لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

پیراهن دکلته آستین دار سنگدوزی

پیراهن دکلته آستین دار سنگدوزی یک لباس مجلسی شیک که دارای کاپ و آستر نیز می باشد. آستین های آن پفی و برای ایست بهتر کش دوزی شده است. خرید حضوری نیز دارد.


جدول سایزبندی

سایز40 دورسینه 90 - دورکمر74 - دورباسن 96 - دور بازو32
سایز42 دورسینه 96 - دورکمر82 - دورباسن100- دور بازو34
سایز44 دورسینه100- دورکمر90 - دورباسن104- دور بازو36
سایز46 دورسینه104- دورکمر94 - دورباسن110- دور بازو38

قد پیراهن ازدکلته 121
قد آستین 54

توجه : اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
2,639,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
خروج
کد محصول:
10288-66475
محبوب من
توضیحات

پیراهن دکلته آستین دار چه ویژگی دارد؟

پیراهن دکلته آستین دار یکی از زیباترین مدل های میدی و مجلسی موجود در مزون است که تنپوش جذاب و گیرایی در تن دارد. جنس این لباس مجلسی کرپ مازراتی درجه یک می باشد که برای ایست بهتر در تن آستر دوزی شده است. آستین ها پفی است و روی بازو ها زیپ قرار گرفته است که امکان باز شدن روی آستین را فراهم می کند. پیراهن کوتاه دکلته سنگدوزی یکی از شیک ترین تنپوش ها را دارد و به دلیل طراحی مینیمال و در عین حال کارشده ای که دارد به محض پوشیدن باعث اعتبار استایل شما می شود. امروزه و با تغییر مسیر مد به سمت مینیمال گرایی، عمده طراحی ها کم کار و کم جزییات می باشد تا زمان روی آن تاثیر گذار نباشد و با گذشت زمان قدیمی نشود. 

نکته : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔ 

خوشبختانه این لباس مجلسی نیز با وجود سنگدوزی که دارد قسمت اعظم طراحی آن ساده و بدون جزییات می باشد. از این رو به یکی از بهترین انتخاب های شما تبدیل خواهد شد که با گذشت زمان چیزی از زیبایی و ارزش آن کم نخواهد شد. لباس های مجلسی دکلته حتی در کمال سادگی نیز تنپوش دلبرانه ای به شما هدیه خواهند داد. سفیدی گردن در تضاد با رنگ مشکی این پیراهن دکلته یکی از زیباترین تفاوت ها را به نمایش خواهد گذاشت که باعث می شود بدون نیاز به تلاش چندانی نگاه ها را جذب شما کند همچنین مدل اندامی آن پیچ و تاب هیکل را به شکل جذاب تری به نمایش می گذاشته و نظرات تحسین آمیز اطرافیان را جذب شما خواهد کرد.

کرپ مازراتی :

پارچه کرپ مازراتی این پیراهن دکلته آستین دار در دسته ی پارچه های با ضخامت قرار می گیرد. این پارچه بادوام، ضخیم و سطحی نرم است. همچنین کشسانی متفاوتی داشته و از ایستایی خوبی نیز برخوردار است. ویژگی بارزی که این پارچه ها را متفاوت ساخته وجود حالت چین بسیار کم و سطح دانه دانه ای آن است که در هنگام تولید بافت پارچه ایجاد شده است. خبر خوب آنکه کرپ مازراتی در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می شود و بیشتر آنها آبرفت ندارند به همین دلیل جزو انواع پارچه‌ های مجلسی محبوب و پر استفاده شناخته می شود. همانطور که در بالا گفته شد از این پارچه برای لباس های رسمی و غیر رسمی مانند لباس های مجلسی، مانتو، کت، لباس های کژوال و همینطور برای پوشش روزانه میتوان استفاده نمود.

کفش مناسب لباس مجلسی کوتاه :

قد این لباس مجلسی دست شما را در انتخاب انواع کفش ها باز می گذارد اما این نکته را در نظر داشته باشید که بیشترین میزان توجه مخاطبین در نگاه اول با لباس های قد میدی به کفش ها خواهد بود. به همین دلیل توصیه می شود که حتما وقت کافی روی انتخاب کفش خود بگذارید تا جذابیت استایل شما حفظ شود. اگر سن شما در رده میان سال قرار می گیرد کفش های پاشنه متوسط انتخاب های درخور و زیبایی خواهد بود. اگر هم که سن شما در رده سنی جوان قرا می گیرد میتوانید از کفش های بند دار پاشنه بلند با این پیراهن مجلسی استفاده کنید که در همان نگاه اول چشم ها را به خود خیره کند.

  1. کفش پاشنه 10 SLY
  2. کفش مجلسی پاشنه 8 سگک مات مربع
  3. کفش مجلسی پاشنه 5 سگک دوطرفه
  4. کفش ساتن پاشنه 6 بنددار وارداتی
  5. کفش پاشنه پنجه یراق

یقه دکلته و اکسسوری مناسب آن 

همانطور که در تصاویر می بینید یقه این پیراهن مجلسی زیبا دکلته می باشد که باعث می شود دست شما در انتخاب اکسسوری بسیار باز باشد. یقه دکلته طول گردن را بلندتر نشان میدهد از این رو برای عزیزانی که دارای گردن پهن و کوتاه تری اند مناسب است. همچنین عززیانی که دارای طول گردن بلند هستند نیز یقه دکلته بهترین انتخاب خواهد بود در صورتی که با استفاده از چوکر و یا گردنبند های پهن از لحاظ بصری تعادل ایجاد کنند. البته حتما به خاطر داشته باشید که استفاده از گردنبند و یا چوکر در تناسب با لباس مجلسی یا اسپرت شما باشد. یقه دکلته در لباس های مشکی و یا قرمز جذابیت چشمگیرتری خواهد داشت. 

این پیراهن کوتاه به دلیل سنگدوزی که در قسمت آستین ها کار شده است باعث شده تا کار از سادگی خارج شده و چشم ها را به بازی بگیرد. همچنین این پارچه این قابلیت را دارد که با استفاده از سنگدوزی های بیشتر جذابیت و گیرایی بیشتری به آن افزوده شود. همچنین امروزه و با تغییر مسیر مد عمده طراحی و تمرکز روی لباس های مجلسی است که در کمال سادگی و دیتیل کم بیشترین جذابیت و زیبایی را دارند این پیراهن دکلته سنگدوزی نیز یکی از همین لباس های مجلسی خیره کننده ای است که با جزییات کم زیبایی حیرت انگیزی در تن داشته و باریکی کم را بیش از پیش در جشم اطرافیان نمایان خواهد ساخت.

خب حالا از همه چیز برای جذابیت اطلاع دارید. این پیراهن میدی جذابو بفرست توی سبد خریدت تا یک شب رویایی برای خودت بسازی 😊

 اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊

لینک اینستاگرام ما :

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10288-66475

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
01553
بارکد UPC
173511
مشاهدات اخیر
2,639,000 تومان
پیراهن دکلته آستین دار سنگدوزی یک لباس مجلسی شیک که دارای کاپ و آستر نیز می باشد. آستین های آن پفی و برای ایست بهتر کش دوزی شده است. خرید حضوری نیز دارد. جدول سایزبندی سایز40 دورسینه 90 - دورکمر74 - دورباسن 96 - دور...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید