لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

پیراهن کوتاه یقه خشتی آستین پولک

پیراهن کوتاه یقه خشتی یک لباس مجلسی کوتاه و شیک که از جنس کرپ دالقیچ بوده و دارای آستر و کاپ میباشد. همچنین قابلیت استفاده در مراسم مذهبی و جشن را نیز دارد.


جدول سایزبندی

سایز 40 دورسینه 100 - دورکمر 88 - دورباسن 106- دور بازو40
سایز 42 دورسینه 104 - دورکمر 92 - دورباسن 110- دور بازو42
سایز 44 دورسینه 106 - دورکمر 98 - دورباسن 116- دور بازو44
سایز 46 دورسینه 112 - دورکمر102- دورباسن 118- دور بازو46
سایز 48 دورسینه 114 - دورکمر104- دورباسن 120- دور بازو48

قد لباس 110
قد آستین 32

توجه : اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
1,959,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
خروج
کد محصول:
10300-66564
محبوب من
توضیحات

پیراهن کوتاه یقه خشتی چه ویژگی دارد؟

پیراهن کوتاه یقه خشتی یکی از زیباترین و ماندگارترین طراحی ها را در میان لباس های مجلسی داشته که هیچ وقت قدیمی نمی شود. جنس پارچه آن کرپ دالقیچ می باشد که رنگ مشکی حقیقی آن خود از دلایل جذابیت این پیراهن کوتاه می باشد. آستین های پولک دوزی شده و سنگدوزی عمودی در بالاتنه باعث شده است کار از سادگی خارج شده و چشم ها را به بازی بگیرد. این لباس مجلسی زیبا با یقه خشتی و دوخت اندامی که دارد ظرافت و زیبایی هیکل را بیش از پیش ساخته و جذابیت آن در تن بیشتر خواهد بود. همچنین به دلیل آستردوزی و کاپدار بودن آن از ایست شکیلی در تن برخوردار است که به محض ورود باعث جذب نگاه تحسین آمیز اطرافیان خواهد شد.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔ 

اگر از آن دسته از خانم های شیک پوشی هستید که علاوه بر ترند بودن کار به راحتی و کیفیت آن نیز اهمیت می دهید این پیراهن کوتاه یقه خشتی گزینه ی فوق العاده ای برای شما خواهد بود. برند بودن آن در کنار مدل و جذابیتی که به اندام شما میدهد، به سختی اجازه می دهد چشم از آن بردارید. دوخت و جنس با کیفیت آن حتی در تصاویر هم به راحتی قابل نمایش است. یا اگر از آن دسته خانم هایی هستید که سادگی و ظرافت را به شلوغی و پرکاری ترجیح می دهید این پیراهن مجلسی باب میل شما خواهد بود. یکی از ویژگی های عالی که این لباس یقه خشتی دارد، همیشگی بودن آن است. فرقی نمی کند که چند سال از زمان تولید و خرید این لباس مجلسی بگذارد همیشه ترند بوده و هیچ وقت تکراری نمی شود.

پارچه کرپ دالقیچ :

پارچه کرپ دالقیچ از انواع پارچه های کرپ به حساب می آید که ویژگی عمده ی این پارچه ها دانه دانه های مختلف است که تحت عنوان دالقیچ شناخته می شود. این پارچه با ضخامت مناسبی که دارد ایست چشم نوازی در تن خواهد داشت و به دلیل استفاده ی حداقل از سنگ دوزی آستین هایش همیشه ترند بوده و تقریبا هیچ وقت از مد نمی افتد. جنس کشی آن باعث می شود تا به راحتی قالب بدن شما رو می گیرد و بعد استفاده پارچه به حالت اول بر میگردد. برش زیبای کار باعث می شود تا انحنای کمر شما به طور خیره کننده ای دیده شود و در کمال سادگی برازندگی داشته باشید. این پیراهن کوتاه یقه خشتی یک لباس خیلی شیک و مجلسی بوده و برش لباس هم کاملا مناسب سایز بزرگ ها هست.

لباس مجلسی یقه دلبر مناسب چه کسانی است؟

با این لباس مجلسی کوتاه و جذاب می توانید در یک دورهمی و مهمانی رسمی و غیر رسمی هم تاثیر مدنظر خود را با پوشیدن آن روی اطرافیان خود گذاشته و به محض پوشیدن چشم ها را به خود خیره کنید. طرح پر ظرافت و دلبر آن با این کیفیت و قیمت مناسب در کمتر مزونی قابل یافت است. پس اگر به فکر یکه تازی در محافل و مجالس پیش روی تان هستید، این پیراهن با این فرصت بی نظیر را از دست نداده و با بهترین قیمت ممکن خریداری نمایید. همچنین از آن جایی که لباس طراحی مجلسی و در عین حال ساده ای دارد و مونوکروم است تاثیر فراوانی در کشیده نشان دادن شما از لحاظ بصری دارد. 

تاثیر کمربند در پیراهن کوتاه :

حتما بارها شاهد تاثیری که کمربند روی لباس و اندام تان گذاشته بوده اید. خبر خوب اینکه این لباس مجلسی کمربندی هم جنس پارچه ی لباس داشته و دغدغه ی گشتن دنبال کمربند مناسب با لباس را برای شما برطرف کرده است. حتما می دانید که وجود کمربند به شما کمک می کند تا در مناطقی که هیچ پیچ و تابی در بدن وجود ندارد، پستی و بلندی ایجاد کرده و و آن ها را زیباتر و جذاب تر جلوه دهید. اگر این ترکیب به درستی انجام شود باعث می شود یک لباس معمولی و یک استایل ساده به یک ظاهر فاخر و چشمگیر تبدیل شود و بدون نیاز به تلاش خاصی در مرکز توجهات قرار گیرید.

کفش مناسب لباس مجلسی :

قد میدی این لباس مجلسی دست شما را در انتخاب انواع کفش ها باز می گذارد اما این نکته را در نظر داشته باشید که بیشترین میزان توجه مخاطبین در نگاه اول با لباس های قد میدی به کفش ها خواهد بود. به همین دلیل توصیه می شود که حتما وقت کافی روی انتخاب کفش خود بگذارید تا جذابیت استایل شما حفظ شود. اگر سن شما در رده میانسال قرار می گیرد کفش های پاشنه متوسط انتخاب های درخور و زیبایی با این پیراهن زیبا خواهد بود. اگر هم که سن شما در رده سنی جوان قرا می گیرد میتوانید از کفش های بند دار پاشنه بلند با این پیراهن مجلسی رویه راه راه استفاده کنید که در همان نگاه اول چشم ها را به خود خیره کند.

  1. کفش پاشنه 10 SLY
  2. کفش مجلسی پاشنه 8 سگک مات مربع
  3. کفش مجلسی پاشنه 5 سگک دوطرفه
  4. کفش ساتن پاشنه 6 بنددار وارداتی
  5. کفش پاشنه پنجه یراق

یقه خشتی و اکسسوری مناسب

همانطور که در تصاویر می بینید یقه خشتی خود یکی از جذابیت های این پیراهن کوتاه به شمار می رود. چرا که سفیدی و ظرافت گردن را به نمایش گذاشته و دست شما را در انتخاب اکسسوری لازم نیز باز می گذارد از این رو با انتخاب اکسسوری درخور استایل خود را تکمیل کرده و جذابیت نفس گیری به خود خواهید داد. همچنین این یقه خشتی زیبا باعث مجلسی شدن بیشتر لباس مجلسی می شود. از آنجایی که این پیراهن زیبا دارای دیتیل و جزییات کمتری است دست شما در انتخاب اکسسوری باز خواهد بود و اگر مراسم شما از اهمیت بالاتری برخوردار است میتوانید با استفاده از اکسسوری پر طمطراق استایل خود را متناسب و متعادل بسازید.

خب حالا از همه چیز برای جذابیت اطلاع دارید. این پیراهن میدی جذابو بفرست توی سبد خریدت تا یک شب رویایی برای خودت بسازی ?

 اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم ?

لینک اینستاگرام ما :

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10300-66564

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
1152
بارکد UPC
409011
مشاهدات اخیر
1,959,000 تومان
پیراهن کوتاه یقه خشتی یک لباس مجلسی کوتاه و شیک که از جنس کرپ دالقیچ بوده و دارای آستر و کاپ میباشد. همچنین قابلیت استفاده در مراسم مذهبی و جشن را نیز دارد. جدول سایزبندی سایز 40 دورسینه 100 - دورکمر 88 - دورباسن...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید