لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
اکسسوری و بدلیجات
کمربند
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

ست سارافان و کت کرپ

ست سارافان و کت کرپ یک ست پوشیده و مجلسی که کت آن دارای جیب و آستر بوده و سارافون آن کمربند باریکی از جنس پارچه دارد. جنس آن کرپ اعلا و درجه یک می باشد.


جدول سایزبندی

سایز36 دورسینه سارافان 90 - دورکمر سارافان 72 - دورسینه کت 84 - دور بازو 36
سایز38 دورسینه سارافان 92 - دورکمر سارافان 74 - دورسینه کت 88 - دور بازو 40
سایز40 دورسینه سارافان 94 - دورکمر سارافان 80 - دورسینه کت 94 - دور بازو 42
سایز42 دورسینه سارافان 96 - دورکمر سارافان 84 - دورسینه کت100- دور بازو 44

قد سارافان 117
قد کت 45
قد آستین 67

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
3,229,000 تومان
سایز
رنگ
  • کرم​
  • آبی​
ناموجود
خروج
کد محصول:
10200-65888
محبوب من
توضیحات

ست سارافان و کت کرپ چه ویژگی دارد؟

ست سارافان و کت کرپ یکی از بهترین ست های پوشیده و مجلسی که جنس اعلای پارچه به محض پوشیدن استایل مجلسی و سکه داری به شما داده و بدون نیاز به تلاش خاصی زیبایی و سادگی را هدیه می دهد. کت آن کراپ طور ودارای آستر می باشد تا ایست بهتری در تن داشته باشد. همچنین این قابلیت را دارد تا بعدا بتوانید با سایر آیتم ها ست کرده و استایل های متنوعی ترکیب کنید. سارافان در قسمت بالاتنه ساده و از دامن به پایین پلیسه دارد که یکی از ماژور ترند های این چند سال اخیر به شمار رفته و تکراری نمی شود. این ست پوشیده از جنس کرپ اعلا می باشد که پارچه ی مرغوب و باکیفیت داشته و اگر به درستی از آن مراقبت نمایید تا مدت های طولانی آیتم ثابت استایل های شما خواهد بود.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

همانطور که در تصاویر می بینید این ست سارافان و کت کرپ برای عزیزانی که دغدغه ی حجاب دارند گزینه ی ایده آلی خواهد بود. برهنگی پا را می توانید با جوراب شلواری پوشانده و یک استایل مونوکروم، زیبا و پوشیده داشته باشید. از دیگر ویژگی های این ست جذاب کت و سارافان به این میتوان اشاره کرد که امکان استفاده آیتم ها به صورت جداگانه نیز وجود دارد. کت کراپ آن با داشتن دو جیب کاربردی و آستر، ست خوبی با انواع شلوار و دامن می باشد. اگر آیتم های انتخابی شما تک رنگ باشد استایل کشیده و بلند تری نیز از لحاظ بصری خواهید داشت. همچنین سارافان آن به تنهایی نیز زیبایی و جذابیت نفس گیری داشته و از آنجایی که آستین آن حلقه است ظاهر مجلسی تری به شما می دهد.

پارچه کرپ :

کرپ از جمله پارچه های پرطرفداری است که برای هر آیتمی قابل استفاده بوده و تنوع بالایی در رنگ و جنس دارد. بسته به نحوه قرارگیری تار و پود های پارچه ضخامت و ریزش این پارچه تغییر می کند. کرپ که با نام لاتین (Crepe) شناخته می شود برگرفته از یک کلمه ی فرانسوی به معنی نوعی پنکیک کوچک و نازک می باشد. این پارچه پرکاربرد متشکل از مجموعه متنوعی از الیاف طبیعی و مصنوعی است. 

  • پارچه کرپ به اندازه مناسب کش می آید.
  • بافت آن سوزنی شکل است.
  • این پارچه کرپ ضخامت مناسبی دارد.
  • سبک است.
  • مقاومت خوبی در برابر چروک شدن دارد.
  • شستشوی آن راحت است.

نحوه نگهداری از لباس های پلیسه به چه صورت است؟

همیشه لباس های پلیسه مانند این ست پوشیده را به سمت و در راستای پلیسه‌هایشان آویزان کنید. مثلا اگر دامنی پلیسه دارید، آن را از قسمت کمر به گیره متصل کنید و بگذارید که بخش‌های پلیسه دامن بریزد و بیاویزد و برای این کار هیچ وقت آن را تا ندهید بهتر است از قسمت یقه و آستین ها آن را آویزان کنید. اگر پارچه پلیسه پیراهن تان دچار لک شد، کارتان را ساده کنید و به‌جای اینکه شکل و حالت پلیسه را با شست‌وشو تخریب کنید، سَری به خشک‌شویی بزنید. اتوکردن لباس‌های پلیسه هم باید بادقت، با درجه مناسب پارچه و به آرامی باشد. باید طوری پارچه را اتو کنید که پلیسه‌ها از حالت اصلی‌شان خارج نشوند.

تاثیر کمربند روی ست سارافان و کت کرپ

کمربند علاوه بر نگهداری از لباس سرجای خود، می تواند تاثیر بسزایی در تغییر ظاهری شما داشته باشد. کمربندها به افراد کمک می کنند تا در مناطقی که هیچ پیچ و تابی در بدن وجود ندارد، بیشتر به چشم بیایند و آن ها را زیباتر و جذاب تر جلوه دهد. یک کمربند خوب که به درستی انتخاب و ترکیب شده باشد می‌تواند یک استایل ساده و معمولی را ارتقاء داده و به تیپی سطح بالا و جذاب تبدیل کند. خانم‌هایی که بالاتنه کوتاه تری دارند باید از کمربندی باریک استفاده کنند تا کمربند بدن را پوشش ندهد و تعادل اندام را برهم نزند. خوشبختانه این ست زیبای پوشیده کار شما را راحت کرده و با داشتن یک کمربند باریک از جنس پارچه شما را آماده ی داشتن یک استایل ترند و خیره کننده ساخته است. 

کفش با ست سارافان و کت کرپ

همچنین به دلیل قد میدی که این ست پوشیده دارد گزینه های زیادی برای انتخاب کفش دارید. اگر از قد بلندی برخوردارید می توانید از صندل استفاده کنید و اگر دنبال کفش پاشنه بلند هستید، کفش پاشنه سوزنی ظاهر مجلسی تری به شما می دهد. از آنجایی که کفش ها جزو اولین مقصد نگاه هاست لازم است برای انتخاب آن زمان بیشتری صرف کنید چراکه کفش مناسب در کنار راحتی که هدیه می دهد باعث می شود کل مراسم را بدون آزردگی استفاده کنید. کفش ها تکمیل کننده ی استایل بوده و نشانگر میزان سلیقه ای است که در انتخاب ست به خرج داده اید. از این رو لازم است کفشی را انتخاب کنید که علاوه بر راحتی، زیبایی بصری نیز داشته و با استایل مجلسی شما در هماهنگی باشد.

لیست کفشهای پیشنهادی با ست پوشیده :

  1. کفش مجلسی بغل باز
  2. کفش پاشنه پنجه یراق
  3. مجلسی پاپیون نگینی ساتن
  4. مجلسی پاپیونی بند استرچ
  5. مجلسی تخت یراق گرد
  6. مجلسی زارا طرح بالشتی
  7. مجلسی زارا بند کشی
  8. مجلسی نگین پهن ساتن
  9. کفش ساتن نگین خورشیدی
  10. کفش پوست ماری زنجیری
  11. کفش ولنتینو

اکسسوری و مدل مو مناسب ست پوشیده

از آن جایی که این کت و سارافان پوشیده طراحی مجلسی و در عین حال ساده ای دارد و مونوکروم است می توانید اکسسوری های پر زرق و برق نیز استفاده کرده و استایل تان را دلبر تر کنید. همانطور که می دانید با این لباس کوتاه می توانید از گردنبند ساده با آویز بلند استفاده کنید که بیشتر ترقوه را نمایان کند. علاوه بر اینها گوشواره حلقه‌ای انتخاب مناسبی برای این لباس میدی است. همچنین برای آرایش مو ها بهتر است از موی فر استفاده کنید تا با پلیسه های لباس هارمونی داشته باشد. فر کردن مو و بستن آن به صورت شلخته و پراکنده نیز میتواند ایده ی جالبی بوده و چشم ها را درگیر شما کند. 

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊

لینک اینستاگرام ما :

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10200-65888

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
1795
بارکد UPC
53
MPN
1403.04.16
مشاهدات اخیر
ناموجودSold out
3,229,000 تومان
ست سارافان و کت کرپ یک ست پوشیده و مجلسی که کت آن دارای جیب و آستر بوده و سارافون آن کمربند باریکی از جنس پارچه دارد. جنس آن کرپ اعلا و درجه یک می باشد. جدول سایزبندی سایز36 دورسینه سارافان 90 - دورکمر سارافان 72 -...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید