لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

سرهمی مجلسی ساتن سامانتا

سرهمی مجلسی ساتن سامانتا یک اوورال مجلسی زیبا که از جنس پارچه ساتن بوده و با نواردوزی لمه و شال کمر به یک اوورال ساده و در عین حال مجلسی تبدیل شده است.


جدول سایزبندی 

سایز 40 دورسینه 90 - دور کمر72 - دور باسن 96
سایز 42 دورسینه 94 - دور کمر76 - دور باسن 100
سایز 44 دورسینه 98 - دور کمر84 - دور باسن 106
سایز 46 دورسینه102- دور کمر86 - دور باسن 110

قد اورال 155
قد آستین 55

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
1,979,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی​
این رنگ/سایز موجود نیست
خروج
کد محصول:
10223-65998
محبوب من
توضیحات

سرهمی مجلسی ساتن سامانتا چه ویژگی دارد؟

سرهمی مجلسی ساتن سامانتا یکی از زیباترین سرهمی های موجود در مزون که بدون نیاز به تلاش خاصی شما را زیبا و آراسته می سازد. جنس پارچه ساتن می باشد و با نوار دوزی لمه و شال کمری که برای طراحی بیشتر در قسمت جلوی اوورال قرار گرفته است کار از سادگی درآمده است. این اوورال مجلسی سامانتا به دلیل رنگ مونوکروم و طراحی ساده و کم جزییاتی که دارد خارج از زمان بوده و اگر از پارچه به خوبی مراقبت کنید جزو خرید های دائمی شما خواهد بود. همانطور که می دانید رنگ مونوکروم استایل را کشیده و بلندتر نشان می دهد و علاوه بر این باعث می شود دست شما در استایل کردن باز باشد. میتوانید با انتخاب رنگ متضاد زیبایی خود را بیشتر کرده و در همان وهله اول به جذابیت هر چه تمام تر بدرخشید.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔  

این اوورال مجلسی به دلیل پوشیده بودن گزینه ی ایده آلی برای مراسم های مختلط می باشد. از این رو برای حضور در افتتاحیه، عکاسی و یا جشن های خودمانی نیز انتخاب درخوری بوده و بدون نگرانی می تواند زیبایی و برازندگی را در کمال پوشیدگی به شما هدیه دهد. از دیگر ویژگی های این اوورال مجلسی به امکان کوتاه شدن آستین های آن می توان اشاره کرد که استایل جدیدی را به شما هدیه می دهد. همچنین این باعث می شود امکان استفاده از اکسسوری را برای شما فراهم کرده و زیبایی استایل خود را تکمیل کنید. علاوه بر آن دارای دو جیب کاربردی می باشد که در مواقع لزوم امکان استفاده را به وجود آورده و قسمتی از دغدغه های ذهنی شما را مربوط به جادادن وسایل نیز برطرف می کند.

اوورال مجلسی را چگونه می توان ست کرد؟

سرهمی سامانتا یکی از بهترین و راحت ترین آیتم ها را برای ست کردن دارد. شما با پوشیدن یک اوورال در کوتاه ترین زمان ممکن آراسته و آماده بوده و با انتخاب کیف و کفش و همچنین اکسسوری مناسب، استایل خود را تکمیل می کنید. انتخاب اوورال سامانتا یک انتخاب منطقی می باشد چرا که اگر مناسب هیکل و اندام خود خرید نمایید جزو خرید های همیشگی شما شده و تا مدت های طولانی در هر مناسبتی قابل استفاده می باشد. به ویژه اگر مونوکروم و مشکی رنگ باشد که خوشبختانه این اوورال مجلسی این قابلیت را دارد. با تغییر کیف و کفش مناسب عنوان مراسم تان نیز تغییر می کند. اگر مراسم مذهبی و سوگواری در نظر داشته باشید که این اوورال مجلسی انتخاب درخوری خواهد بود.

پارچه ساتن :

پارچه ساتن از مجبوب ترین و پر استفاده ترین پارچه ها در مصارف روزانه یا مراسم های رسمی و غیر رسمی می باش که این محبوبیت بالا به دلیل ویژگی های مفید و متنوعی است که این پارچه پرطرفدار داراست. به دلیل نحوه قرار گیری تار و پود در بافت ساتن درخشش و برق با شکوهی به وجود می آید، همچنین پایداری و تراکم خوب الیاف در بافت ساتن باعث می شود که لباس ریزش داشته و مجلسی تر و شکیل تر به نظر برسد. ویژگی عالی دیگری که این پارچه مجلسی دارد سبکی و راحتی آن است. حتما همه ی ما یک بار تجربه پوشیدن سرهمی های سنگین را داشته ایم و همین باعث می شود تا برای پایان یافتن مراسم لحظه شماری کنیم اما اینجا دیگر برای شما سخت خواهد بود که از آن دل بکنید!

از دیگر برتری های دیگری که پارچه ساتن دارد به مقاومت بالای آن در مقابل چروک شدن می توان اشاره کرد. شما می توانید ساعت ها از آن استفاده کرده و نگران برهم خوردن آراستگی لباس تان نباشید. همچنین لازم به ذکر است که این پارچه در طرح ها و رنگ های گوناگونی عرضه می شود که می تواند دست شما را در انتخاب باز گذاشته تا با خیال راحت نزدیک ترین رنگ به سلیقه تان را انتخاب کنید. این پارچه محبوب بدن نما نیست از این رو با خیال راحت در زیر نور نیز قابلیت استفاده را دارد.

کفش و اکسسوری مناسب سرهمی مجلسی ساتن سامانتا :

از آنجا که کفش ها همیشه جزو اولین مقصد نگاه ها بوده است لازم است نکاتی را در این خصوص مرور کنیم. اگر از آن دسته از عزیزانی هستید که عاشق کفش پاشنه بلندید با انتخاب یک مدل بند دار و همرنگ لباس با پاشنه ی سوزنی میتوانید استایل رویایی خود را ساخته و از اول تا آخر ملکه ی مراسم باشید. همچنین همانطور که در بالا اشاره شد در فصول سرد می توانید از چکمه های مجلسی استفاده کرده یا کفش های پاشنه بلندی که پوشیده و در عین حال گرم اند تا هماهنگی لازم ایجاد شود. همانطور که می دانید این لباس بهاری به دلیل فرم یقه اجازه ی استفاده از انواع اکسسوری و زیور آلات را نمی دهد. از این رو بهتر است زمان لازم را صرف انتخاب کفش خود کنید.

  1. کفش پاشنه 10 SLY
  2. کفش مجلسی پاشنه 8 سگک مات مربع
  3. کفش مجلسی پاشنه 5 سگک دوطرفه
  4. کفش ساتن پاشنه 6 بنددار وارداتی
  5. کفش پاشنه پنجه یراق
اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊
لینک اینستاگرام ما :
https://instagram.com/crepemezon
ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10223-65998

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
01163
بارکد UPC
136611
مشاهدات اخیر
1,979,000 تومان
سرهمی مجلسی ساتن سامانتا یک اوورال مجلسی زیبا که از جنس پارچه ساتن بوده و با نواردوزی لمه و شال کمر به یک اوورال ساده و در عین حال مجلسی تبدیل شده است. جدول سایزبندی  سایز 40 دورسینه 90 - دور کمر72 - دور باسن 96سایز...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید