لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

مام فیت دمپا زاپ قد 88

مام فیت دمپا زاپ یک شلوار جین باکیفیت و خوش کپ که با تمامی مانتو های اسپرت و کژوال ست شده و در تمامی چهارفصل سال قابل استفاده است. بنابراین یک خرید عمری ست.


جدول سایزبندی 

سایز36 دورکمر 72 - دور باسن100- دور ران 56 
سایز38 دورکمر 74 - دور باسن104- دور ران 58
سایز40 دورکمر 78 - دور باسن108- دور ران 58
سایز42 دورکمر 82 - دور باسن110- دور ران 58
سایز44 دورکمر 86 - دور باسن116- دور ران 62

قد شلوار 88
قد فاق 30

توجه: احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
905,000 تومان
سایز
رنگ
  • طوسی​
این رنگ/سایز موجود نیست
خروج
کد محصول:
10426-67539
محبوب من
توضیحات

جین مام فیت دمپا چه ویژگی دارد؟

جین مام فیت دمپا یک شلوار جین زیبا و کاربردی که به محض پوشیدن زیبایی و اصالت را به استایل شما هدیه خواهد داد. این شلوار کژوال عضو ثابت استایل های شما بوده و در تمامی روز های گرم و سرد سال قابل استفاده خواهد بود. از دیگر ویژگی هایی که شلوار های جین دارند به همیشگی بودن آن می توان اشاره کرد فرقی نمی کند چند سال از زمان تولید آن بگذرد همیشه میتوان آن را در استایل های خود ترکیب کرد مگر اینکه مدل آن جزو مینی ترند بوده و از دایره مد خارج شده باشد. این جین مام فیت دمپا زاپ جزو انتخاب های عمری است که در محیط اداری، کاری و دانشگاه به کرات قابل استفاده می باشد. همچنین به دلیل دوام و طول عمری که دارد تا مدت های طولانی در فکر جین دیگری نخواهید بود. شلوار های جین آبرفت ندارند و با وجود اینکه قابلیت چروک پذیری را دارند معمولا در حد قابل توجهی چروک نمی شوند. 

شلوار های جین ویژگی های مثبت قابل توجهی دارند که باعث می شود در لیست خرید هر خانم شیکپوشی قرار بگیرد. چرا که آهاری که پارچه های جین دارد و ایست محکم و شکیل آن باعث می شود در هر مناسبتی شما را با ظاهری موقر و با شکوه همراهی کند. از دیگر ویژگی های عالی که جین مام فیت دمپا دارد به این نکته می توان اشاره کرد که به محض پوشیدن شما را آراسته ساخته تا برای مرتب شدن به تلاش خاصی نیاز نداشته باشید. همانطور که می دانیم جنس جین به گونه ای است که دیر کثیف شده و قابلیت لک پذیری کم دارد و این برای زمانی که قرار است مدت ها بیرون از خانه صرف کنید خیال راحتی برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر آن هنگام شستن دیگر با نگرانی آبرفت داشتن پارچه روبرو نخواهید بود و به محض شستن، شلوار جین تان مثل روز اول نونوار خواهد شد.

نکات تکمیلی برای مراقبت از شلوار جین :

همانطور که در بالا اشاره شد پارچه های جین عمر طولانی تری نسبت به سایر پارچه ها دارند اما با این حال نکات مهمی وجود دارد که رعایت آن منجر به افزایش طول عمر این آتمی های محبوب و کاربردی خواهد شد که در ادامه گنجانده خواهد شد.
  •  شستشوی زیاد
  •  استفاده از روش های نامناسب برای خشک کردن شلوار
  •  طولانی ماندن لکه‌های روغن و کثیفی به روی شلوار
  •  اصطکاک زیاد شلوار با سطوح

همچنین پس از رعایت موارد فوق اگر قصد شستن شلوار جین از طریق لباسشویی را دارید حتما به موارد زیر دقت بفرمایید.

1- به خاطر داشته باشید که باید شلوار مام فیت دمپا زاپ و هر شلوار جین دیگری را پشت و رو کرد :

این عمل باعث می‌شود قسمت رویی شلوار که دارای رنگ می باشد کمتر در معرض مواد شوینده قرار بگیرد از این رو ثبات رنگی بیشتری خواهد داشت. همچنین دیگر لباس‌ ها نیز با قسمت رنگی شلوار برخورد نمی کنند. بستن دکمه های شلوار و یا زیپ آن نیز منجر به محافظت از دندانه‌های زیپ و سنگینی دکمه شده و نه به سایر آیتم های موجودر در لباسشویی آئیب می رساند و نه خود آسیب می بیند.

2- مورد دیگری که لازم است به دقت بررسی شود انتخاب مواد شوینده مناسب می باشد :

اغلب شوینده ها دارای PH زیاد می باشد و از این رو ممکن است به الیاف این پارچه های دوستداشتنی آسیب برسد. بنابراین لازم است از مواد شوینده قوی استفاده نکنید. همچنین نرم کننده ها یا سفید کننده ها نیز از دیگر موارد آسیب زننده ای است که باید در هنگام شستشو از آن خودداری کرد. مایعات مخصوص پارچه های تیره و حساس گزینه های معقول تری می باشد. 

3- شلوار های تیره جین :

اگر به سلامتی خود و شلوار جین خود اهمیت بالایی می دهید بهتر است از مقدار کمی سرکه سفید در شستشوی آن استفاده کنید. سرکه علاوه‌ بر از بین بردن بوها ، می‌تواند رنگ‌ شلوار را ثابت نگه داشته و از آسیبی که به الیاف می رسد هم جلوگیری کند. 

4- شلوار جین را بهتر است با پارچه های جین و ترجیحا همرنگ شستشو دهید :

معمولا اولین دفعه شستشو بهتر است شلوار جین تنها آیتم ماشین لباسشویی یا روش دستی باشد چرا که از انتقال رنگ آن به سایر آیتم های با برعکس جلوگیری شده و همچنین از آنجایی که پارچه سنگین است دقت بالاتری برای شستشوی آن صرف می شود، چه با روش دستی و چه لباسشویی.

5- از بین گزینه های لباسشویی ملایم ترین گزینه را انتخاب بفرمایید :

اگر با تمام موارد بالا قصد استفاده از ماشین لباسشویی را دارید بهتر است ملایم ترین چرخه که مربوط به لباس های حساس و ظریف است را انتخاب بفرمایید و به همراه نکاتی که در انتخاب مواد شوینده لحاظ شد می توانید شلوار جین خود را با آب سرد شستشو دهید. همچنین برای خشک کردن شلوار جین هم بهتر است به روش سنتی آن را روی بندآویز قرار داده و اجازه بدهید تا با جریان هوا خشک شود. نهایتا اگر قصد استفاده از خشک کن اتومات لباسشویی را دارید چرخه ملایم آن را انتخاب بفرمایید.

با شلوار جین چه استایلی میتوان ترکیب کرد؟

همانطور که در بالا اشاره شد مام فیت دمپا زاپ قابلیت بالایی در ست کردن به شما می دهد و از آنجایی که چهار فصل می باشد فرقی نمی کند در چه فصلی از سال باشید این شلوار خوش کپ مام فیت به شما تنوع بالایی در ست کردن می دهد. مانتو های جلو بسته، شومیز های تابستانی کوتاه، مانتو های کتی و تی شرت یا پیراهن های لانگ، مکمل جذاب و خیره کننده ای با این شلوار جذب خواهد بود. همچنین علاوه بر آن این شلوار های جین از بهترین گزینه هایی است که برای استایل های روزانه و حتی دانشجویی استفاده می شود. همانطور که همه ی ما می دانیم شلوار های جین با ظاهر آهار دار و ایستایی زیبایی که دارند خیال ما را در مراسم ها و دورهمی دوستانه ای که در پیش داریم، راحت ساخته و به آسانی یک استایل غیر رسمی جذاب هدیه می دهند. همچنین دمپا این شلوار مام فیت زا دار می باشد که باعث شده است کار از سادگی خارج شده و زیبایی چشم نوازی به دمپا این شلوار دمپا زاپ دار می دهد.

یک شومیز ساده ی سفید، کلاه کپ و کفش کتانی سفید تمام آن چیزی است که برای یک استایل راحتی و تابستانی به آن نیاز دارید. وقتی خیال تان از بابت پوشش جذاب تان راحت باشد گذر زمان نیز برای تان دوستداشتنی تر بوده و اوقات خوشی را خواهید گذراند. همچنین به راحتی می توانید برای استایل دانشجویی نیز مدل های چشمگیری ترکیب کنید. یک مقنعه و یک مانتو کتی ساده و کفش کالج ترکیب بی نظیری خواهد بود. همچنین اگر به فکر یک استایل زمستانی هستید این شلوار سایز بزرگ با هودی و دورس استایل بی نظیری به شما خواهد داد. تابستان های گرم و طولانی با یک تی شرت خنک یا شومیز بهاره ی لنین یا حریر انتخاب هوشمندانه و در عین حال مسحور کننده ای خواهد بود. از آن جایی که مزون کرپ با انواع و اقسام شومیز ها و مدل هایی که دارد گزینه های متنوعی برای شما شیک پوشان عزیز در نظر گرفته است به راحتی می توانید با این شلوار جذاب استایل های راحت و با شکوهی ترکیب کنید.

مدل مام فیت :

شلوار های مام فیت زاپ دار که اخیرا در دایره مد قرار گرفته اند از محبوبیت بالایی برخوردار اند. چرا که تنپوش راحت و آزادی داشته و مانند شلوار های جذب، پا ها را در فشار محصور نمی کند. شلوار مام فیت ترکیبی از شلوار مام و جذب می باشد که تمام ایرادات این دو مدل در نسخه ی مام فیت حذف شده است. این شلوار ها دارای فاق بلند و ایست آزاد هستند همچنین قد این شلوار ها کوتاه بوده و از قسمت ران پا کمی تنگ بوده و در واقع فیت بدن می شود که از این رو این مدل مام فیت نام گرفته است. شلوار های مام فیت زاپ دار ترند تر بوده و دارای طراحی جدیدتری اند از این رو استایل شما را مدرن و به روز تر نشان می دهد. همچنین به دلیل کمر بلندی که در این مدل ها یافت می شود کمر و شکم را جمع کرده و از این رو شما را کشیده و خوش هیکل تر نشان می دهد.

لیست پیشنهادی آیتم های کژوال برای ست با شلوار دمپا زاپ :

  1. کت یقه بلیزر لینن قد 64
  2. شومیز مانتویی راه راه
  3. جلیقه تک لینن آستردار گندم
  4. شومیر لینن آستین مچی
  5. شومیز یقه سه سانت جلو گیپور
  6. ست کت و شومیز یقه انگلیسی
  7. کت تک پایین چهارخونه
  8. کت لینن جیب نما
  9. جلیقه تک کشمیر لیلی
  10. جلیقه لینن آستردار
  11. کت آستردار تک دکمه
  12. کت تک لنین یقه انگلیسی
  13. کت آستین پرچی آستردار قد 80
  14. مانتو کتی یقه انگلیسی جلو باز

موارد بالا از بهترین موارد برای استایل اسپرت و کژوال با این شلوار مام فیت دمپا زاپ می باشد و بسته به سلیقه و مراسم مدنظرتان می توانید در مراسم های مختلف از این ست های پیشنهادی بهره ببرید. زاپ دار بودن شلوار ها باعث می شود استایل جذاب تر و مدرن تری داشته باشید و شلوار از مدل کلاسیکی که دارد فاصله بگیرد. همچنین بخاطر داشته باشید برای سوالات یا راهنمایی بیشتر می توانید با شماره های پشتیبانی تماس گرفته و یا در سایت پیام بگذارید. علاوه بر آن پیج تلگرام و اینستاگرام مزون کرپ نیز آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان دل است!

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊

لینک ما در تلگرام :

لینک ما در اینستاگرام :
https://instagram.com/crepemezon


ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10426-67539

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
548
بارکد UPC
8666
مشاهدات اخیر
905,000 تومان
مام فیت دمپا زاپ یک شلوار جین باکیفیت و خوش کپ که با تمامی مانتو های اسپرت و کژوال ست شده و در تمامی چهارفصل سال قابل استفاده است. بنابراین یک خرید عمری ست. جدول سایزبندی  سایز36 دورکمر 72 - دور باسن100- دور ران 56...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید