لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
اکسسوری و بدلیجات
کمربند
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

ماکسی یقه رومی کرپ شنل یکطرفه

ماکسی یقه رومی کرپ با شنل یکطرفه یک پیراهن مجلسی جذاب است که بدلیل مدل اندامی که دارد، هیکل را کشیده و باریک نشان می دهد. جنس پارچه کرپ و دارای آستر میباشد.


جدول سایزبندی

سایز40 دورسینه 90 - دورکمر76- دورباسن درحالت عادی 102 درحالت کش 118
سایز42 دورسینه 94 - دورکمر80- دورباسن درحالت عادی 108 درحالت کش 122
سایز44 دورسینه 100-دورکمر88- دورباسن درحالت عادی 110 درحالت کش 128
سایز46 دورسینه 104-دورکمر92- دورباسن درحالت عادی 114 درحالت کش 130

قد ماکسی از سرشانه یکطرفه 160

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متروجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
4,105,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
خروج
کد محصول:
10582-68985
محبوب من
توضیحات

ماکسی یقه رومی کرپ چه ویژگی دارد؟

ماکسی یقه رومی کرپ  با توجه به قیمت مناسب و مدل زیبایی که دارد یکی از معقولانه ترین انتخاب های ممکن برای لباس مجلسی می باشد. جنس پارچه کرپ و برای ایست بهتر در این ماکسی زیبا از آستر استفاده شده است. این لباس مجلسی به دلیل مدل اندامی که دارد هیکل را باریک و کشیده نشان داده و یک سیلوئت خیره کننده از شما به نمایش می گذارد. همچنین وجود شنل یکطرفه آن از دیگر دلایلی است که این پیراهن مجلسی را محبوب و پرطرفدار کرده است چرا که هنگام راه رفتن چشم ها را به بازی گرفته و کار را از سادگی خارج می کند. ماکسی یقه رومی کرپ تک رنگ مشکی است و سایزبندی آن از 40 تا 46 می باشد که تقریبا همه فرم های بدن را پوشش می دهد و از آنجایی که رنگ آن مشکی است همه ی سلایق را نیز راضی می کند.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔ 

این لباس مجلسی یک پیراهن مشکی بلند و مجلسی است که طراحی آن به صورت تک‌شانه (وان-شولدر) با پوشش جزئی شانه دیگر انجام شده است. در قسمت شانه تزئینات برجسته‌ای دیده می‌شود که به لباس جلوه‌ای زیبا و شیک بخشیده. همچنین، از یک شال یا اصطلاحا شنل بلند همراه با این پیراهن استفاده شده که از زیر تزئینات شانه آویزان است و حس لوکس بودن را تقویت می‌کند. همانطور که می دانید رنگ مشکی از جمله رنگ های کاربردی است که برای همه مناسبت ها میتواند قابل استفاده باشد و از آنجایی که طراحی آن مینیمال و کم حزییات است اگر از پارچه به درستی مراقبت شود تا مدت های طولانی قابل استفاده بوده و به زیبایی ورز اول در تن خواهد درخشید.

پارچه کرپ :

پارچه کرپ اولین بار در مراسم عزاداری توسط بانوان یونانی پوشیده می شد و در قرن نوزدهم شرکت تولیدی به نام courtalds تولید انحصاری این پارچه را به خود اختصاص داد و از آنجا بود که این پارچه ی خوش ایست در دسترس استفاده عموم قرار گرفت و محبوب شد. کرپ که با نام لاتین (Crepe) شناخته می شود برگرفته از یک کلمه ی فرانسوی به معنی نوعی پنکیک کوچک و نازک می باشد. این پارچه پرکاربرد متشکل از مجموعه متنوعی از الیاف طبیعی و مصنوعی است. ویژگی مفید دیگری که در انحصار پارچه های کرپ می باشد این است که در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود و به همین دلیل طیف عظیمی از مردم با سلایق و علایق مختلف را پوشش داده و پر کاربرد خواهد شد.

ماکسی یقه رومی کرپ مناسب چه اندامی است؟

این نوع لباس برای اندام‌های مختلف مناسب است، اما بیشتر بر بدن‌های کشیده و باریک تأکید دارد: 
1. اندام ساعت شنی : این مدل باعث تاکید بر کمر باریک و انحناهای طبیعی بدن خواهد شد.
2. اندام مستطیلی : ایجاد خطوط منحنی در طراحی این لباس کمک می‌کند تا شکل‌دهی بیشتری به بدن داده شود.
3. اندام گلابی : با توجه به اینکه بخش بالایی لباس جلب توجه بیشتری دارد، تعادل خوبی بین بالاتنه و پایین تنه برقرار می‌کند.

اکسسوری مناسب ماکسی مجلسی :

همانطور که در تصاویر می بینید این پیراهن مجلسی دارای جزییات اندکی است از این رو میتوانید با خیال راحت اکسسوری های کارشده یا پرطمطراق استفاده کنید. فقط باید در نظر داشته باشید که بهتر است از رنگ نقره ای در بدلیجات یا طلاجات سفید استفاده کنید تا هماهنگی استایل تان بیشتر باشد. همچنین بهتر است جواهرآلات که استفاده می کنید از لحاظ وزن و اندازه در تناسب با جواهردوزی روی لباس مجلسی تان باشد. در ادامه موارد مناسب ذکر خواهد شد که می توانید با پیج اینستاگرام اکسسوری و بدلیجات مزون کرپ ارتباط گرفته و یا از طریق سایت برای خرید اقدام کنید.

1. گوشواره‌های بلند : گوشواره‌هایی که کمی طولانی هستند تا تعادل خوبی بین گردن باز و تزئینات روی دوش برقرار کنند.
2. دستبند یا النگو : همانطور که در تصویر دیده می‌شود، یک دستبند ساده یا النگو نیز گزینه مناسبی خواهد بود.
3. انگشتر ظریف : انگشتری کوچک ولی براق برای تکمیل ظاهر.

کفش مناسب پیراهن شنل دار :

کفش پاشنه‌بلند مشکی یا نقره‌ای براق انتخاب مناسبی خواهد بود تا طول پاها بیشتر نشان داده شود. همچنین از آنجایی که قد ماکسی بلند است کفش ها اولین مقصد نگاه ها نخواهد بود از این رو میتوانید هر کفشی که با آن حس راحتی داشته و از لحاظ قد با شما و لباس در تناسب باشد انتخاب کرده و در طول مراسم از راه رفتن با آن لذت ببرید. 

این پیراهن شنل دار مناسب چه مراسمی است؟

1. مجالس رسمی شب
2. عروسی‌ها
3. مهمانی‌های بزرگ

همیشه به خاطر داشته باشید پیراهن های یقه رومی برای مراسم های رسمی و حائز اهمیت استفاده می شود. از این رو میتواند انتخاب مناسبی برای جشن تولد، عروسی و یا افتتاحیه ها باشد. جزییات و نکات بالا از سری مواردی است که اگر به درستی ترکیب شود استایل خروجی شما در کمال سادگی چشمگیر و خیره کننده بوده و نگاه ها را جذب شما می کند. 

یقه رومی :

یقه رومی یک نوع یقه بلند و وسیع است که از ترکیب دو قسمت متصل به گردن و شانه‌ها تشکیل می‌شود. این نوع یقه منتسب به پوشش الهیان رومی بوده است و از این رو ناخودآگاه جلوه ای از شکوه و جذابیت را در چشم بیننده ایجاد می کند. این سبک یقه تاثیر زیادی در مجلسی ساختن استایل شما دارد. چرا که سفیدی پوست را با دست و دلبازی به نمایش گذاشته و نگاه ها را درگیر خود می کند. برای آرایش موها با این پیراهن مجلسی نیز بهتر است موها را به پشت هدایت کنید تا زیبایی یقه به خوبی نمایش داده شود.

 اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊
لینک اینستاگرام ما :
https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10582-68985

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
2488
بارکد UPC
10366
مشاهدات اخیر
4,105,000 تومان
ماکسی یقه رومی کرپ با شنل یکطرفه یک پیراهن مجلسی جذاب است که بدلیل مدل اندامی که دارد، هیکل را کشیده و باریک نشان می دهد. جنس پارچه کرپ و دارای آستر میباشد. جدول سایزبندی سایز40 دورسینه 90 - دورکمر76- دورباسن درحالت...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید