لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

تاپ طرحدار یقه پاپیونی

تاپ طرحدار یقه پاپیونی یک تاپ مجلسی زیباست که دارای طرح پلنگی بوده و به گفته طراحان مد یک آیتم ماژور ترند می باشد که هیچ وقت از دایره مد خارج نمی شود.


جدول سایزبندی 

سایز 36 دور سینه 120
سایز 38 دور سینه 126
سایز 40 دور سینه 128
سایز 42 دور سینه 136

قد تاپ 60

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
907,000 تومان
سایز
رنگ
  • آبی
  • سبز
  • صورتی
  • کرم مشکی​
خروج
کد محصول:
10159-65728
محبوب من
توضیحات

تاپ طرحدار یقه پاپیونی چه ویژگی دارد؟

تاپ طرحدار یقه پاپیونی یکی از دلبرانه ترین طراحی های موجود در مزون را دارد. این تاپ مجلسی از جنس ساتن ابریشم می باشد که لطافت و برق خاص آن معرف حضور همه می باشد. بند یقه به دلیل بلندایی که دارد می تواند به شکل های مختلف مورد استفاده قرار گرفته و زیبایی جدیدی به استایل های شما بدهد. طرح پاپیونی یا کرواتی آن را بهتر است زمانی استفاده کنید که با شلوار یا دامن ست شود. اما اگر برای زیر کت قصد استایل این تاپ مجلسی را دارید بهتر است بدون بند آن را استفاده کنید تا باعث آشفتگی ظاهرتان نشود. البته اگر مانتو یا کت را بدون استفاده از شال یا روسری می پوشید این تاپ طرحدار با یقه پاپیونی یا کرواتی نیز قابل استفاده خواهد بود. 

نکته : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید جنس پارچه ی این تاپ مجلسی ساتن سیلک است که در تن ریزش زیبای آن جلوه ی چشم نوازی به شما خواهد داد و بسیار مناسب فصل های گرم سال است تا با پوشیدن آن احساس راحتی کرده و مدام منتظر به پایین رسیدن مهمانی نباشید. این تاپ یقه پاپیونی می‌تواند با یک استایل اسپورت همراه باشد یا در یک استایل مجلسی به همراه دامن یا شلوار ست شده و تنپوش آن تجربه ی لذت بخشی به ارمغان بیاورد. شلوار های کتان یا لینن نیز میتواند با این تاپ زیبا ست شود اما شلوار های کرپ مجلسی بهترین گزینه خواهد بود. به ویژه اگر شلوار در تنالیته کرم و نسکافه ای باشد استایل شیک و چشمگیری خواهد داشت.

پارچه ساتن سیلک :

ساتن سیلک یکی از محبوب ترین پارچه های مجلسی است که طرفداران زیای داشته و برای شومیز و لباس خواب گزینه ی ایده آلی به شمار می رود. این پارچه لطیف بسیار سبک، نرم و همچنین دارای برق جذابی در لا به لای بافت پارچه است که باعث مجلسی شدن آن می شود. پارچه ساتن سیلک انواع مختلفی دارد که ویژگی های بالا در آن ثابت بوده و به اندازه ی تعداد نخ هایی که دارد این ویژگی ها کم و زیاد می شود. به طور کلی ساتن سیلک یکی از پارچه های محبوبی است که پوشیدن آن تجربه ی فوق العاده ای در تن ایجاد می کند. به ویژه در روزهای گرم سال میتواند انتخاب دوستداشتنی و کاربردی باشد تا مدت زمان استفاده به راحتی و حس خوب بگذرد.

تاپ مجلسی را چگونه می توان استایل کرد؟

تاپ مجلسی از جمله آیتم های پرطرفداری است که به شدت محبوب دختران و خانم های جوان می باشد، چرا که ست کردن با آن بسیار راحت بوده و به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن آراسته و جذاب خواهید شد. این تاپ مجلسی پر طرفدار مکمل خوبی برای ست کردن با دامن های بلند یا کوتاه پلیسه بوده و با بوت کوتاه و چکمه بلند ترکیب برنده ای خواهد شد. همچنین انواع شلوار های کرپ مجلسی نیز میتواند مکمل خوبی برای این تاپ زیبای مجلسی باشد. همچنین به دلیل سادگی در طراحی و پارچه ای که دارد میتوان در زیر کت یا مانتو کتی نیز استفاده کرد و جذابیت چشمگیری ایجاد کرد.

البته در نظر داشته باشید که این تاپ طرحدار به دلیل طرح پلنگی که دارد باید با شلوار و دامن های ساده باید ترکیب شود تا زیبایی آن به چشم بیاید. حتما برای ست کردن از شلوار های بوت کات استفاده کنید چرا که قد را بلند تر و هیکل را کشیده تر نشان می دهد. تاپ های مجلسی از بهترین آیتم ها برای تابستان و روزهای گرم سال به شمار می رود چرا که علاوه بر پارچه خنک و لطیف آن به دلیل طراحی که دارد آزادی در حرکت دست داشته و از گرما و کلافگی شما می کاهد. تاپ طرحدار برای هر مناسبتی قابل استفاده است.

شلوار های مناسب برای تاپ مجلسی :

دامن های مناسب برای ست با این تاپ یقه پاپیونی :


اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😎

لینک اینستاگرام ما :
ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10159-65728

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
0549
بارکد UPC
302196
مشاهدات اخیر
907,000 تومان
تاپ طرحدار یقه پاپیونی یک تاپ مجلسی زیباست که دارای طرح پلنگی بوده و به گفته طراحان مد یک آیتم ماژور ترند می باشد که هیچ وقت از دایره مد خارج نمی شود. جدول سایزبندی  سایز 36 دور سینه 120سایز 38 دور سینه 126سایز 40...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید