لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

مانتو پیراهنی خالدار لینن کره

مانتو پیراهنی خالدار لینن از جنس پارچه وارداتی لینن کره می باشد. وزن سبک، خنکا و کیفیت بالای این مانتو تابستانی خیال شما را در روزهای گرم سال راحت می کند.


جدول سایزبندی 

سایز1 دور بازو 32- دور سینه 98 - دورکمر 90
سایز2 دور بازو 38- دور سینه 108- دورکمر104
قد پیراهن 131
قد آستین 52

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
1,699,000 تومان
سایز
رنگ
  • توپ توپی مشکی
خروج
کد محصول:
10292-66491
محبوب من
توضیحات

مانتو پیراهنی خالدار لینن کره چه ویژگی دارد؟

مانتو پیراهنی خالدار لینن کره یک مانتو تابستانی خنک، سبک و باکیفیت که از جنس پارچه وارداتی لینن کره می باشد و تنپوش بسیار خنک و تابستانی دارد. این مانتو تابستانی برای روزهای گرم سال می تواند بهترین گزینه باشد. گرما و بیرون ماندن های طولانی باعث می شود مانتو پیراهنی را انتخاب کنید که تمام روزهای گرم سال قابل استفاده باشد. از آنجایی که پارچه این کار لینن وارداتی تولید کشور کره می باشد، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود تا در اثر استفاده طولانی مدت و شستشوی مکرر آسیب نبیند. بالاتنه آن دکمه دار و آستین ها مچ باریک است. دارا بودن دو جیب کاربردی باعث می شود این مانتو پیراهنی خالدار لینن کره به یک گزینه تمام کمال و محبوب تبدیل شود.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

این مانتو پیراهنی زیبا و خنک بعد از اولین استفاده تبدیل به یک گزینه همیشگی برای شما خواهد شد. در کنار زیبایی و برازندگی که دارد از مرغوبیت و کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است که باعث شده است حتی گزینه ایده آلی برای استفاده روزانه به شمار برود. همچنین تابستان ها و فصول گرم از اصلی ترین دغدغه های هر کسی است چرا که گرمای کلافه کننده ی هوا اگر با یک لباس نامناسب ترکیب شود، زمان برای شما دیرگذر و سخت خواهد شد و این باعث می شود با ذهن درگیر و ناراحت به امور روزانه خود به سختی رسیدگی کنید. اما یک مانتو پیراهنی تابستانی مناسب باعث می شود گرمای هوا تاثیر منفی خود را از دست داده و بیرون بودن و وقت گذراندن در خارج از خانه به امر لذتخبشی برای تان تبدیل شود. 

پارچه لینن کره :

پارچه لینن کره یکی از باکیفیت ترین انواع پارچه های تابستانی موجود در بازار است که در کنار کیفیت بالا و مثال زدنی، ریزش مناسبی نیز دارد. همچنین این پارچه محبوب آبرفت کمتری نسبت به سایر پارچه های لینن دارد. ظاهر مات آن باعث شده است گزینه ی ایده آلی برای استفاده در روز و زیر نور آفتاب می باشد. وزن سبک این پارچه خنک از دیگر دلایلی است که شما را به خرید ترغیب می کند، همچنین پارچه های لینن ضد حساسیت بوده و استفاده طولانی مدت از آن نیز خارش پوستی ایجاد نمی کند. از این رو این مانتو  پیراهنی خالدار لینن کره می تواند تجربه ی لذتبخشی در فصل گرم سال برای شما فراهم کند.

مانتو پیراهنی خالدار لینن کره را چگونه می توان ست کرد؟

مانتو پیراهنی خالدار لینن کره از محبوب ترین آیتم های پوشاک در فصل تابستان می باشد. چراکه تنپوش خنک و راحت آن باعث می شود از گرمای کلافه کننده ی محیط دور مانده و با آسودگی بیشتری به برنامه های روزانه خود برسید. همچنین برای شما اگر قد آن به میزان کافی بلند باشد نیازی به پوشیدن شلوار یا جوراب شلواری از بین می رود. همچنین خبر خوب آنکه این پیراهن خالدار در قسمت کمر دارای چین های ریزی می باشد و بندینک تنظیم تنگی و گشادی دور کمر دارد که یکی دیگر از زیبایی های این مانتو تابستانی می باشد. جنس این پیراهن خنک و تابستانی است اما پوشیدن کت روی آن باعث تعادل گرمایی در فصول سرد سال را نیز فراهم می کند. کت جین یا چرم یا حتی لینن گزینه ی های مناسبی خواهد بود.

  1. جلیقه تک کشمیر یقه انگلیسی
  2. جلیقه لینن آستر دار
  3. چلیقه تک کشمیر لیلی
  4. جلیقه مجلسی دانتل
  5. کت جین کراپ جلو آبی
  6. کت جین ذغالی تیره  قد 68
  7. کت جین ذغالی روشن قد 68
  8. کت جین آبی قد 68

شال و روسری :

همچنین برای انتخاب شال و روسری با این پیراهن خالدار تابستانی میتوانید از مینی اسکارف استفاده کنید. روسری های بلند زیبایی چندانی نخواهد داشت و در واقع استایل را مخدوش می کند اما پیراهن لینن جلو دکمه به همراه یک کلاه تابستانی و یا مینی اسکارف (که دست شما در انتخاب رنگ آن باز خواهد بود) میتوانید استایل چشم نوازی به شما هدیه بدهد. شال هم می تواند قابل استفاده باشد اما برای استایل های خاص لازم است آیتمی را انتخاب کنید که ظاهر یکدست و ترندی به شما بدهد! در ادامه لیستی از شال و روسری مناسب این پیراهن خالدار آورده می شود تا انتخاب راحت تری در این راستا داشته باشید.

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10292-66491

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
01025
MPN
1403.04.24
مشاهدات اخیر
1,699,000 تومان
مانتو پیراهنی خالدار لینن از جنس پارچه وارداتی لینن کره می باشد. وزن سبک، خنکا و کیفیت بالای این مانتو تابستانی خیال شما را در روزهای گرم سال راحت می کند. جدول سایزبندی  سایز1 دور بازو 32- دور سینه 98 - دورکمر...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید