لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

پیراهن آستین ریسه ای

پیراهن آستین ریسه ای یک لباس میدی آستردار، بسیار برازنده و سکه دار که مرغوبیت پارچه از تصاویر نیز پیداست. یقه آن خشتی و جنس پارچه کرپ درجه 1 مازراتی میباشد.


جدول سایزبندی 

سایز 40  دورسینه  88 - دور کمر 76 - دور باسن 102
سایز 42  دورسینه  94 - دور کمر 80 - دور باسن 106
سایز 44  دورسینه  98 - دور کمر 86 - دور باسن 108
سایز 46  دورسینه 102- دور کمر 88 - دور باسن 110
سایز 48  دورسینه 108- دور کمر 94 - دور باسن 116

قد پیراهن 119
قد آستین 38

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
2,259,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
خروج
کد محصول:
10228-66033
محبوب من
توضیحات

پیراهن آستین ریسه ای چه ویژگی دارد؟

پیراهن آستین ریسه ای کرپ یکی از سکه دار ترین و اصیل ترین لباس های میدی موجود در مزون که از جزییات کمی برخوردار است و از این رو امکان استفاده در تمامی مراسم ها را برای شما فراهم می کند. علاوه بر آن این پیراهن آستین ریسه ای به دلیل طراحی کم جزییات این قابلیت را خواهید داشت که بعدا با استفاده از منجوق دوزی و سنگ دوزی ارزش و زیبایی این لباس میدی را تا چندین درجه افزایش دهید. همچنین قد نسبتا بلند این لباس میدی باعث شده است تا در تمامی مراسم های رسمی و غیر رسمی، مذهبی و سوگواری و یا جشن و شادی قابل استفاده باشد. از دیگر ویژگی های این پیراهن آستین ریسه به آستر ژرسه آن میتوان اشاره کرد که باعث ایست بهتر و مجلسی تر آن در تن می شود.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

پیراهن آستین ریسه ای با طراحی ساده و اصیلی که دارد برای همه گروه های سنی مناسب خواهد بود. خانم های جوان و میانسال با استفاده از اکسسوری و انتخاب مدل کفش باعث مناسب تر ساختن این پیراهن میدی با سن و سال خود می شوند. همچنین رنگ کاربردی مشکی آن باعث می شود با تمام رنگ های دیگر ترکیب شده و تا مدت های طولانی پایه ثابت تمامی مراسم های شما خواهد بود. همانطور که در تصاویر می بینید طراحی آن مینیمال و کم جزییات است و این باعث می شود جزو موارد ماژور ترند قرار گرفته و از دایره مد خارج نشود. با توجه به اوضاع اقتصادی جامعه لازم است خریدی را انجام دهید که در کنار کیفیت و طراحی زیبا، زیر لوای مد خاصی نباشد که بعد از مدت جذابیت و گیرایی روز اول خود را از دست بدهد. 

کرپ مازراتی :

پارچه کرپ مازراتی در دسته ی پارچه های با ضخامت قرار می گیرد. این پارچه بادوام، ضخیم و سطحی نرم است. همچنین کشسانی داشته و از ایستایی خوبی نیز برخوردار است. ویژگی بارزی که این پارچه ها را متفاوت ساخته وجود حالت چین بسیار کم و سطح دانه دانه ای آن است که در هنگام تولید بافت پارچه ایجاد شده است. خبر خوب آنکه کرپ مازراتی در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می شود و بیشتر آنها آبرفت ندارند به همین دلیل جزو انواع پارچه‌ های مجلسی محبوب و پر استفاده شناخته می شود. همانطور که در بالا گفته شد از این پارچه برای لباس های رسمی و غیر رسمی مانند لباس های مجلسی، مانتو، کت، لباس های کژوال و همینطور برای پوشش روزانه میتوان استفاده نمود.

رنگ مشکی :

رنگ مشکی پرکاربردترین رنگی است که در زمینه ی پوشاک حرفی برای گفتن دارد. این رنگ جذاب و خاص طرفداران بسیار زیادی دارد و کمتر کسی پیدا میشود که هیچ لباس میدی به این رنگ در کمد خود نداشته باشد، از این رو این رنگ پر قدرت، خواهان زیادی دارد. رنگ مشکی نماد قدرت، احترام و شیک پوشی است. طبق اصل بالا که قبلا به آن اشاره کردیم رنگ مشکی تضاد کاملی با پوست های رنگ روشن دارد و از این رو برای این عزیزان انتخاب ایده آلی خواهد بود. همچنین آستین های ریسه ای آن باعث شده است تا کار از سادگی درآمده و چشم ها را به بازی بگیرد.

رنگ مشکی این آستین ریسه ای باعث لاغر تر نشان دادن هیکل شده و برای عزیزانی که دغدغه ی اضافه وزن دارند، رنگ محبوب و دوستداشتنی خواهد بود. رنگ مشکی شما را جدی، محکم و نفوذناپذیر نشان میدهد. افراد علاقمند به این رنگ شخصیت های مرموز، ساکت و در عین حال خالصی دارند. رنگ مشکی اولین گزینه در بسیاری از فرهنگ در هنگام عزاداری و یا مراسم های مذهبی است و این کاربرد، به اهمیت و محبوبیت این رنگ افزوده است، از این رو لباس های رنگ مشکی شما را برای مراسم های بسیار زیادی همراهی خواهد کرد.

کفش و اکسسوری مناسب پیراهن میدی :

از آنجا که کفش ها همیشه جزو اولین مقصد نگاه ها بوده است لازم است نکاتی را در این خصوص مرور کنیم. اگر از آن دسته از عزیزانی هستید که عاشق کفش پاشنه بلندید با انتخاب یک مدل بند دار و همرنگ لباس با پاشنه ی سوزنی میتوانید استایل رویایی خود را ساخته و از اول تا آخر ملکه ی مراسم باشید. همچنین همانطور که در بالا اشاره شد در فصول سرد می توانید از چکمه های مجلسی استفاده کرده یا کفش های پاشنه بلندی که پوشیده و در عین حال گرم اند تا هماهنگی لازم ایجاد شود. همانطور که می دانید این لباس بهاری به دلیل فرم یقه اجازه ی استفاده از انواع اکسسوری و زیور آلات را نمی دهد. از این رو بهتر است زمان لازم را صرف انتخاب کفش خود کنید.

  1. کفش پاشنه 10 SLY
  2. کفش مجلسی پاشنه 8 سگک مات مربع
  3. کفش مجلسی پاشنه 5 سگک دوطرفه
  4. کفش ساتن پاشنه 6 بنددار وارداتی
  5. کفش پاشنه پنجه یراق
اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊
لینک اینستاگرام ما :
https://instagram.com/crepemezon
ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10228-66033

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
01329
بارکد UPC
409111
مشاهدات اخیر
2,259,000 تومان
پیراهن آستین ریسه ای یک لباس میدی آستردار، بسیار برازنده و سکه دار که مرغوبیت پارچه از تصاویر نیز پیداست. یقه آن خشتی و جنس پارچه کرپ درجه 1 مازراتی میباشد. جدول سایزبندی  سایز 40  دورسینه  88 - دور کمر 76 - دور باسن...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید