لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

سه تیکه طرح پاییز یک

سه تیکه طرح پاییز یک ست پاییزه نوستالژی که شما را به محض پوشیدن متمایز از دیگران ساخته و نگاه های تحسین آمیز اطرافیان را جذب شما می کند. خرید قسطی نیز دارد.
جدول سایزبندی
ادامه مطلبجمع کردن
3,095,000 تومان
سایز
رنگ
  • زرشکی سبز
خروج
کد محصول:
10656-69576
محبوب من
توضیحات

سه تیکه طرح پاییز چه ویژگی دارد؟

سه تیکه طرح پاییز یک ست پاییزه شیک و نوستالژی که شما را به محض پوشیدن متمایز از دیگران ساخته و نگاه تحسین آمیز اطرافیان را جذب شما می کند. این ست سه تیکه شامل جلیقه، شومیز و دامن می باشد و اگر با بوت استایل شود دیگر برای جذابیت به چیزی احتیاج نخواهید داشت! این ست پاییزه به ویژه برای عکاسی گزینه ی محبوب و پرطرفداری است. همچنین قابلیت این را دارد که بعدا با آیتم های دیگر ست شده و استایل های متنوعی به شما هدیه بدهد. یک مینی اسکارف در تنالیته رنگی این ست پاییزه و یا کلاه های فرانسوی مانند تصویر استایل شیک و چشمگیری خواهد داد. شومیز آن نیز با قد نسبتا بلندی که دارد میتواند انتخاب جذابی در تابستان باشد به ویژه اگر با شلوار جین و شال های رنگارنگ ست شود. 

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

جنس جلیقه و دامن این طرح پاییز کشمیر می باشد که یکی از لوکس ترین پارچه های موجود در بازار برای آیتم های زمستانی و پاییزه می باشد. شومیز آن نیز از جنس لینن می باشد که همانطور که در بالا اشاره شد برای تابستان ها نیز گزینه خوبی خواهد بود و به تنهایی نیز قابل استفاده است. این ست سه تیکه طرح پاییز برای عکاسی و یا فرمالیته نیز انتخاب جذابی است. جلیقه این ست پاییزه ، دارای آستر و جیب نما می باشد. دوخت و برش آن بسیار تمیز و پارچه آن فوق العاده با کیفیت می باشد. دامن آن کلوش و دارای زیپ مخفی است. همچنین سر آستین های شومیز مچی و دکمه دار است. این ست سه تیکه پاییزه جلیقه استایل شما را به محض پوشیدن تغییر میدهد و جزو زیبا ترین ست های پاییزه است که به استایل شما اعتبار اساسی می بخشد.

پارچه کشمیر :

پارچه جلیقه و دامن این این سه تیکه شکیل از جنس کشمیر نوعی پارچه لوکس و طبیعی پاییزه با بافتی سبک، نرم، لطیف و ظریف است و پوشاک با جنس پارچه کشمیر کیفیت بی نظیری دارند. این پارچه از موهای بز کشمیر و پشمینه تولید می شود. همچنین دلیل دیگر آن نام منطقه ی کشمیر در هند است که این پارچه در آنجا تولید می شود. همانطور که می دانید پارچه ی کشمیر نرم ترین و لطیف ترین پارچه پشمی دنیا شناخته می شود. آنقدر که بدون نیاز به آستر نیز این پارچه را می توان در تماس مستقیم با بدن قرار داد بدون ایجاد هیچ گونه حساسیتی و از آنجایی که بسیار نرم و لس می باشد گاهی تولید کنندگان پارچه آن را با انواع دیگری از پشم های طبیعی ترکیب می کنند تا ایست بهتری پیدا کند.

پارچه لینن :

پارچه شومیز این ست سه تیکه نیز از جنس لینن بوده که منفذ های موجود در این پارچه اجازه ی عبور و مرور هوا را داده و همواره شما را خنک نگه می دارند. همچنین از طرفی ایست خوب و مناسب آن استایل شکیلی به شما می دهد و باعث می شود ظاهر با وقاری داشته باشید. جنس لنین همانطور که از اسمش پیداست کار محکم و در عین حال با لطافتی است. ویژگی عالی دیگری که این پارچه دارد سبکی و راحتی آن است. برند بودن آن در کنار خنکا و لطافتی که دارد به سختی به شما اجازه می دهد از پوشیدن آن دست بردارید. همچنین جلیقه های موجود در مزون را بعدا میتوانید با این شومیز زیبا ست کرده و از استایل های متنوعی بهره ببرید.

ست سه تیکه پاییزه مناسب چه مراسمی است؟

این ست طرح پاییز بخاطر دوخت تمیز و طراحی وینتیج و کلاسیکی که دارد از اولین مواردی است که برای یک عکاسی به یاد ماندنی احتیاج است. با این ست شومیز دامن جلیقه می توانید در مراسم های رسمی و غیر رسمی، جشن های شب یلدا، سال نو و حتی تولد نیز شرکت کنید و به محض ورود تمام نگاه ها را جلب خود کنید. رنگ های شاد و مناسبتی این ست سه تیکه پاییز با شب یلدا همخوانی خواهد داشته و برای آراسته شدن شما دیگر احتیاج به آرایش و پیرایش دیگری نخواهید داشت. همچنین ست پاییزه را میتوانید در شب سال نو پوشیده و حضور خود را در جشن به یاد ماندنی تر بسازید. به دلیل پوشیده بودن این سه تیکه یکی از بهترین گزینه ها برای مراسم های رسمی و غیر رسمی است که در آن دغدغه ی حجاب وجود دارد. 

وینتیج به چه لباس هایی گفته می شود؟

لباس‌هایی با تقلید از دوره کلاسیک که بر اساس سلیقه کاملاً مدرن طراحی و ساخته می‌شوند. این استایل اولین بار در زمان جنگ جهانی پرطرفدار شد. در اون زمان به دلیل فشار‌های جنگ، مردم به استفاده از لباس‌ها و وسایل قدیمی روی آوردند، اما امروزه با تلفیقی از هنر دوران کلاسیک و مدرنیته این سبک لباس ها طراحی می شوند. به دلیل منحصربه‌فرد بودن، سبک بودن و بی‌زمانی بودن آن همیشه ترند بوده و هیچ وقت از مد نمی افتد. 

انتخاب کفش مناسب :

از آنجایی که قد دامن این ست طرح پاییز کوتاه است دست شما در انتخاب کفش باز خواهد بود اما باید در نظر داشته باشید کفش های اسپرت انتخاب های بهتری خواهد بود. چرا که عمده استایل این ست پاییزه کژوال است. کفش های کتانی سفید و یا بوت های بلند میتواند انتخاب های تکمیل کننده ای باشد. همچنین در زمستان ها، بوت های بلند در کنار زیبایی که به استایل میدهد گرم و کاربردی است.

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊

لینک ما در اینستاگرام :

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10656-69576

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
1820
بارکد UPC
10656
مشاهدات اخیر
3,095,000 تومان
سه تیکه طرح پاییز یک ست پاییزه نوستالژی که شما را به محض پوشیدن متمایز از دیگران ساخته و نگاه های تحسین آمیز اطرافیان را جذب شما می کند. خرید قسطی نیز دارد.جدول سایزبندی
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید