لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
اکسسوری و بدلیجات
کمربند
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

پیراهن تورگیپور و ساتن 4 دکمه

پیراهن تورگیپور و ساتن یک لباس مجلسی فوق العاده شیک و جذاب که از ترکیب دو پارچه ساتن و تورگیپور طرحدار درجه یک دوخته شده. همچنین سایزبندی آن 40 تا 46 است.


جدول سایزبندی 

سایز 40 دورسینه  96 - دور کمر 78 - دور بازو 44
سایز 42 دورسینه 100- دور کمر 82 - دور بازو 48
سایز 44 دورسینه 108- دور کمر 92 - دور بازو 50
سایز 46 دورسینه 114- دور کمر 98 - دور بازو 52

قد پیراهن 124
قد آستین 64

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
2,189,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی​
این رنگ/سایز موجود نیست
خروج
کد محصول:
10018-64667
محبوب من
توضیحات

پیراهن تورگیپور و ساتن چه ویژگی دارد؟

پیراهن تورگیپور و ساتن 4 دکمه یکی از زیباترین و دلبرترین پیراهن های کوتاه موجود در مزون است. این لباس مجلسی از ترکیب ساتن و تورگیپور طرحدار دوخته شده است و برق پارچه ی تور آن زیر نور تلالو چشمگیری ایجاد می کند. امروزه و با تغییر مسیر مد، عمده زیبایی یک لباس مجلسی در طراحی هوشمندانه و کم دیتیل آن است. خوشبختانه این پیراهن مجلسی نیز با طراحی کلاسیکی که دارد باعث شده است تا به یکی از پر فروش ترین پیراهن های موجود در مزون تبدیل شود. قد میدی و مدل نسبتا پوشیده ای که دارد از جمله دلایل محبوبیت این لباس مجلسی می باشد. آستین های پفی و دامن کلوش آن باعث شده است تا برای همه اندام ها مناسب باشد. همچنین دارای کاپ می باشد و از آستر ژرسه نیز استفاده شده است تا ایست مجلسی در تن داشته باشد.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔  

پیراهن تورگیپور و ساتن 4 دکمه برای تمامی مناسبت های رسمی و غیر رسمی شما مناسب است. چه برای مراسم های مذهبی و یا عزاداری فصد خرید داشته باشید و چه جشن و دورهمی، این لباس مجلسی تورگیپور و ساتن گزینه ی شیک و جذابی خواهد بود. طراحی کلاسیک و همیشگی آن باعث می شود زمان روی آن تاثیرگذار نباشد و اگر از پارچه به خوبی مراقبت شود عمر مفید و طولانی داشته و در مراسم های بیشتری شما را همراهی خواهد کرد. این پیراهن مجلسی قابلیت استفاده در افتتاحیه، فرمالیته با تم خاص، عکاسی و دورهمی های خودمانی را نیز دارد. رنگ کاربردی آن باعث می شود در تمامی مناسبت ها قابل استفاده باشد. 

پارچه تورگیپور :

پارچه تورگیپور همانطور که در تصویر می بینید یکی از زیباترین پارچه های مجلسی می باشد. این پارچه خاص ویژگی تور و گیپور را داشته و علاوه بر آن برق جذابی نیز لابه لای الیاف آن دیده می شود که ترکیب آن با ساتن باعث شده است هارمونی درخور یک لباس مجلسی را در تن داشته باشد. این پارچه خاص بدن نما می باشد و از این رو از این پارچه برای ترکیب با دیگر پارچه ها در لباس های مجلسی استفاده می شود تا نمایش سفیدی پوست باعث گیرایی بیشتر لباس های مجلسی شود. وزن این پارچه مجلسی سبک است و به دلیل بافت مشبکی که دارد عبور پذیری خوبی در مقابل جریان هوا دارد. 

تاثیر رنگ مشکی :

رنگ مشکی پرکاربردترین رنگی است که در زمینه ی پوشاک حرفی برای گفتن دارد. این رنگ جذاب و خاص طرفداران بسیار زیادی دارد و کمتر کسی پیدا میشود که هیچ لباسی به این رنگ در کمد خود نداشته باشد، از این رو این رنگ پر قدرت، خواهان زیادی دارد. رنگ مشکی نماد قدرت، احترام و شیک پوشی است. همانطور که حتما می دانید رنگ مشکی تضاد کاملی با پوست های رنگ روشن دارد و از این رو برای این عزیزان انتخاب ایده آلی خواهد بود چرا که سفیدی پوست را با جلوه ای چشمگیرتر نمایان می سازد.

رنگ مشکی باعث لاغر تر نشان دادن هیکل شده و برای عزیزانی که دغدغه ی اضافه وزن دارند، رنگ محبوب و دوستداشتنی خواهد بود. رنگ مشکی شما را جدی، محکم و نفوذناپذیر نشان میدهد. افراد علاقمند به این رنگ شخصیت های مرموز، ساکت و در عین حال خالصی دارند. رنگ مشکی اولین گزینه در بسیاری از فرهنگ در هنگام عزاداری و یا مراسم های مذهبی است و این کاربرد، به اهمیت و محبوبیت این رنگ افزوده است، از این رو لباس های رنگ مشکی شما را برای مراسم های بسیار زیادی همراهی خواهد کرد.

کفش مناسب لباس مجلسی کوتاه :

قد این لباس مجلسی دست شما را در انتخاب انواع کفش ها باز می گذارد اما این نکته را در نظر داشته باشید که بیشترین میزان توجه مخاطبین در نگاه اول با لباس های قد میدی به کفش ها خواهد بود. به همین دلیل توصیه می شود که حتما وقت کافی روی انتخاب کفش خود بگذارید تا جذابیت استایل شما حفظ شود. اگر سن شما در رده میان سال قرار می گیرد کفش های پاشنه متوسط انتخاب های درخور و زیبایی خواهد بود. اگر هم که سن شما در رده سنی جوان قرا می گیرد میتوانید از کفش های بند دار پاشنه بلند با این پیراهن مجلسی استفاده کنید که در همان نگاه اول چشم ها را به خود خیره کند.

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم ?

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10018-64667

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
1288
بارکد UPC
309311
مشاهدات اخیر
2,189,000 تومان
پیراهن تورگیپور و ساتن یک لباس مجلسی فوق العاده شیک و جذاب که از ترکیب دو پارچه ساتن و تورگیپور طرحدار درجه یک دوخته شده. همچنین سایزبندی آن 40 تا 46 است. جدول سایزبندی  سایز 40 دورسینه  96 - دور کمر 78 - دور بازو...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید