لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

پیراهن کوتاه آستین مرواریدی

پیراهن کوتاه آستین مرواریدی یک لباس میدی جذاب که مروارید دوزی های روی آن زیر نور درخشش زیبایی ایجاد می کند. همچنین برای زیبایی بیشتر با تور ترکیب شده است.

جدول سایزبندی 

سایز 40 دور بازو 38 - دورسینه  90 - دور کمر 72 - دور باسن 92
سایز 42 دور بازو 40 - دورسینه  96 - دور کمر 74 - دور باسن 100
سایز 44 دور بازو 44 - دورسینه  98 - دور کمر 80 - دور باسن 104
سایز 46 دور بازو 48 - دورسینه 102- دور کمر 82 - دور باسن 106

قد پیراهن 112
قد آستین 60

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
1,999,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی​
ناموجود
خروج
کد محصول:
10225-66012
محبوب من
توضیحات

پیراهن کوتاه آستین مرواریدی چه ویژگی دارد؟

پیراهن کوتاه آستین مرواریدی یکی از زیباترین لباس های میدی موجود در مزون که از ترکیب پارچه کرپ مازراتی درجه یک و تور استفاده و با مروارید طراحی شده است. در این لباس میدی برای ایست بهتر آستر ژرسه به کار رفته است و همچنین دارای کمربند نیز می باشد. پیراهن کوتاه آستین مرواریدی جزو ماندگارترین خرید های شما خواهد بود. اگر از پارچه آن به درستی مراقبت کنید مدت طولانی برای شما قابل استفاده بوده و تمامی مراسم های شما را پوشش می دهد. این لباس میدی باکیفیت تنپوش شیک و اندامی داشته و به دلیل وجود کمربند پیچ و تاب هیکل را به شکل زیباتری نمایش می دهد. 

نکته : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔ 

کرپ مازراتی :

پارچه کرپ مازراتی این پیراهن مرواریدی در دسته ی پارچه های با ضخامت قرار می گیرد. این پارچه بادوام، ضخیم و سطحی نرم است. همچنین کشسانی داشته و از ایستایی خوبی نیز برخوردار است. ویژگی بارزی که این پارچه ها را متفاوت ساخته وجود حالت چین بسیار کم و سطح دانه دانه ای آن است که در هنگام تولید بافت پارچه ایجاد شده است. خبر خوب آنکه کرپ مازراتی در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می شود و بیشتر آنها آبرفت ندارند به همین دلیل جزو انواع پارچه‌ های مجلسی محبوب و پر استفاده شناخته می شود. همانطور که در بالا گفته شد از این پارچه برای لباس های رسمی و غیر رسمی مانند لباس های مجلسی، مانتو، کت، لباس های کژوال و همینطور برای پوشش روزانه میتوان استفاده نمود.

رنگ مشکی :

رنگ مشکی پرکاربردترین رنگی است که در زمینه ی پوشاک حرفی برای گفتن دارد. این رنگ جذاب و خاص طرفداران بسیار زیادی دارد و کمتر کسی پیدا میشود که هیچ لباس میدی به این رنگ در کمد خود نداشته باشد، از این رو این رنگ پر قدرت، خواهان زیادی دارد. رنگ مشکی نماد قدرت، احترام و شیک پوشی است. طبق اصل بالا که قبلا به آن اشاره کردیم رنگ مشکی تضاد کاملی با پوست های رنگ روشن دارد و از این رو برای این عزیزان انتخاب ایده آلی خواهد بود. همچنین آستین های ریسه ای آن باعث شده است تا کار از سادگی درآمده و چشم ها را به بازی بگیرد.

رنگ مشکی این آستین ریسه ای باعث لاغر تر نشان دادن هیکل شده و برای عزیزانی که دغدغه ی اضافه وزن دارند، رنگ محبوب و دوستداشتنی خواهد بود. رنگ مشکی شما را جدی، محکم و نفوذناپذیر نشان میدهد. افراد علاقمند به این رنگ شخصیت های مرموز، ساکت و در عین حال خالصی دارند. رنگ مشکی اولین گزینه در بسیاری از فرهنگ در هنگام عزاداری و یا مراسم های مذهبی است و این کاربرد، به اهمیت و محبوبیت این رنگ افزوده است، از این رو لباس های رنگ مشکی شما را برای مراسم های بسیار زیادی همراهی خواهد کرد.

پیراهن کوتاه آستین مرواریدی مناسب چه مراسمی است؟

از آن جایی که این لباس آستین مرواریدی طراحی ساده ای دارد تقریبا برای هر سبک مراسمی میتواند مناسب باشد. چه فامیل درجه یک باشید و با غیر آن این لباس زیبا و شکیل استایل و جذابیت کافی را به شما می دهد. این پیراهن کوتاه آستین مرواریدی به دلیل رنگ کاربردی مشکی و طراحی کم جزییاتی که دارد مناسب مهمانی های رسمی، تولد، مولودی و حتی مراسم های مذهبی خواهد بود. همچنین از دیگر ویژگی های آن به همیشگی بودن آن میتوان اشاره کرد که گذر زمان روی آن تاثیری نگذاشته و تا مدت ها میتوان با جذابیت روز اول استفاده کرد. با توجه به اوضاع اقتصادی جامعه بهتر است روی خرید منطقی و ارزشمندی سرمایه گذاری کنید.


کفش مناسب پیراهن کوتاه

قد میدی لباس کوتاه دست شما را در انتخاب انواع کفش ها باز می گذارد اما این نکته را در نظر داشته باشید که بیشترین میزان توجه مخاطبین در نگاه اول با لباس های قد میدی به کفش ها خواهد بود. به همین دلیل توصیه می شود که حتما وقت کافی روی انتخاب کفش خود بگذارید تا جذابیت استایل شما حفظ شود. اگر سن شما در رده میان سال قرار می گیرد کفش های پاشنه متوسط انتخاب های درخور و زیبایی خواهد بود. اگر هم که سن شما در رده سنی جوان قرا می گیرد میتوانید از کفش های بند دار پاشنه بلند با این پیراهن مجلسی استفاده کنید که در همان نگاه اول چشم ها را به خود خیره کند.

  1. کفش پاشنه 10 SLY
  2. کفش مجلسی پاشنه 8 سگک مات مربع
  3. کفش مجلسی پاشنه 5 سگک دوطرفه
  4. کفش ساتن پاشنه 6 بنددار وارداتی
  5. کفش پاشنه پنجه یراق

یقه گرد و اکسسوری مناسب آن 

یقه گرد این پیراهن کوتاه شما را از انتخاب هر مدل گردنبند و آویزی راحت کرده است. برای اینکه ظاهرتان دچار آشفتگی نشود بهتر است فقط از گوشواره های میخی یا حلقه ای کوچک استفاده کنید. برای آرایش موها نیز میتوانید با فر درشت آن ها را به پشت هدایت کرده تا زیبایی یقه به خوبی نمایش داده شود. اگر میان مدل مویتان و یقه و مدل لباستان هماهنگی نباشد، نتیجه خوبی نخواهید گرفت. استایلتان مخدوش می‌شود و حتی اگر یقه لباس آستین مرواریدی و مدل مو به‌طور جداگانه زیبا باشند هم خروجی خوبی در استایل و ظاهر تولید نمی‌شود.

خب حالا از همه چیز برای جذابیت اطلاع دارید. این پیراهن میدی جذابو بفرست توی سبد خریدت تا یک شب رویایی برای خودت بسازی 😊

 اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊

لینک اینستاگرام ما :

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10225-66012

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
01215
بارکد UPC
303411
MPN
1403.04.21
مشاهدات اخیر
ناموجودSold out
1,999,000 تومان
پیراهن کوتاه آستین مرواریدی یک لباس میدی جذاب که مروارید دوزی های روی آن زیر نور درخشش زیبایی ایجاد می کند. همچنین برای زیبایی بیشتر با تور ترکیب شده است.جدول سایزبندی سایز 40 دور بازو 38 - دورسینه  90 - دور کمر 72 -...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید