لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
اکسسوری و بدلیجات
کمربند
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

پیراهن کوتاه ساتن گیپور

پیراهن کوتاه ساتن گیپور یک لباس مجلسی که در کمتر مزونی قابل یافت می باشد. دوخت تمیز و پارچه مرغوب و کمربند آن، از سری دلایل جذابیت این لباس به شمار می رود.


جدول سایزبندی 

سایز 38 دورسینه 86 - دور کمر88 - دور بازو 40
سایز 40 دورسینه 92 - دور کمر94 - دور بازو 42
سایز 42 دورسینه 94 - دور کمر96 - دور بازو 44

قد پیراهن 90
قد آستین 62

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
2,799,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
خروج
کد محصول:
10017-64664
محبوب من
توضیحات

پیراهن کوتاه ساتن گیپور چه ویژگی دارد؟

پیراهن کوتاه ساتن گیپور یک لباس مجلسی با طراحی متفاوت و عروسکی که دارد در کمتر مزونی قابل یافت می باشد. همچنین مدل آن باعث می شود تا کمر را به زیبایی قاب گرفته و هیکل را به شکل زیباتری در تن نمایش دهد. پارچه مجلسی آن یکی دیگر از دلایل محبوبیت این لباس مجلسی به شمار می رود. پارچه ساتن و گیپور همیشه از سری پارچه های اصیل و سکه داری بوده است که در کوتاه ترین زمان ممکن شما را آراسته و با استایل مجلسی خواهد ساخت. این لباس مجلسی دارای دکمه نما می باشد تا زحمت باز و بستن را حذف کرده و باعث سرعت و سهولت در پوشیدن شما شود. همچنین آستین ها کش دوزی شده است تا کار از سادگی درآمده و چشم ها را به بازی بگیرد. دامن این پیراهن کوتاه ساتن گیپور تلفیقی از طراحی به سبک دامن های اسپانیولی است.

دامن های اسپانیولی در هر حرکت حالت موج دار به خود گرفته و باعث جلب توجهات می شود. علاوه بر آن هیکل را ظریف و استایل را دخترانه و دلبرانه خواهد ساخت. این لباس مجلسی به ظاهر شما اعتبار اساسی می بخشد و به محض ورود به هر مراسمی تمامی نگاه ها را جذب خود خواهد کرد. همیشه به خاطر داشته باشید لباس مناسب و با کیفیت بخش عظیمی از معرفی شخصیت شما را برعهده دارد و در بسیاری مواقع این لباس است که باعث جذب و یا دفع اطرافیان می شود. از این رو لازم است زمان کافی را صرف یافتن استایل مناسب خود کنید تا با ظاهری اصیل و جذاب و اعتماد به نفس بالایی که در این صورت شکل می گیرد در مهمانی ها حضور یابید.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔  

پارچه ساتن :

پارچه ساتن از مجبوب ترین و پر استفاده ترین پارچه ها در مصارف روزانه یا مراسم های رسمی و غیر رسمی می باش که این محبوبیت بالا به دلیل ویژگی های مفید و متنوعی است که این پارچه پرطرفدار داراست. به دلیل نحوه قرار گیری تار و پود در بافت ساتن درخشش و برق با شکوهی به وجود می آید، همچنین پایداری و تراکم خوب الیاف در بافت ساتن باعث می شود که لباس ریزش داشته و مجلسی تر و شکیل تر به نظر برسد. ویژگی عالی دیگری که این پارچه مجلسی دارد سبکی و راحتی آن است. حتما همه ی ما یک بار تجربه پوشیدن لباس های سنگین را داشته ایم و همین باعث می شود تا برای پایان یافتن مراسم لحظه شماری کنیم اما اینجا دیگر برای شما سخت خواهد بود که از آن دل بکنید!

از دیگر برتری های دیگری که پارچه این ساتن مجلسی دارد به مقاومت بالای آن در مقابل چروک شدن می توان اشاره کرد. شما می توانید ساعت ها از آن استفاده کرده و نگران برهم خوردن آراستگی لباس تان نباشید. همچنین لازم به ذکر است که این پارچه در طرح ها و رنگ های گوناگونی عرضه می شود که می تواند دست شما را در انتخاب باز گذاشته تا با خیال راحت نزدیک ترین رنگ به سلیقه تان را انتخاب کنید. این پارچه محبوب در تراکم بالا بدن نما نیست اما برای حذف کامل سایه انداختن در زیر لباس از آستر استفاده شده است تا حتی زیر نور نیز اثری بدن مشاهد نشود.

پارچه گیپور :

همانطور که می دانیم یکی از زیباترین و البته جذاب‌ترین انواع پارچه، پارچه گیپور است که برای تولید لباس های مجلسی جذابیت خاصی ایجاد می کند. گیپور (guipure) نوعی پارچه توری نسبتا ضخیم است که طرح‌های بسیار متنوعی روی زمینه این پارچه به صورت برجسته نقش بسته است و جلوه خاصی به پارچه بخشیده است. از طرفی پارچه گیپور الیاف پنبه و ابریشم دارد و به راحتی می‌توان یک پارچه ساده زیر آن کار کرد.

از طرفی موتیف این پارچه هرگز هنگام دوخت و دوز خراب نمی‌شود و حتی شما می‌توانید تزیینات بسیار زیادی روی آن انجام دهید. اگر کمی زرق و برق و شاین بیشتر مدنظر شماست؛ پارچه گیپور این امکان را به شما می دهد. با سنگ دوزی یا منجوق دوزی می توانید شکوه پارچه را بیشتر کرده و ارزش آن را تا چندین برابر بالاتر ببرید. همچنین آستر ساده ی زیر آن زیبایی و ظرافت گیپور را بیشتر کرده تا خوش دوخت تر به نظر برسد.

رنگ مشکی رنگ کاربردی و همیشگی :

انتخاب لباس مجلسی به این رنگ باعث درخشش شما در جمع مهمانان خواهد شد پس چه بهتر که لباسی را انتخاب کنید که از لحاظ دوخت و کیفیت نیز باعث افتخار شما شود. بیشتر خانم های شیک پوش چندین پیراهن پوشیده به رنگ مشکی به عنوان یکی از آن مدل های خاص و دوستداشتنی در کمد خود دارند تا برای مهمانی های مهم جلوه ی شکیلی از خود به نمایش بگذارند، اگر شما هنوز موفق به خرید لباس محبوب خود نشده اید یا به دنبال انتخاب یک کار ترند و ماندگار  هستید که در مهمانی ها و دور همی ها استایل منحصر به فردی داشته باشید آدرس را درست اومدید! 

از سری ویژگی های عالی این پیراهن کوتاه ساتن گیپور پوشیده بودن آن است که باعث شده یکی از مهمترین دغدغه‌های بانوانی که به حجاب اهمیت می‌دهند را برطرف کند. خبر خوب اینکه این مدل‌ها تنگ و چسبان نیز دوخته نشده اند و از این نظر نیز جای نگرانی وجود ندارد. پس با خیال راحت می توانید خرید کرده و با شال یا کلاه ترکیب کرده و یک استایل زیبا و چشم نواز از خود به نمایش بگذارید.

دامن کلوش :

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که دامن کلوش بلند جزء آن دسته از دامنهایی است که از گذشته تا به امروز طرفداران زیادی داشته و با وجود گوناگونی فراوانی که در مدل ها و استایل لباس ها شکل گرفته هنوز هم از دنیای مد خارج نشده است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این دامن شاین نسبت به دامن راسته و یا فون آزادی بیشتری دارد و حرکت پاها در آن راحت تر و آسان تر خواهد بود. معمولا در دوخت دامن کلوش بلند از پارچه هایی استفاده می شود که ریزش بیشتری داشته باشد مانند: این پارچه ی ژرسه که در زیر گیپور شاین استفاده شده است.

این دامن کلوش رنگ تیره برای افرادی که هیکل توپری دارند مناسب تر خواهد بود و آنها را پرتر و خوش هیکل تر نشان میدهد. همچنین کمربندی که دور کمر بسته می شود باریکی و ظرافت هیکل شما را بیشتر می کند تا ظاهر زیباتری داشته باشید. همچنین اگر در مراسمی هستید که مسئله ی حجاب برای شما مشکلی ندارد میتوانید سفیدی پوستتان را با این پیراهن گیپور شاین کره باشکوه در تضاد جالبی بگذارید و بیش از پیش بدرخشید!

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊

لینک اینستاگرام ما :

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10017-64664

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
1697
بارکد UPC
121211
MPN
1403.04.16
مشاهدات اخیر
2,799,000 تومان
پیراهن کوتاه ساتن گیپور یک لباس مجلسی که در کمتر مزونی قابل یافت می باشد. دوخت تمیز و پارچه مرغوب و کمربند آن، از سری دلایل جذابیت این لباس به شمار می رود. جدول سایزبندی  سایز 38 دورسینه 86 - دور کمر88 - دور بازو...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید