ما در اینستاگرام :

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10432-67589

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
0610
بارکد UPC
7016
مشاهدات اخیر
1,037,000 تومان
شومیز چپ و راستی یک شومیز مجلسی جذاب که به آسانی با تمام شلوار و دامن ها ست شده و حتی برای استفاده زیر کت نیز مناسب است. جنس پارچه این کار ساتن سیلک میباشد.  جدول سایزبندی  سایز 38  دورسینه 100 - دوربازو 36سایز 40...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید