لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

شومیز سرشانه قیطون دوزی

 شومیز سرشانه قیطون دوزی یک شومیز مجلسی زیبا و مینیمال که از ترکیب پارچه کرپ الیزه و تور کار شده دوخته شده و گزینه ی عالی برای عروسان و تازه عروسان می باشد.


جدول سایزبندی 

سایز1 دورسینه 106 - دوربازو 48
سایز2 دورسینه 112 - دوربازو 50

قد شومیز جلو 62/ پشت 66
قد آستین 58

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
855,000 تومان
سایز
رنگ
  • سفید​
این رنگ/سایز موجود نیست
خروج
کد محصول:
10440-67768
محبوب من
توضیحات

شومیز سرشانه قیطون دوزی چه ویژگی دارد؟

شومیز سرشانه قیطون دوزی یک شومیز مجلسی ساده و مینیمال که گزینه ی محبوبی برای استایل با انواع شلوار و دامن بوده و تنپوش خنک و جذابی دارد. جنس پارچه کرپ الیزه و در قسمت بازوها از تور قیطون دوزی استفاده شده است که دلیل اصلی جذابیت این شومیز مجلسی می باشد. شومیز سرشانه قیطون دوزی به راحتی با انواع شلوار و دامن ها ست شده و نقش پررنگی در جذاب ساختن استایل تان خواهد داشت. رنگ سفید این کار نمادی از پاکی و لطافت است و ناخودآگاه تاثیر بالایی در جذب مخاطب خواهد داشت. با این شومیز سرشانه قیطون دوزی نیاز به تلاش خاصی برای جذابیت ندارید و به راحتی می توانید نگاه تحسین آمیز اطرافیان را جذب خود کنید. قیطون دوزی از روش های زیباسازی لباس های مجلسی است و ارزش کار را تا چندین برابر بالا خواهد برد.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔  

امروزه و با تغییر مسیر مد اکثریت شومیز های مجلسی دارای طراحی ساده و کم جزییات می باشند و معمولا طراحی آن در قسمت سرشانه یا دور یقه خواهد بود. چرا که دایره مد به سمت مینیمال گرایی سوق یافته است از این رو کاری نظر موافق اکثریت را جذب می کند که استاندارد های یک کار ترند و امروزی را داشته باشد و خوشبختانه شومیز های موجود در مزون از سری آیتم های ترندی است که در هر فروشگاه و مزونی قابل یافت نیست و این برای عزیزانی که به دنبال کارهای خاص قیطون دوزی اند که باعث یکه تازی آنها در مراسم ها شود گزینه ی محبوب و معقولی خواهد بود. همچنین از سری مدل های پوشیده ای است که برای مراسم هایی که دغدغه ی حجاب وجود دارد نیز قابل استفاده باشد. این شومیز مجلسی باکیفیت برای تازه عروسان ایده آل ترین انتخاب ممکن است.

کرپ الیزه :

پارچه ی کرپ الیزه از گزینه های عالی و ماندگار برای شومیز های مجلسی یا پوشیده می باشد. ایست مناسب و کیفیت بالای آن باعث شده است تا جزو اولین انتخاب خیاطان و خانم های شیک پوش باشد. علاوه بر آن لطافت و ریزشی که این پارچه باکیفیت دارد باعث می شود برای شومیز های رسمی گزینه ی مناسبی باشد. همانطور که می دانید شومیز های کرپ الیزه برش پذیر بوده و به راحتی طرح های مختلف را می توان روی این پارچه سوار کرد. علاوه بر آن پارچه های کرپ الیزه یکی از بهترین پارچه ها در فصول گرم سال به شمار می رود که به دلیل جنس خنک پارچه و وزن سبکی که دارد بهترین و مناسب ترین گزینه برای مراسم هایی به شمار می رود که قرار است زمان طولانی با آن سر کنید.

استایل های متنوع با شومیز سفید :

از دیگر ویژگی های مناسب این شومیز سفید مجلسی به این میتوان اشاره کرده که مناسب ست با دامن و یا استفاده زیر وست و جلیقه خواهد بود اما اگر سن شما در رده سنی میان سال قرار می گیرد و به دنبال یک استایل مجلسی و پوشیده هستید، یک مدل موی جمع، کفش پاشنه تخت و شلوار راسته با رنگ دلخواه بسیار مناسب شما خواهد بود.در مهمانی های رسمی یک دامن بلند یا پلیسه و حتی مدل کوتاه عروسکی، استایل مجلسی و دلبرانه ای با این شومیز سرشانه قیطون دوزی به شما خواهد داد. اگر دامن کوتاه انتخاب می کنید پوشیدن بوت و یا کفش پاشنه بلند بند دار را به هیچ وجه فراموش نکنید چرا که ترکیب معرکه ای خواهد شد.

تاثیر رنگ سفید :

رنگ سفید یکی از دلنشین ترین رنگ ها برای لباس های مجلسی و پوشیده است، چرا که تصویری که از شما به نمایش می گذارد، زیبا، باوقار و معصومانه است. با رنگ سفید شما مهربان تر و قابل اطمینان تر به نظر می رسید، از این رو اطرافیان بیشتر تمایل خواهند داشت با شما همصحبت شوند. رنگ سفید نماد پاکی و آرامش است و انعکاسی که از شما دارد فردی است با آرامش درونی و در صلح. گذشته از تاثیرات روانی که رنگ سفید به جا می گذارد، می توان به این موضوع اشاره کرد که این رنگ شما را پر تر نشان داده و باعث می شود از لحاظ بصری هیکل موزون تری از شما به نمایش بگذارد. با انتخاب رنگ سفید بدون نیاز به تلاش خاصی شما در مرکز توجه خواهید بود.

شلوار های مناسب برای ست با شومیز زیبای سرشانه قیطون دوزی :

  1.  شلوار کلاسیک پاکتی کد 4683
  2. شلوار کلاسیک راسته دوقزن کد 9709
  3. شلوار کرپ راسته قد 100 کد 9708
  4. شلوار زنانه کلاسیک زارا کد 753
  5. شلوار پاکتی کرپ باربی کد 8112
  6. شلوار بزیاق کمردار قد 92 کد 10131
  7. شلوار کرپ دمپا اسپانیش کد 3157
  8. شلوار دمپا گشاد کد 5189
  9. شلوار کلاسیک پاکتی کد 752
  10. شلوار از بالا راسته کد 754
  11. شلوار زنانه کرپ دوبل دمپا گشاد 8407
  12. شلوار دمپا کرپ پارکر اندونزی کد 7731
  13. شلوار دمپا گشاد کرپ لمه 7730
  14. شلوار از بالا راسته کرپ دوبل فلر کد 7474
  15. شلوار کرپ دمپا اسپانیش کد 8115
  16. شلوار کلاسیک کمربند پهن کد 399
  17. دامن های مناسب برای این شومیز سرشانه قیطون دوزی :

  18. دامن کلوش پلیسه قد 82 کد 8291
  19. دامن پلیسه قد 94 کد 8238
  20. دامن تنگ راسته کرپ قد 82 کد 8063
  21. دامن پلیسه قد 70 کد 8237
  22. دامن نیم کلوش چرم قد 58 کد 7567
  23. دامن ترک قد 45 کد 7568
  24. دامن چهارخونه کشمیر کلوش کد 8735
  25. دامن راسته تک کد 6395
  26. دامن کلوش چرم بلند کد 8734
  27. دامن کوتاه لمه ترک کد 8065

همچنین این شومیز سرشانه قیطون دار به دلیل پارچه و طرح خنثی ای که دارد با انواع دامن ها قابل ست شدن خواهد بود و استایل زنانه و در عین حال پوشیده ای برای شما فراهم خواهد کرد. استایل شومیز با دامن همیشه از جذابیت های فراوانی برخوردار است و طراحی که مدل های دامن مزون کرپ دارد، ظرافت و جذابیت هیکل شما را بیشتر نمایش میدهد از این رو، به محض پوشیدن نگاه ها جذب شما خواهد شد. ویژگی دیگری که دارد هیچوقت این استایل ها تکراری نشده و در هر مراسمی میتوان پوشید و با کمی تفاوت استایل های نو و چشمگیری ترکیب کرد. اگر از پارچه به درستی مراقبت کنید این شومیز محلسی سرشانه قیطون تا مدت های طولانی عضو ثابت استایل تان خواهد بود.

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😎

لینک اینستاگرام ما :
ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10440-67768

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
0518
مشاهدات اخیر
855,000 تومان
 شومیز سرشانه قیطون دوزی یک شومیز مجلسی زیبا و مینیمال که از ترکیب پارچه کرپ الیزه و تور کار شده دوخته شده و گزینه ی عالی برای عروسان و تازه عروسان می باشد. جدول سایزبندی  سایز1 دورسینه 106 - دوربازو 48سایز2 دورسینه...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید