لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

سرهمی کرواتی با کت

سرهمی کرواتی با کت به دلیل طراحی چشمگیری که دارد در کمتر مزون و فروشگاهی قابل یافت است از این رو به محض پوشیدن این اورال مجلسی چشم ها را به خود خیره میکنید.


جدول سایزبندی 

سایز38 دورسینه 84 - دورکمر70 - دورباسن 106 - دور سینه کت 94 - دور بازو کت 32 
سایز40 دورسینه 88 - دورکمر74 - دور باسن110 - دورسینه کت 100- دور بازو کت 36 
سایز42 دورسینه 92 - دورکمر80 - دورباسن 112 - دورسینه کت 102- دور بازو کت 38
سایز44 دورسینه 96 - دورکمر84 - دورباسن 114 - دورسینه کت 106- دور بازو کت 40

قد اورال از دکلته 130
قد کت  61
قد آستین 61

توجه: احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
3,439,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
خروج
کد محصول:
10286-66467
محبوب من
توضیحات

سرهمی کرواتی با کت چه ویژگی دارد؟

سرهمی کرواتی با کت یک اورال مجلسی شیک دو تیکه می باشد که در کمتر مزون و فروشگاهی قابل یافت است. کت آن آستر دوزی شده است تا ایست مجلسی و درخوری در تن داشته باشد. از این رو این امکان را خواهید داشت که این کت زیبا را به تنهایی نیز ست کنید. خبر خوب آنکه تمامی شلوار های بگ و بوتکات بهترین گزینه برای استایل با کت این اورال زیبا و خاص می باشد. همانطور که می دانید داشتن یک کت تک از واجبات کمد هر خانم شیک پوشی می تواند باشد چرا که امروزه استایل های کت و شلوار از جمله ترند های محبوب و جذابی است که در چشم همه تحسین برانگیز خواهد بود البته مشروط به این شرط که به درستی ست شده باشد.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔  

جدا از مراحل ست کردن این اورال مجلسی زیبا که بازهم در ادامه نکات لازم را یادآور خواهیم شد، سرهمی آن نیز از جمله لباس های خاص و متفاوتی است که به محض پوشیدن چشم ها را جذب شما کرده و اعتبار اساسی به استایل شما خواهد داد. یقه آن به صورت کرواتی طراحی شده است اما کروات قابل جدا شدن نیست از این رو با خیال راحت می توانید با زیپ مخفی که دارد لباس را باز و بست کرده و تن بزنید. پشت لباس نیز مانند جلو طراحی یکسانی دارد و اگر قصد شرکت در مراسمی را دارید که در آن دغدغه ی حجاب وجود دارد با استفاده از کت می توانید به جذابیت هر چه تمام تر حاضر شده و در کنار پوشش مناسب ظاهری خیره کننده نیز داشته باشید.

پارچه کرپ :

به دلیل نحوه قرار گیری تار و پود در بافت پارچه کرپ این لطافت و درعین حال ایستایی به وجود می آید که یکی از دلایل اصلی محبوبیت و پر استفاده بودن این پارچه مجلسی می باشد. پایداری و تراکم بالای الیاف پارچه کرپ باعث می شود تا همزمان ریزش و ایست درخور داشته و مقاومت کافی در برابر آسیب ها داشته باشد. در کنار این موارد این پارچه کرپ بدن نما نیست و وزن سبکی نیز دارد. حتما همه ی ما یک بار تجربه پوشیدن اورال مجلسی سنگین را داشته ایم و همین باعث می شود تا برای پایان یافتن مراسم لحظه شماری کنیم اما با این پارچه ی دلبر دیگر خبری از این دست دغدغه های آزار دهنده نیست و به محض پوشیدن دیگر برای شما سخت خواهد بود که از آن دل بکنید!

استایل با کت تک :

از آنجایی که کت این اورال مجلسی دارای یقه انگلیسی می باشد تاپ یا شومیزی که برای زیر آن انتخاب می کنید از اهمیت بالایی برخوردار است و تعیین کننده ی میزان جذابیت استایل شما خواهد بود. بنابراین لازم است زمان و دقت کافی را برای صرف کنید. اگر شلوار و یا روسری شما طرحدار است حتما در نظر داشته باشید که بهتر است طرح این دو آیتم یکسان باشد اما اگر طرح آن یکسان نباشد لازم است طرحی که دارد شباهت زیادی به یکدیگر داشته و یا از طیف رنگی یکسانی استفاده شود تا در دید کلی مخاطب ظاهر یکدست و یکپارچه ای داشته باشید و این موضوع در رابطه با تاپ آن نیز صدق می کند، طرحدار بودن شال و شلوار شما را مجبور می سازد تاپ زیر این یقه انگلیسی زیبای خود را کاملا ساده انتخاب کرده و همرنگ مانتو در نظر بگیرید.

همچنین اگر برای شلوار و شال خود سادگی را در نظر می گیرید دست شما برای انتخاب تاپ زیر کت این سرهمی زیبا کاملا باز خواهد بود اما با این حال بازهم لازم است نکاتی را در این رابطه رعایت بفرمایید مانند هماهنگ سازی رنگ آیتم های مورد استفاده! رنگ های کرم، نسکافه ای و قهوه ای رنگ های مکمل محسوب شده و از این رو استفاده از آن در آیتم های بالا استایل شیک و یکدستی به شما میدهد. همچنین رنگ های سبز و نارنجی نیز با اینکه رنگ متضاد محسوب می شوند اما استفاده هوشمندانه از آن در استایل بسیار چشمگیر و خیره کننده بوده و نگاه ها را سمت شما جذب خواهد کرد.

اگر قد بلندی دارید بهترین انتخاب برای شما شلوار دمپا پاکتی خواهد بود. صندل های بنددار و یا بی بند هم انتخاب جذابی برای تکمیل استایل زنانه و دلبرانه ی شما خواهد بود. اما اگر دنبال بلند نشان دادن قد خود هستید شلوار های بوت کات و دمپا را فراموش نکنید. همرنگ بودن کفش با شلوار نیز تاثیر بسزایی در قد بلند نشان دادن شما دارد و به راحتی میتوانید یک استایل شیک و اصیل با کت این اورال خاص برای خود بسازید. همچنین شلوار های بگ نیز از دیگر گزینه های موجود برای استایل مجلسی بوده که کفش ها را نیز نمایان نمی سازد. از این رو میتوانید هر نوع کفشی که با آن راحتی دارید انتخاب کرده و تمام مدت زمان استفاده را به راحتی و حس خوب بگذرانید.

یقه انگلیسی :

یقه انگلیسی یکی از پر استفاده ترین زیر شاخه ی یقه برگردان است که اصطلاحا پایه دار است. این مدل یقه در واقع از یقه هفت دو تکه ای تشکیل شده است که  حرف B نوک تیز انگلیسی را به وجود می آورد. یقه انگلیسی برای انواع کت، مانتو و پالتو کاربرد دارد و باعث رسمی سازی لباس ها و جذابیت بیشتری در قسمت یقه می شود. یقه انگلیسی میتواند پهن، باریک، نوک تیز و کمی گرد باشد و تاثیرات مختلفی روی استایل و صورت بگذارد. در واقع هر چقدر نوک تیزی یقه بیشتر باشد اشاره به سمت شانه ها بیشتر میشود.

استایل با اورال های مجلسی کرواتی :

سرهمی ها یا اورال ها از جمله لباس های شیک و بی دردسری اند که برای جذابیت نیاز به هیچ تلاش خاصی ندارند. فقط کافیست فرم بدنی هیکل خود را به درستی انتخاب کنید تا سرهمی کرواتی با کت در تن زیبایی حیرت انگیزی داشته باشد و در قدم بعدی انتخاب کفش و کیف تنها تلاشی است که لازم است برای جذابیت استایل خود داشته باشید! اگر قصد شرکت در مراسم های جشن مانند را دارید کیف و کفش رنگی البته مناسب با تم مراسم و سلیقه تان بهترین گزینه خواهد بود، اگر مراسم های رسمی مدنظر شماست که استایل مقتدرانه و با ابهت در فکرتان است کیف و کفش مشکی تمام آن چیزی است که برای جذابیت احتیاج دارید. همچنین رنگ سفید نیز به دلیل یقه کرواتی و کمربندی که دارد انتخاب منطقی خواهد بود.

کفش مناسب سرهمی کرواتی با کت

از سری ویژگی های برجسته ای که این سرهمی کرواتی خاص دارد می توان به این اشاره کرد که هر کفشی را بسته به نوع استایلی که در فکر دارید میتواند استفاده کنید. اگر به فکر یک استایل مجلسی و شیک هستید کفش های پاشنه سوزنی بهترین گزینه خواهند بود تا کشیدگی اندام شما را بیشتر کرده و رسمی بودن استایل تان را تکمیل کند و از آنجایی که دمپا شلوار روی کفش قرار میگیرد نقش موثری در یکدست نشان دادن هیکل شما خواهد داشت. اما اگر قد شما به اندازه ی کافی بلند است که احتیاجی به کفش پاشنه بلند ندارید، صندل هم میتواند گزینه مناسبی برای استایل این سرهمی کرواتی باشد. فقط در نظر داشته باشید که رنگ کفش هایتان بهتر است همرنگ سرهمی تان باشد تا استایل مونوکروم خود را حفظ کرده باشید.

  1. کفش مجلسی پاشنه 8 ولنتینو وارداتی
  2. کفش مجلسی ورنی سگک دوطرفه
  3. کفش مجلسی سگک پاپیونی
  4. کفش مجلسی پاشنه ورساچه
  5. کفش پاشنه 8.5 الکساندر ونگ
  6. کفش پاشنه 10 SLY
  7. کفش مجلسی پاشنه 8 سگک مات مربع
  8. کفش مجلسی پاشنه 5 سگک دوطرفه
  9. کفش ساتن پاشنه 6 بنددار وارداتی
  10. کفش پاشنه پنجه یراق

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊

لینک اینستاگرام ما :

https://instagram.com/crepemezon

لینک تلگرام ما :

https://telegram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10286-66467

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
02023
بارکد UPC
195811
مشاهدات اخیر
3,439,000 تومان
سرهمی کرواتی با کت به دلیل طراحی چشمگیری که دارد در کمتر مزون و فروشگاهی قابل یافت است از این رو به محض پوشیدن این اورال مجلسی چشم ها را به خود خیره میکنید. جدول سایزبندی  سایز38 دورسینه 84 - دورکمر70 - دورباسن 106 -...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید