لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

شومیز یقه ترکیبی جلودکمه

شومیز یقه ترکیبی جلودکمه یک شومیز مجلسی از جنس پارچه کرپ الیزه طرحدار می باشد که فوق العاده خنک و لطیف بوده و قابلیت استایل مجلسی و کژوال را نیز دارد. 


جدول سایزبندی 

سایز40 دور بازو 38 - دورسینه 104
سایز42 دور بازو 42 - دورسینه 110
سایز44 دور بازو 44 - دورسینه 114
سایز46 دور بازو 46 - دورسینه 118

قد شومیز70
قد آستین 64

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
977,000 تومان
سایز
رنگ
  • کرم​
  • آبی​
  • کرم-طوسی​
این رنگ/سایز موجود نیست
خروج
کد محصول:
10301-66569
محبوب من
توضیحات

شومیز یقه ترکیبی جلودکمه چه ویژگی دارد؟

شومیز یقه ترکیبی جلودکمه یک شومیز مجلسی شیک و سکه دار که از جنس پارچه کرپ الیزه بوده و خنکای لطیفی در تن دارد. طرح این شومیز جلودکمه دست شما را در ست کردن باز خواهد گذاشت. چه استایل مجلسی مدنظر داشته باشید و چه استایل کژوال و راحت این شومیز یقه ترکیبی جلودکمه گزینه ی مناسبی خواهد بود. طرح خنثی و پرظرافت آن در همان وهله احساس طراوت خاصی به استایل شما خواهد داد و همچنین به راحتی با انواع شلوارها ست خواهد شد. از آنجایی که طرح این شومیز مجلسی شامل چندین رنگ نود و خنثی است شلوار های زیادی در لیست خواهید داشت که امکان ست کردن را برای شما فراهم می کند. همچنین اگر بیشتر علاقمند استایل کژوال و راحت هستید شلوار های کتان و لینن نیز می توانند گزینه ی ایده آلی برای ست کردن باشد.

نکته : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔ 

شومیز یقه ترکیبی جلودکمه به زیباترین شکل ممکن در تن شما فیت خواهد شد. طرح های دل انگیزی که این شومیز مجلسی دارد تاثیر مثبتی بر روی رنگ پوست گذاشته و چهره شما را شاداب تر نشان خواهد داد. همچنین علاوه بر این زیبایی صورت شما اعتماد به نفس شما را افزایش داده و این امر منجر می شود تا شما احساس بهتری از حضور در مراسم ها داشته باشید و ارتباط گرفتن برای شما و دیگران به شکل راحت تر و موثر تری انجام شود. همچنین طراحی این شومیز مجلسی به صورتی است که هرگز از دایره مد خارج نمی شود و تا مدت های طولانی درصورت مراقبت از پارچه قابلیت استفاده در تمامی مراسم های شما را دارد. این شومیز یقه ترکیبی به یک خرید همیشگی و عمری برای تان تبدیل خواهد شد.

شومیز یقه ترکیبی مناسب چه مراسمی است؟

شومیز یقه ترکیبی جلودکمه به دلیل رنگبندی نود و طراحی همیشگی که دارد برای تمامی مراسم های شما مناسب خواهد بود. چه برای مهمانی های خودمانی قصد پوشیدن داشته باشید چه دید و بازدید عید و جشن در پیش داشته باشید این شومیز یقه ترکیبی می تواند گزینه ی ایده آلی باشد. ویژگی عالی دیگری که دارد قابلیت بالای آن در ست کردن می باشد. ست شدن از مهم ترین ویژگی هر آیتمی می تواند باشد، از این رو لازم است خریدی را انجام دهید که به راحت ترین شکل ممکن ست شود. این شومیز یقه ترکیبی جلودکمه حتی می تواند با شلوار های لینن و کتان نیز ست می شود. از این رو اگر برنامه ای برای حضور در دورهمی های خودمانی، باغ در آخر هفته، شرکت در کنسرت ها دارید این شومیز یقه ترکیبی می تواند شما را به زیبایی همراهی کند.

پارچه کرپ الیزه :

پارچه ی کرپ الیزه از گزینه های عالی و ماندگار برای شومیز های مجلسی یا پوشیده اند. ایست مناسب و کیفیت بالای آن باعث شده است تا جزو اولین انتخاب خیاطان و خانم های شیک پوش باشد. علاوه بر آن لطافت و ریزشی که این پارچه باکیفیت دارد باعث می شود برای شومیز های رسمی گزینه ی مناسبی باشد. همانطور که می دانید شومیز های کرپ الیزه برش پذیر بوده و به راحتی طرح های مختلف را می توان روی این پارچه سوار کرد. همچنین از دیگر ویژگی های این شومیز مجلسی به خنکا و لطافت منحصر به فرد آن می توان اشاره کرد که حتی برای زیر کت و شلوار نیز مناسب بوده و گرمای چندانی نخواهد داشت. پارچه کرپ الیزه بهترین گزینه برای روزهای گرم سال خواهد بود.

شومیز پوشیده را چگونه می توان ست کرد؟

ست کردن با این شومیز جلودکمه مجلسی هیچ نگرانی برای شما نخواهد داشت. چرا که طراحی مینیمال، پارچه ساده و رنگبندی نود و کاربردی آن باعث می شود دست شما در انتخاب شلوار یا دامن برای ست با آن کاملا باز باشد. سایزبندی آن از 40 تا 46 می باشد و برای عزیزان سایزبزرگ که از تکراری بودن لباس ها خسته شده اند، گزینه ی محبوبی خواهد بود. این شومیز جلودکمه را اگر با شلوار و یا دامن ست کنید، بوت و یا چکمه های بلند در زمستان و یا کفش های پاشنه بلند بند دار و حصیری برای فصول گرم استایل دلبرانه و متفاوتی به شما خواهد داد. همچنین انواع شلوار و دامن های ساده، طرحدار و پلیسه نیز قابلیت ست کردن با این شومیز بلند را برای شما فراهم خواهد کرد.

لیست پیشنهادی شلوار های کرپ برای ست با این شومیز پوشیده و مجلسی :

همچنین این شومیز جلودکمه مجلسی به دلیل پارچه و طرح دل انگیزی و پرلطافتی که دارد با انواع دامن ها قابل ست شدن خواهد بود و استایل زنانه و در عین حال پوشیده ای برای شما فراهم خواهد کرد. استایل شومیز با دامن همیشه از جذابیت های فراوانی برخوردار است و طراحی که مدل های دامن مزون کرپ دارد، ظرافت و جذابیت هیکل شما را بیشتر نمایش میدهد از این رو، به محض پوشیدن نگاه ها جذب شما خواهد شد. ویژگی دیگری که دارد هیچوقت این استایل ها تکراری نشده و در هر مراسمی میتوان پوشید و با کمی تفاوت استایل های نو و چشمگیری ترکیب کرد.

لیست پیشنهادی دامن های کرپ برای ست با این شومیز جلودکمه :

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😎

لینک اینستاگرام ما :
ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10301-66569

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
0592
بارکد UPC
123811
MPN
1403.04.24
مشاهدات اخیر
977,000 تومان
شومیز یقه ترکیبی جلودکمه یک شومیز مجلسی از جنس پارچه کرپ الیزه طرحدار می باشد که فوق العاده خنک و لطیف بوده و قابلیت استایل مجلسی و کژوال را نیز دارد.  جدول سایزبندی  سایز40 دور بازو 38 - دورسینه 104سایز42 دور بازو...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید