لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

شلوار بگ لینن کاغذی قد 108

شلوار بگ لینن کاغذی یک شلوار کژوال با وزن سبک و جنس خنک که قابلیت استفاده برای کافه، مسافرت و حتی استفاده روزمره در محیط کاری، اداری یا دانشگاه را داراست.


جدول سایزبندی 

سایز 38 دور کمر76 - دور باسن104- دور ران 62 - پهنای دمپا 26
سایز 40 دور کمر82 - دور باسن110- دور ران 66 - پهنای دمپا 28
سایز 42 دور کمر88 - دور باسن114- دور ران 70 - پهنای دمپا 28
سایز 44 دور کمر92 - دور باسن120- دور ران 74 - پهنای دمپا 29

قد شلوار 108
قد فاق 34

توجه: احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
پیشنهاد ویژه محدود
805,500 تومان 895,000 تومان
‎−10%
سایز
رنگ
  • خاکی
خروج
کد محصول:
10392-67244
محبوب من
توضیحات

شلوار بگ لینن کاغذی چه ویژگی دارد؟

شلوار بگ لینن کاغذی یکی از خوش ایست ترین شلوار های موجود در مزون است که برای تابستان و استایل های کژوال بهترین گزینه می باشد. جنس آن لینن کاغذی است و دارای دو جیب کاربردی می باشد. همچنین در قسمت جلو، شلوار دارای پیله می باشد که استایل اولد مانی را یادآور خواهد بود و از این رو در پا جذابیت بسیار زیادی دارد. چرا که استایل های اولد مانی امروزه در صدر اوت فیت های ترند بوده و به همین دلیل است که بدون نیاز به تلاش خاصی تایید و تحسین همگانی را به دنبال دارد. با این شلوار بگ لینن کاغذی تمامی مانتو کتی های لینن، جین و کتان قابل استفاده می باشد. همچنین بهترین گزینه برای استایل با جلیقه و شومیز سفید می تواند باشد. از دیگر ترکیبات که قابلیت استایل با این شلوار بگ لینن را دارد به شومیز های جلو بسته لینن می توان اشاره کرد که خنکای دلپذیری نیز در تن دارد.

نکته : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔️ 

شلوار بگ لینن کاغذی به دلیل ریزش و ایست آهار داری که دارد بسیار خوش ایست و خوش کپ می باشد. دیدن تصاویر گواه خوبی بر این امر است. همچنین پارچه لینن کاغذی همانطور که از نام آن پیداست بسیار خنک، سبک و دارای ایست و ریزش کافی و مناسب است از این ر بهترین گزینه برای تابستان و روزهایی است که گرمای کلافه کننده ای دارد. با این شلوار خنک کژوال گرما و فصل گرم سال را فراموش کرده و مدت زمانی که بیرون از خانه خواهید بود، تجربه ی لذتبخش و راحتی خواهید داشت. فقط در نظر داشته باشید که پارچه لینن مقداری آبرفت دارد از این رو باید تمهیدات لازم را در این مورد لحاظ بفرمایید. در کنار موارد بالا این شلوار کژوال لینن شما را در تمام روزهای تابستانی همراهی خواهد کرد.

پارچه لینن کاغذی :

از دیگر ویژگی های وسوسه کننده ی این شلوار بگ لینن کاغذی به جنس پارچه آن میتوان اشاره کرد. پارچه ی لینن از بهترین انتخاب ها برای فصل گرم سال است زیرا عبور پذیری عالی در مقابل جریان هوا دارد و همچنین با انواع پوست ها کاملا سازگار بوده به طوری که لینن مرغوب موجب حساسیت یا خارش نمی شود. اگر با ویژگی های خوب این پارچه غافلگیر شده اید اجازه دهید از دوام و طول عمر بالای آن پرده برداریم. این شلوار بگ خوش ایست میتواند از طریق خشکشویی بارها مورد شستشو قرار گرفته و آسیبی نبیند پس هرگونه تردید را کنار گذاشته و به پیشنهاد دوستانه ی ما برای خرید این کار دوستداشتنی اقدام کنید چراکه بعدا پشیمان نخواهید شد. 

شلوار کژوال را چگونه می توان استایل کرد؟

برای ست کردن این شلوار کژوال هیچ سختی و چالشی در پیش نخواهید داشت. همانطور که در بالا اشاره شد این شلوار بگ دوست داشتنی قابلیت بالایی در ست کردن دارد. تمامی شومیز های خنک بهاری، مانتو های کتی و نیم تنه کراپ های بافت یا نخی با این شلوار خنک بهاری ست های بی نظیری خواهند بود. فرقی نمی کند استایل کژوال مدنظر شما باشد یا به فکر یک استایل رسمی و مجلسی باشید این شلوار کاربردی دست شما را باز خواهد گذاشت. همچنین در نظر داشته باشید از آنجایی که مدل شلوار بگ می باشد قد شما را از لحاظ بصری بلندتر نمایش میدهد که باعث زیباتر شدن استایل شما می شود. اگر به فکر استایل تابستانی و نود هستید رنگ خاکی این شلوار با کت و مانتو های رنگ کرم یا سفید مکمل خوبی خواهد بود. 

حتما به خاطر داشته باشید بادی های زنانه در دسته شومیز ها نیز بهترین مکمل یک ست خیره کننده و ترند با این شلوار تابستانی خواهد بود. البته برای تاثیرگذاری بیشتر در نظر داشته باشید که کمربند جز جدانشدنی از این استایل خواهد بود. همانطور که در تصویر می بینید رنگ عسلی کمربند ترجیحا مدل باریک آن با تنالیته رنگ های کرم و نسکافه ای ترکیب ایده آل و هوشمندانه ای خواهد بود. رنگ سفید و مشکی کمربند نیز برای رنگ های متضاد مناسب می باشد. همچنین نیم تنه برای عزیزانی که دارای اندام مناسب می باشند نیز جذابیت دلبرانه ای به استایل شما می دهد. در کل این شلوار تابستانی هیچ محدودیتی در ست کردن به شما نمی دهد!

لیست آیتم های مناسب استایل کژوال :

  1. کت یقه بلیزر لینن قد 64
  2. کت لینن جیب نما
  3. جلیقه تک کشمیر لیلی
  4. جلیقه لینن آستردار
  5. کت آستردار تک دکمه
  6. کت تک لنین یقه انگلیسی
  7. کت آستین پرچی آستردار قد 80
  8. مانتو کتی یقه انگلیسی جلو باز

موارد بالا از بهترین موارد برای استایل کژوال می باشد و بسته به سلیقه و مراسم مدنظرتان می توانید در مراسم های مختلف از این ست های پیشنهادی بهره ببرید. همچنین بخاطر داشته باشید برای سوالات یا راهنمایی بیشتر می توانید با شماره های پشتیبانی تماس گرفته و یا در سایت پیام بگذارید. علاوه بر آن پیج تلگرام و اینستاگرام مزون کرپ نیز آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان دل است!

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊

لینک ما در تلگرام :

لینک ما در اینستاگرام :
https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10392-67244

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
0540
بارکد UPC
354
مشاهدات اخیر
شلوار لینن بگ قد 108 شلوار لینن بگ قد 108
جدید
پیشنهاد ویژه محدود
805,500 تومان 895,000 تومان
‎−10%
شلوار بگ لینن کاغذی یک شلوار کژوال با وزن سبک و جنس خنک که قابلیت استفاده برای کافه، مسافرت و حتی استفاده روزمره در محیط کاری، اداری یا دانشگاه را داراست. جدول سایزبندی  سایز 38 دور کمر76 - دور باسن104- دور ران 62 -...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید