لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

سرهمی کرپ نوار دوزی

سرهمی کرپ نوار دوزی یک اورال مجلسی و پوشیده با یقه یکطرفه می باشد که با استفاده از شال پوشش مناسبی برای مراسم های مختلط، افتتاحیه یا جشن تولد می تواند باشد.


جدول سایزبندی

سایز38 دورسینه 86 - دورکمر 76 - دورباسن 102
سایز40 دورسینه 90 - دورکمر 82 - دورباسن 110
سایز42 دورسینه 96 - دورکمر 84 - دورباسن 114
سایز44 دورسینه100- دورکمر 88 - دورباسن 120

قد اورال 149

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
1,955,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
خروج
کد محصول:
10287-66471
محبوب من
توضیحات

سرهمی کرپ نوار دوزی چه ویژگی دارد؟

سرهمی کرپ نوار دوزی یک اورال مجلسی و ساده که به دلیل یقه یکطرفه بسته ای که دارد، قابلیت استفاده در مراسم های مختلط را برای شما رفاهم می کند. جنس پارچه کرپ می باشد و به دلیل طراحی که دارد گزینه ی معقولی برای مراسم هایی است که در آن دغدغه ی حجاب وجود دارد. امروزه و با فراگیر شدن اینترنت و فضا های مجازی علاقمندان زیاد برای این نوع طراحی ها* وجود دارند. چرا که علاوه بر پوشش مناسب و مطابق قانون لازم است لباسی انتخاب شود که زیبایی بصری نیز داشته و باعث متمایز شدن شما در جمع شود. خوشبختانه این اورال مجلسی با دارا بودن تمامی این ویژگی ها گزینه ی خوبی برای جشن های تولد، عکاسی ها، افتتاحیه و دورهمی های خودمانی خواهد بود.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔  

سرهمی کرپ نوار دوزی در قسمت پشت لباس دارای زیپ مخفی می باشد، که سهولت در باز و بست را به وجود می آورد. همچنین روی بازو دارای دکمه های تزیینی می باشد که باعث شده است این اورال نوار دوزی از سادگی خارج شده و حتی بدون جزییات چندانی، بازهم زیبایی چشمگیری در تن داشته باشد. سرهمی ها از جمله لباس های شیک و بی دردسری اند که به محض پوشیدن شما را آراسته و جذاب خواهند ساخت. همچنین مونوکروم بودن این سرهمی زیبا شما را کشیده و باریک تر نشان میدهد و از لحاظ بصری باعث خطای دید شده و تا حد الامکان ایرادات اندامی پنهان خواهد ساخت. 

نوار دوزی های این اورال زیبا یکی از سری طراحی های مینیمالی است که باعث شده است در کمال سادگی ظاهر کار شده ای به آن بدهد. همچنین برقی که زیر نور این نوار دوزی ها خواهد داشت از دیگر جذابیت های این اورال زیبا به شمار می رود. یک شال با حاشیه نوار دوزی مشابه این اورال مجلسی ، تمام آن چیزی است که برای داشتن یک استایل پوشیده به آن احتیاج دارید تا در کمال زیبایی برازندگی در خور مراسم های رسمی خود داشته باشید. در ادامه نکات لازم برای انتخاب کفش مناسب با اورال مجلسی گفته می شود تا چیزی برای جذابیت کم نداشته باشید.

پارچه کرپ :

به دلیل نحوه قرار گیری تار و پود در بافت پارچه کرپ این لطافت و درعین حال ایستایی به وجود می آید که یکی از دلایل اصلی محبوبیت و پر استفاده بودن این پارچه مجلسی می باشد. پایداری و تراکم بالای الیاف پارچه کرپ باعث می شود تا همزمان ریزش و ایست درخور داشته و مقاومت کافی در برابر آسیب ها داشته باشد. در کنار این موارد این پارچه کرپ بدن نما نیست و وزن سبکی نیز دارد. حتما همه ی ما یک بار تجربه پوشیدن لباس های مجلسی سنگین را داشته ایم و همین باعث می شود تا برای پایان یافتن مراسم لحظه شماری کنیم اما با این پارچه ی دلبر دیگر خبری از این دست دغدغه های آزار دهنده نیست و به محض پوشیدن دیگر برای شما سخت خواهد بود که از آن دل بکنید!

اکسسوری و آرایش موها :

یقه این سرهمی مجلسی یکطرفه می باشد از این رو به شما این امکان را می دهد تا تنوع بالایی برای استفاده از اکسسوری و همچنین مدل موی خود داشته باشید. برای ساخت یک استایل مجلسی بهتر است از گردنبند های جواهری طوقی استفاده کنید که بیشتر ترقوه را نمایان کند. علاوه بر اینها گوشواره حلقه‌ای انتخاب مناسبی برای این مدل یقه است. دقت کنید که لازم است برای اکسسوری و جواهرات خود از ست استفاده کنید تا هماهنگی استایل تان خدشه دار نشود. همچنین از آنجایی که این سرهمی مجلسی نسبتا کم کار می باشد جواهرات پرطمطراق گزینه ی ایده آلی خواهد بود. موی کوتاه یا بسته نیز می تواند تاثیر بالایی در جذابیت و شکوه شما داشته باشد.

رنگ مشکی :

رنگ مشکی پرکاربردترین رنگی است که در زمینه ی پوشاک حرفی برای گفتن دارد. این رنگ جذاب و خاص طرفداران بسیار زیادی دارد و کمتر کسی پیدا میشود که هیچ لباسی به این رنگ در کمد خود نداشته باشد، چرا که این رنگ پر قدرت، کاربرد های زیادی دارد. رنگ مشکی نماد قدرت، احترام و شیک پوشی است. طبق اصل بالا که قبلا به آن اشاره کردیم رنگ مشکی تضاد کاملی با پوست های رنگ روشن دارد و از این رو برای این عزیزان انتخاب ایده آلی خواهد بود. 

رنگ مشکی باعث لاغر تر نشان دادن هیکل شده و برای عزیزانی که دغدغه ی اضافه وزن دارند، رنگ محبوب و دوستداشتنی خواهد بود. رنگ مشکی شما را جدی، محکم و نفوذناپذیر نشان میدهد. افراد علاقمند به این رنگ شخصیت های مرموز، ساکت و در عین حال خالصی دارند. رنگ مشکی اولین گزینه در بسیاری از فرهنگ در هنگام عزاداری و یا مراسم های مذهبی است و این کاربرد، به اهمیت و محبوبیت این رنگ افزوده است، از این رو لباس های رنگ مشکی شما را برای مراسم های بسیار زیادی همراهی خواهد کرد.

کفش مناسب سرهمی نوار دوزی کرپ

از سری ویژگی های برجسته ای که این اورال مجلسی دارد می توان به این اشاره کرد که هر کفشی را بسته به نوع استایلی که در فکر دارید میتواند استفاده کنید. اگر به فکر یک استایل مجلسی و شیک هستید کفش های پاشنه سوزنی بهترین گزینه خواهند بود تا کشیدگی اندام شما را بیشتر کرده و رسمی بودن استایل تان را تکمیل کند و از آنجایی که دمپا شلوار روی کفش قرار میگیرد نقش موثری در یکدست نشان دادن هیکل شما خواهد داشت. اما اگر قد شما به اندازه ی کافی بلند است که احتیاجی به کفش پاشنه بلند ندارید، صندل هم میتواند گزینه مناسبی برای این استایل باشد. فقط در نظر داشته باشید که رنگ کفش هایتان بهتر است همرنگ سرهمی تان باشد تا استایل مونوکروم خود را حفظ کرده باشید.

  1. کفش مجلسی پاشنه 8 ولنتینو وارداتی
  2. کفش مجلسی ورنی سگک دوطرفه
  3. کفش مجلسی سگک پاپیونی
  4. کفش مجلسی پاشنه ورساچه
  5. کفش پاشنه 8.5 الکساندر ونگ
  6. کفش پاشنه 10 SLY
  7. کفش مجلسی پاشنه 8 سگک مات مربع
  8. کفش مجلسی پاشنه 5 سگک دوطرفه
  9. کفش ساتن پاشنه 6 بنددار وارداتی
  10. کفش پاشنه پنجه یراق

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊

لینک اینستاگرام ما :

https://instagram.com/crepemezon

لینک تلگرام ما :

https://telegram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10287-66471

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
01184
بارکد UPC
137811
مشاهدات اخیر
1,955,000 تومان
سرهمی کرپ نوار دوزی یک اورال مجلسی و پوشیده با یقه یکطرفه می باشد که با استفاده از شال پوشش مناسبی برای مراسم های مختلط، افتتاحیه یا جشن تولد می تواند باشد. جدول سایزبندی سایز38 دورسینه 86 - دورکمر 76 - دورباسن...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید