لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

ماکسی لمه نگین دوزی آستین کلوش

ماکسی لمه نگین دوزی یک پیراهن مجلسی شیک و رسمی که از جنس پارچه لمه کش می باشد و بافت آن دارای الیاف راه راه است. سایز این ماکسی پوشیده از 42 تا 46 می باشد.


جدول سایزبندی

سایز42 دورسینه 90 - دورکمر 78- دورباسن درحالت عادی 100 درحالت کش 110
سایز44 دورسینه 92 - دورکمر 80- دورباسن درحالت عادی 104 درحالت کش 112
سایز46 دورسینه 96 - دورکمر 84- دورباسن درحالت عادی 108 درحالت کش 116

قد ماکسی 153

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
6,427,000 تومان
سایز
رنگ
  • سورمه ای
خروج
کد محصول:
10570-68901
محبوب من
توضیحات

ماکسی لمه نگین دوزی چه ویژگی دارد؟

ماکسی لمه نگین دوزی یکی از زیباترین ماکسی های پوشیده موجود در مزون است که در کنار ویژگی های عالی که برای انتخاب در مراسم های مهم دارد دارای پارچه مرغوب و قیمت مناسب می باشد. این ماکسی زیبا تقریبا پوشیده بوده و برای عزیزانی که دغدغه ی حجاب دارند نیز گزینه ی معقولی می تواند باشد. سایزبندی آن 42 تا 46 می باشد و در حال حاضر تک رنگ سرمه ای می باشد. این ماکسی زیبا به دلیل نگین دوزی و مدل مینیمالی که دارد عمر طولانی تری در دایره مد داشته و تقریبا هیچ وقت از مد نمی رود. اگر از پارچه به درستی مراقبت کنید این ماکسی لمه نگین دوزی همیشه مانند روز اول در تن زیبایی خواهد داشت.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

این پیراهن مجلسی از جنس پارچه پرطرفدار و سبک لمه می باشد که یقه آن به شکل گرد و باز طراحی شده و با تزئیناتی از مروارید یا سنگ‌های براق تزیین شده است. آستین‌های لباس بلند و نسبتا گشاد هستند، همچنین قسمتی از شانه‌ها باز مانده که با استفاده از همان تزئینات یقه، زیبایی بیشتری گرفته و کار از سادگی کامل خارج شده است. قسمت کمر پیراهن نیز دارای تزیینات مشابهی است که باعث می‌شود لباس فرم بسیار شیک‌تری پیدا کند. پایین دامن لباس ساده و تا حدی چین‌دار بوده که به زیبایی آن افزوده است و هنگام راه رفتن فرم دلبرانه ای پیدا می کند. به طور کلی این مدل پیراهن مناسب مناسبت‌های رسمی مانند مراسم شبانه یا مهمانی‌های خاص می‌باشد.

پارچه لمه :

پارچه لمه یکی از محبوب ترین پارچه های موجود در بازار برای لباس های مجلسی می باشد. چرا که برق الیاف لمه باعث می شود کار در خور مراسم های مجلسی شده و حتی بدون نیاز به سنگدوزی و نگین دوزی جلوه ای درخور داشته باشد. پارچه این پیراهن مجلسی بدون آبرفت می باشد، رد سایه نمی اندازد اما با این حال برای ایست بهتر از آستر نیز استفاده شده است. ضخامت پارچه مناسب است و از این رو از وزن معقولی نیز برخوردار است. قابلیت چروک پذیری آن نیز نسبتا پایین است که این باعث می شود در طول مراسم نگران بهم خوردن استایلتان نباشید. همچنین حتما همه ی ما تجربه ی پوشیدن لباس های سنگین را داشته ایم که این ماکسی لمه نگین دوزی نگرانی شما را برطرف می کند. ریزش و لختی آن نیز بسیار مجلسی و شیک است.

پیراهن مجلسی لمه مناسب چه اندامی است؟

این پیراهن لمه نگین دوزی یک لباس شب شیک و رسمی است که برای مناسبت‌های خاص بسیار مناسب می‌باشد. این نوع لباس به دلیل رنگ مشکی که دارد، به طور کلی با اکثر انواع اندام‌ها تناسب خوبی دارد و می‌تواند گزینه‌ای عالی برای هر خانم شیکپوشی باشد. اما برخی نکات کلیدی وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند تا بهترین انتخاب را داشته باشید:

1. اندام ساعت شنی : این پیراهن به دلیل طراحی تنگ کمر و دامنه‌ی بلند آن، بر روی انحنای طبیعی بدن تاکید می‌کند. بنابراین برای زنانی با اندام ساعت شنی بسیار مناسب است زیرا خطوط طبیعی بدن را برجسته‌تر نشان می‌دهد.

2. اندام مستطیلی : اگر شما دارای اندامی مستطیلی هستید، همین طراحی به شما کمک خواهد کرد تا خط کمر خود را بیشتر مشخص کرده و انحناهای بیشتری ایجاد کند.

3. اندام گلابی شکل : در صورتی که پایین‌تنه پهن‌تری دارید، این پیراهن با طراحی ساده بالا تنه و جزئیات بیشتر در قسمت بالایی (مثل تزئینات یقه) توجه‌ها را از ناحیه پایین‌تر منحرف کرده و تعادل بیشتری ایجاد می‌کند.

4. اندام سیبی شکل : اگر شکم دارید، این نوع لباس بخصوص اگر از پارچه‌های سفت‌تر استفاده شده باشد، ممکن است کمک کند تا ظاهر صاف‌تر و خوش‌فرم تری ایجاد شود.

کفش با ماکسی لمه نگین دوزی :

برای تکمیل کردن ست خود با این پیراهن مشکی زیبا، انتخاب کفش اهمیت زیادی دارد :

1. کفش پاشنه بلند کلاسیک : یک جفت کفش پاشنه بلند کلاسیک مشکی یا نقره‌ای هماهنگی خوبی ایجاد می‌کند زیرا همواره انتخابی بی زمان محسوب می شود.
   
2. کفش صندل بندی : صندل‌هایی با بندهای نازک نیز گزینه‌ی مناسبی هستند که ظاهری مجلل تر ارائه دهند.
   
3. کفش های متالیک یا براق : برای افزودن کمی جذابیت اضافی به لباستان، کفش‌های طلایی یا نقره‌ای نیز توصیه می‌شوند.

4. بوت‌های پاشنه دار کوتاه : البته بسته به فصل سال میتوانید بوتهایی مانند چرم مشکی استفاده کنید.

5 .رنگ های مکمل : در صورت تمایل میتوانید از رنگ هایی مثل قرمز ، زرد برای تضاد و زیباتر کردن بهره ببرید.

از دیگر اکسسوری هایی مثل گوشواره های آویز دار بزرگ ، دستبند ظریف طلا و یا کیف دستی کوچک غافل نشوید. به خاطر داشته باشید اعتماد بنفس شما مهم ترین چیز هنگام پوشیدن هرگونه لباسیست و اگر این امر مهم را در چهره خود بنشانید هر لباسی که به تن داشته باشید زیباترین نمود را پیدا کرده و برق نگاه پر اعتماد به نفس شما، هر نگاهی را به خود خیره می کند. همچنین همانطور که در تصاویر می بینید این ماکسی مجلسی به دلیل نگین دوزی و آستین های بلندی که دارد، قابلیت بالایی در استفاده از اکسسوری ندارد. شما نهایتا می توانید از گوشواره های آویزی ترجیحا طلا سفید و یا بدلیجات نقره ای استفاده کرده و استایل خود را کامل کنید.

 اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊
لینک اینستاگرام ما :
https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10570-68901

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
3780
بارکد UPC
1054
مشاهدات اخیر
6,427,000 تومان
ماکسی لمه نگین دوزی یک پیراهن مجلسی شیک و رسمی که از جنس پارچه لمه کش می باشد و بافت آن دارای الیاف راه راه است. سایز این ماکسی پوشیده از 42 تا 46 می باشد. جدول سایزبندی سایز42 دورسینه 90 - دورکمر 78- دورباسن درحالت...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید