لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

پیراهن کوتاه آستین حلقه حاشیه گیپور

پیراهن کوتاه آستین حلقه یک لباس مجلسی شیک و دخترانه که دارای دو جیب کاربردی و پارچه کرپ باکیفیت میباشد. حلقه آستین ها برای زیبایی بیشتر باگیپور کار شده است.


جدول سایزبندی 

سایز38 دورسینه 92 - دور کمر74
سایز40 دورسینه 98 - دور کمر78
سایز42 دورسینه104- دور کمر82 
سایز44 دورسینه108- دور کمر88 

قد پیراهن 132

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
2,779,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
  • سبز​
خروج
کد محصول:
10279-66428
محبوب من
توضیحات

پیراهن کوتاه آستین حلقه چه ویژگی دارد؟

پیراهن کوتاه آستین حلقه یک لباس مجلسی ساده و دخترانه که از جنس کرپ باکیفیت بوده و برای ایست بهتر از آستر ژرسه نیز استفاده شده است. حلقه آستین های این پیراهن کوتاه از جنس پارچه گیپور می باشد که باعث شده تا کار از سادگی درآمده و چشم ها را به بازی بگیرد. همچنین دارای دو جیب کاربردی می باشد که در مواقع لازم می تواند آیتم های مورد نیازتان را در خود جای داده و بخشی از دغدغه ی ذهنی تان را برطرف نمیاد. علاوه بر آن کمربندی که این پیراهن آستین حلقه زیبا دارد باعث می شود تا در نواحی که پیچ و تاب وجود ندارد، زیبایی دلبرانه ای ایجاد کرده و ایست این پیراهن کوتاه را در تن پر از ظرافت و زنانگی ساخته و رنگ و لعاب دیگری به استایل شما بدهد. 

نکته : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

پیراهن کوتاه آستین حلقه یکی از زیباترین لباس های مجلسی موجود در مزون می باشد که دوخت تمیز آن باعث جذابیت این کار شیک و همه جایی شده است. این پیراهن کوتاه را برای مراسم های عزاداری و سوگواری میتوانید پوشیده و از وقار و ابهتی که به شما داده لذت ببرید. همچنین به دلیل رنگ کاربردی که دارد اگر با کیف و کفش قرمز یا رنگ های شاد دیگری که با سلیقه تان همخوانی دارد ترکیب شود گزینه ی ایده آلی برای مراسم های شادی مانند جشن تولد یا عروسی ها خواهد بود. پیراهن کوتاه آستین حلقه اگر از پارچه آن به درستی مراقبت شود به دلیل جزییات اندکی که در طراحی دارد، عمر طولانی تری در دایره مد داشته و هرگز تکراری نمی شود. این سبک پیراهن های کوتاه به عنوان خرید های همیشگی نامیده می شوند چرا که بی زمان بوده و برای همیشه طرفداران خاص خود را خواهند داشت.

پارچه کرپ :

پارچه کرپ در دسته ی پارچه های با ضخامت قرار می گیرد. این پارچه بادوام، اندکی ضخیم و دارای سطحی نرم است. همچنین کشسانی داشته و از ایستایی خوبی نیز برخوردار است. ویژگی بارزی که این پارچه ها را متفاوت ساخته ایستایی و آهار کافی است که در کنار ریزشی که دارد ایستی در خور لباس های مجلسی را نیز داراست . خبر خوب آنکه این پارچه کرپ آبرفت ندارد و به همین دلیل جزو انواع پارچه‌ های مجلسی محبوب و پر استفاده شناخته می شود. همانطور که در بالا گفته شد از این پارچه برای لباس های رسمی و غیر رسمی مانند لباس های مجلسی، مانتو، کت، لباس های کژوال و همینطور برای پوشش روزانه میتوان استفاده نمود.

پیراهن کوتاه آستین حلقه مناسب چه مراسم هایی است؟

پیراهن کوتاه آستین حلقه به دلیل طراحی خاصی که دارد همزمان میتواند در دسته پیراهن های اسپرت یا مجلسی قرار بگیرد. اگر در فکر یک استایل راحجت و دخترانه جذاب هستید که پیچ و تاب هیکل را به خوبی نمایش گذاشته و در کنار آن بتوانید استایل راحت و کژوال نیز داشته باشید این پیراهن زیبا کاملا مناسب خواهد بود. کفش های ونس سفید یا مک کویین میتوانند مکمل خوبی برای استایل اسپرت باشد. همچنین اگر دلتان برای یک استایل خانمانه و رسمی تنگ شده است کفش های پاشنه بلند به ویژه بند دار تمام آن چیزی خواهد بود که برای جذابیت به آن احتیاج دارید.

کفش و اکسسوری مناسب لباس مجلسی :

از آنجا که کفش ها همیشه جزو اولین مقصد نگاه ها بوده است لازم است نکاتی را در این خصوص مرور کنیم. اگر از آن دسته از عزیزانی هستید که عاشق کفش پاشنه بلندید با انتخاب یک مدل بند دار و همرنگ این لباس مجلسی دخترانه با پاشنه ی سوزنی میتوانید استایل رویایی خود را ساخته و از اول تا آخر ملکه ی مراسم باشید. همچنین همانطور که در بالا اشاره شد در فصول سرد می توانید از چکمه های مجلسی استفاده کرده یا کفش های پاشنه بلندی که پوشیده و در عین حال گرم اند تا هماهنگی لازم ایجاد شود. همانطور که می دانید این پیراهن مجلسی به دلیل قد کوتاه آن باعث شده است تا کفش در تیرراس نگاه ها باشد. از این رو بهتر است زمان کافی را صرف انتخاب کفش خود کنید.

  1. کفش پاشنه 10 SLY

  2. کفش مجلسی پاشنه 8 سگک مات مربع

  3. کفش مجلسی پاشنه 5 سگک دوطرفه

  4. کفش ساتن پاشنه 6 بنددار وارداتی

  5. کفش پاشنه پنجه یراق

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊
لینک اینستاگرام ما :
https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10279-66428

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
01635
بارکد UPC
308511
مشاهدات اخیر
2,779,000 تومان
پیراهن کوتاه آستین حلقه یک لباس مجلسی شیک و دخترانه که دارای دو جیب کاربردی و پارچه کرپ باکیفیت میباشد. حلقه آستین ها برای زیبایی بیشتر باگیپور کار شده است. جدول سایزبندی  سایز38 دورسینه 92 - دور کمر74سایز40 دورسینه...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید