لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

شومیز پوشیده کرپ مصری

شومیز پوشیده کرپ مصری یک شومیز مجلسی با یقه ترکیبی و آستین های طراحی شده که برای تمامی مراسم ها مناسب بوده و به راحتی با انواع شلوار و دامن ست می شود.


جدول سایزبندی 

سایز40 دور بازو 36 - دور سینه102
سایز42 دور بازو 38 - دور سینه108
سایز44 دور بازو 40 - دور سینه112
سایز46 دور بازو 42 - دور سینه118

قد شومیز 65
قد آستین 60

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
785,000 تومان
سایز
رنگ
  • سبز​
ناموجود
خروج
کد محصول:
10088-65166
محبوب من
توضیحات

شومیز پوشیده کرپ مصری چه ویژگی دارد؟

شومیز پوشیده کرپ مصری یک شومیز مجلسی شیک و در عین حال پوشیده که با آستین های طرح دارش یک استایل شیک و مجلسی به شما هدیه می دهد. این شومیز پوشیده با پارچه ریزش دار خود استایل مجلسی و درخوری به شما میدهد و باعث می شود بدون نیاز به تلاش خاصی استایل در شان مراسم های رسمی را پیدا کنید. همچنین طراحی آن مطلوب عزیزانی است که دغدغه ی حجاب دارند از این رو با پوشیدن این شومیز پوشیده کرپ مصری بدون نیاز به تلاش خاصی و با یک دامن پلیسه یا ساده و یا شلوار کرپ مجلسی آماده ی رفتن به مهمانی خواهید بود. 

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

شومیز پوشیده کرپ مصری دارای یقه ترکیبی بوده و آستین های طراحی شده آن باعث می شود ظاهر مجلسی تری داشته باشد. آستین ها مچی و در قسمت بالاتنه دارای دو مدل یقه ظریف و مجلسی می باشد تا کار را از سادگی درآورده و چشم ها را درگیر کند. این شومیز مجلسی با رنگبندی نود و کاربردی که دارد برای تمامی مراسم های پیش رو مناسب بوده و طیف عظیمی از مراسم ها را پوشش میدهد. همچنین همانطور که در تصویر می بینید پوشیده بودن آن باعث می شود در مراسم عقد، مهمانی، دورهمی های خودمانی، کنسرت و حتی مسافرت های خارج از کشور نیز قابلیت استفاده را داشته و اگر با شلوار همرنگ یا هم تنالیته ست شود استایل مونوکروم داشته و شما را کشیده و باریک تر نشان خواهد داد. 

کرپ مصری :

کرپ مصری یکی دیگر از انواع پارچه های کرپ می باشد که دارای بافت نرم، صیقلی و ریزش دار می باشد. این پارچه لطافت پارچه کرپ الیزه را داشته و به همان میزان ریزش دارد از این رو تشخیص آن کمی سخت می باشد. کرپ مصری برای تابستان ها گزینه ی محبوبی خواهد بود و به دلیل وزن سبک و نحوه قرار گیری الیاف آن ذرات هوا عبور و مرور داشته و باعث می شود تنپوش آن تجربه ی لذت بخشی داشته باشد. همچنین همانطور که در بالا اشاره شد وزن آن از دیگر دلایل محبوبیت این پارچه می باشد. حتما همه ی ما تجربه ی پوشیدن لباس های سنگین را داشته ایم اما پوشیدن این تونیک کمردار کرپ مصری شما را آزرده نخواهد کرد.

شومیز مجلسی را چگونه می توان ست کرد؟

ست کردن با این شومیز مجلسی هیچ نگرانی برای شما نخواهد داشت. چرا که طراحی مینیمال، پارچه ساده و رنگبندی نود و کاربردی آن باعث می شود دست شما در انتخاب شلوار یا دامن برای ست با آن کاملا باز باشد. سایزبندی آن از 40 تا 46 می باشد و برای عزیزان سایزبزرگ که از تکراری بودن لباس ها خسته شده اند، گزینه ی محبوبی خواهد بود. این شومیز پوشیده کرپ مصری را اگر با شلوار و یا دامن ست کنید، بوت و یا چکمه های بلند در زمستان و یا کفش های پاشنه بلند بند دار و حصیری برای فصول گرم استایل دلبرانه و متفاوتی به شما خواهد داد. همچنین انواع شلوار و دامن های ساده، طرحدار و پلیسه نیز قابلیت ست کردن با این شومیز بلند را برای شما فراهم خواهد کرد.

لیست پیشنهادی شلوار های کرپ برای ست با این شومیز پوشیده :

همچنین این آستین طرحدار مجلسی به دلیل پارچه و طرح مجلسی که دارد با انواع دامن ها قابل ست شدن خواهد بود و استایل زنانه و در عین حال پوشیده ای برای شما فراهم خواهد کرد. استایل شومیز با دامن همیشه از جذابیت های فراوانی برخوردار است و طراحی که مدل های دامن مزون کرپ دارد، ظرافت و جذابیت هیکل شما را بیشتر نمایش میدهد از این رو، به محض پوشیدن نگاه ها جذب شما خواهد شد. ویژگی دیگری که دارد هیچوقت این استایل ها تکراری نشده و در هر مراسمی میتوان پوشید و با کمی تفاوت استایل های نو و چشمگیری ترکیب کرد.

لیست پیشنهادی دامن های کرپ برای ست با این شومیز یقه ترکیبی :

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😎

لینک اینستاگرام ما :

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10088-65166

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
0460
بارکد UPC
7009
MPN
1403.04.24
مشاهدات اخیر
ناموجودSold out
785,000 تومان
شومیز پوشیده کرپ مصری یک شومیز مجلسی با یقه ترکیبی و آستین های طراحی شده که برای تمامی مراسم ها مناسب بوده و به راحتی با انواع شلوار و دامن ست می شود. جدول سایزبندی  سایز40 دور بازو 36 - دور سینه102سایز42 دور بازو 38...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید