لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
اکسسوری و بدلیجات
کمربند
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

سرهمی بالا تنه پولکی و دالقیچ

سرهمی بالا تنه پولکی یک اورال مجلسی شیک که از ترکیب دو پارچه پولکی و دالقیچ دوخته شده و برای تولد، افتتاحیه و دورهمی های خودمانی گزینه ایده آلی محسوب میشود.


جدول سایزبندی 

سایز42 دورسینه 96 - دورکمردر حالت عادی 78 در حالت کش 90 - دورباسن در حالت عادی 102 ودرحالت کش 122
سایز44 دورسینه102- دورکمردر حالت عادی 82 در حالت کش 92 - دورباسن در حالت عادی 106 ودرحالت کش 126 
سایز46 دورسینه106- دورکمردر حالت عادی 86 در حالت کش 96 - دورباسن در حالت عادی 108 ودرحالت کش 128 

قد اورال از سرشانه 150

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
1,955,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
خروج
کد محصول:
10439-69223
محبوب من
توضیحات

سرهمی بالا تنه پولکی چه ویژگی دارد؟

سرهمی بالا تنه پولکی یکی از اورال های مجلسی است که از ترکیب دو پارچه پولکی و دالقیچ دوخته شده و در کنار زیبایی، ایست جذاب و چشمگیری نیز در تن دارد. بالا تنه پولکی آن درخور مراسم های رسمی و مجلسی است و شلوار آن از جنس کرپ دالقیچ می باشد با مقدار ریزش بیشتر. همانطور که در ادامه توضیحات لازم آورده خواهد شد پارچه های دالقیچ پارچه های نسبتا محکمی اند که ریزش کمتری دارند اما در این پارچه به دلیل نحوه قرارگیری الیاف آن پارچه از ریزش بیشتری برخوردار است و باعث زیبایی تنپوش آن شده است. سرهمی بالا تنه پولکی در کمترین زمان ممکن شما را آراسته و آماده خواهند ساخت و دغدغه استایل کردن را دیگر نخواهید داشت. همچنین به دلیل کمربندی که این کار دارد باریکی کمر را بیش از پیش ساخته و سیلوئت خیره کننده ای از شما به نمایش خواهد گذاشت.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

سرهمی بالا تنه پولکی گزینه ی محبوبی برای عزیزانی است که دارای قد بلندی اند، اما اگر هم که قد شما میانه است میتوانید با انتخاب یک کفش پاشنه بلندی که با آن راحت هستید علاوه بر اینکه این اورال مجلسی را مناسب استایل خود می کنید، قد بلندتری نیز از خود به نمایش می گذارید که این خود منجر به افزایش اعتماد به نفس تان خواهد شد. اورال های مجلسی از جمله آیتم های پر فروشی اند که مورد علاقه بسیاری از خانم های شیکپوش و سخت پسند می باشند چرا که زیبایی اندام را به راحتی در معرض دید خواهد گذاشت. همچنین این سرهمی پولکی به دلیل طراحی زیبایی که دارد جزو خرید های عمری خواهد شد که در هر مراسمی قابل استفاده می باشد. فقط کافی است از پارچه به درستی مراقبت شود تا زیبایی و اصالت پارچه تضمین شود.

پارچه کرپ دالقیچ :

پارچه کرپ دالقیچ از انواع پارچه های کرپ به حساب می آید که ویژگی عمده ی این پارچه ها دانه دانه های مختلف است که تحت عنوان دالقیچ شناخته می شود. این پارچه با ضخامت مناسبی که دارد ایست چشم نوازی در تن خواهد داشت و به دلیل طراحی مینی مال آن همیشه ترند بوده و تقریبا هیچ وقت از مد نمی افتد. جنس کشی آن باعث می شود تا به راحتی قالب بدن شما رو می گیرد و بعد استفاده به حالت اول بر میگردد. این پارچه در کنار ریزش مجلسی، ایست آهار دار و رسمی در خور مراسم های مجلسی نیز دارد که باعث می شود بدون نیاز به تلاش خاصی استایل مجلسی و چشم نوازی در تن تان شکل بگیرد.

پارچه پولکی :

پارچه پولکی بالا تنه این اورال مجلسی یکی از جذابیت های این لباس به شمار می رود چراکه به دلیل تلالو نوری که ایجاد می کند تاثیر بالایی در جلب توجهات داد. پارچه پولکی نوعی از پارچه است که با قطعات پلاستیکی یا فلزی درخشان کاور شده است که گاهی این اشکال همرنگ و هم اندازه بوده و گاهی با یکدیگر متفاوت می باشند. پارچه این لباس مجلسی یک رو می باشد و از این رو طرف دیگر پارچه ساده بوده و به تن خللی وارد نمی کند. پارچه های پولکی از جمله پارچه هایی است که در دسته مینی ترند قرار گرفته و هرچند سال یکبار دوباره ترند می شوند. از این نظر نگرانی چندانی بابت قدیمی شدن آن نخواهید داشت و با حفظ پارچه حتی بعد سال ها نیز میتوانید به زیبایی روز اول از آن استفاده کنید.

اکسسوری مناسب سرهمی بالا تنه پولکی  :

یقه این سرهمی پولکی هفت می باشد از این رو دست شما در استفاده از اکسسوری گردنبند و گوشواره باز خواهد بود. گردنبند های جواهری نگین دار بهترین گزینه خواهد بود. چراکه علاوه بر اینکه به گردن شما زیبایی می بخشد استایل شما را کامل و کار شده نشان خواهد داد. همچنین به دلیل آستین های بلند این سرهمی مجلسی امکن استفاده از اکسسوری دستبند و ساعت وجود ندارد از این رو، انگشتر از دیگر اکسسوری هایی خواهد بود که برای استایل تان لازم بوده و باعث درخشش شما بیش از پیش خواهد شد. گاهی اوقات جذابیت یک استایل به موارد ریزی است که در کنار هم به شکل هماهنگی قرار می گیرند. برای مثال این اورال زیبای پولکی به میزان کافی جذابیت در تن دارد اما استفاده ی درست از کیف و کفش هارمونی دار باعث جرقه ی زیبایی شده و به محض ورود نگاه تحسین آمیز اطرافیان را جذب خود خواهید کرد.

کفش مناسب سرهمی :

کوتاه بودن این لباس یقه دکلته انتخاب های نامحدودی در قسمت کفش به شما می دهد. اگر ساده پسند هستید پولک های لباس ممکن است باعث شود کفش های پر زرق و برق برای تان ایده ی خوبی نباشد اما اگر استایل های مجلل خوشایند شماست یک کفش پاشنه بلند بند دار میتواند انتخاب شیک تری باشد. اگر کفش شما پولک های مشابه بالا تنه را داشته باشد استایل برنده و خیره کننده تری خواهید داشت. البته اگر از قد بلندی برخوردارید یا رضایت کافی را از قد خود دارید می توانید کفش و یا صندل های پاشنه دو سانت را نیز استفاده کرده و تا آخر مراسم دیگر احساس خستگی نداشته باشید.

لیست کفشهای پیشنهادی با اورال مجلسی :

 اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم ?

لینک اینستاگرام ما :

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10439-69223

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
01150
مشاهدات اخیر
1,955,000 تومان
سرهمی بالا تنه پولکی یک اورال مجلسی شیک که از ترکیب دو پارچه پولکی و دالقیچ دوخته شده و برای تولد، افتتاحیه و دورهمی های خودمانی گزینه ایده آلی محسوب میشود. جدول سایزبندی  سایز42 دورسینه 96 - دورکمردر حالت عادی 78 در...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید