لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

پیراهن تمام گیپور مخمل

پیراهن تمام گیپور مخمل یک لباس مجلسی شیک و دلبرانه که شما را کشیده و خوش هیکل نشان داده و با توجه به طراحی آن هیچ وقت قدیمی نمیشود. جنس پارچه گیپور می باشد.


جدول سایزبندی

سایز42 دورسینه 92 - دورکمر 80 - دورباسن 110- دور مچی آستین 32
سایز44 دورسینه 94 - دورکمر84 - دورباسن 114- دور مچی آستین 34
سایز46 دورسینه 98 - دورکمر 88 - دورباسن 116- دور مچی آستین 34
سایز48 دورسینه100 - دورکمر 90 - دورباسن 118 - دور مچی آستین 36
سایز50 دورسینه104 - دورکمر 94 - دورباسن 124- دور مچی آستین 38
سایز52 دورسینه108 - دورکمر 98 - دورباسن 128- دور مچی آستین 42
سایز54 دورسینه110 - دورکمر104 - دورباسن 136- دور مچی آستین 44

قد پیراهن 124
قد آستین 22

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متروجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
2,749,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی​
ناموجود
خروج
کد محصول:
10345-66878
محبوب من
توضیحات

پیراهن تمام گیپور مخمل چه ویژگی دارد؟

پیراهن تمام گیپور مخمل یکی از زیباترین و پرظرافت ترین لباس های مجلسی کاپ دار موجود در مزون است که بدون طراحی پر زرق و برق نیز چشم ها را درگیر خود می کند. این پیراهن مجلسی از جنس گیپور می باشد که با آستر ترکیب شده تا سفیدی پوست تضاد خیره کننده ای ایجاد کرده و نگاه های تحسین آمیز اطرافیان را جذب خود کند. موتیف پارچه مخمل می باشد تا نرمی و زیبایی لازم را به پارچه گیپور بدهد همچنین به دلیل کوتاهی آستر، زیبایی موتیف در قسمت دامن و سفیدی پوست بیشتر شده و جذابیت خیره کننده ای خواهد داشت. علاوه بر تمامی موارد بالا این پیراهن تمام گیپور مخمل به دلیل برش های اندامی که دارد، هیکل را به زیباترین شکل ممکن نشان داده و از لحاظ بصری حتی میتواند تا قسمتی از ایرادات اندامی را برطرف کند.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

پیراهن تمام گیپور مخمل برای تمامی مراسم های پیش رو مناسب خواهد بود. جنس باکیفیت پارچه، دوخت و برش تمیز و رنگبندی کاربردی که دارد باعث جذابیت و محبوبیت بیشتر این لباس مجلسی شده است. همچنین به دلیل طراحی کم جزییاتی که دارد چه جشن و مهمانی در پیش داشته باشید چه برای مراسم های سوگواری یا ترحیم قصد استفاده از این لباس مجلسی پر ظرافت را داشته باشید، دستتان باز خواهد بود. پیراهن تمام گیپور مخمل گزینه ی تمام عیاری است تا در کمال سادگی جذابیت و شکوه خود را تا چند برابر افزایش دهید. یقه قایقی و آستین های کوتاه آن از دیگر جذابیت هایی است که باعث می شود دستتان در اکسسوری باز بوده و با خیال راحت بتوانید استایل خود را تکمیل کنید. همانطور که می دانید استفاده از یک اکسسوری درست و مناسب تا چندین برابر زیبایی و جذابیت استایل تان را افزایش می دهد.

پارچه گیپور :

همانطور که می دانیم یکی از زیباترین و البته جذاب‌ترین انواع پارچه، پارچه گیپور است که برای تولید لباس های مجلسی جذابیت خاصی ایجاد می کند. گیپور (guipure) نوعی پارچه توری نسبتا ضخیم است که طرح‌های بسیار متنوعی روی زمینه این پارچه به صورت برجسته نقش بسته است و جلوه خاصی به پارچه بخشیده است. از طرفی پارچه گیپور الیاف پنبه و ابریشم دارد و به راحتی می‌توان یک پارچه ساده زیر آن کار کرد. علاوه بر آن موتیف این پارچه هرگز هنگام دوخت و دوز خراب نمی‌شود و حتی شما می‌توانید تزیینات بسیار زیادی روی آن انجام دهید. اگر کمی زرق و برق و شاین بیشتر مدنظر شماست؛ پارچه این لباس پوشیده ساتن کره امکان را به شما می دهد.

با سنگ دوزی یا منجوق دوزی می توانید شکوه پارچه را بیشتر کرده و ارزش آن را تا چندین برابر بالاتر ببرید. همچنین موتیف مخمل آن زیبایی و ظرافت گیپور را بیشتر کرده تا سکه دار تر به نظر برسد. همانطور که می دانیم یقه لباس از جمله اجزایی است که در همان نگاه اول چشم بیننده را به خود خیره می کند. پس لازم است تا لباسی را انتخاب کنیم که یقه ی آن در تناسب کامل با لباس و نوع استایل ما باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، انتخاب یقه مناسب به عواملی مثل نوع چهره و اندام نیز ارتباط دارد. درواقع هرکدام از یقه‌ها به‌دلیل تاثیری که برروی چهره و اندام دارند، برای افراد خاصی مناسب هستند.

یقه قایقی :

یقه قایقی یک دیگر از انواع یقه های دکلته می باشد که بسیار پر ظرافت و دلبرانه است. در این مدل یقه کشیدگی آن امتداد یافته و در راستای سرشانه ها قرار می گیرد. همانطور که میدانید یقه قایقی برای عزیزانی که دارای سرشانه ی باریک اند بسیار مناسب می باشد تا ظرافت هیکلشان بیشتر و زیباتر به نظر برسد. به یقه قایقی اصطلاحا آف شولدر هم گفته می شود و زمانی زیبایی آن در تن افزایش می یابد که برش های لباس تنگ و اندامی باشد. خوشبختانه این ماکسی نگینی نیز دارای برش هایی است که زیبایی هیکل را بیش از پیش می سازد. فقط در هنگام استفاده از اکسسوری بهتر است انتخاب های پرطمطراق و پر زرق و برق البته متناسب با سبک مراسم و سلیقه ی شخصی در نظر بگیرید.

پیراهن تمام گیپور مخمل مناسب چه کسانی است؟  

پیراهن های کوتاه مجلسی شما را شاداب تر و جوانتر نشان میدهد و تاثیر مثبتی بر روی سن و سال شما دارد. با پوشیدن یک لباس مجلسی کوتاه استایل خود را علاوه بر مجلسی تر ساختن، زنانه تر و پر انرژی تر می سازید. پیراهن های کوتاه مجلسی همیشه ترند و در دایره ی مد هستند و شما با خرید یک لباس کوتاه هیچوقت پشیمان نخواهید شد چرا که بعدا حتی برای جشن های کوچک مانند تولد، دورهمی ها، مراسم های رسمی و غیر رسمی نیز قابل استفاده خواهد بود. از دیگر ویژگی های لباس های مجلسی کوتاه به مدل ها و طراحی های متنوعی که دارد میتوان اشاره کرد. همانطور که می دانید پیراهن های کوتاه مجلسی اگر از پارچه مرغوب در دوخت آن به کار رفته باشد، فرصت بیشتری برای جذابیت  شما فراهم می کند.

پیراهن های کوتاه موتیف مخمل بخاطر قد لباس در دسته ی میدی و عروسکی قرار میگیرند. پیراهن های میدی شما را در هر سن و سالی که باشید جذاب تر و زیباتر نشان میدهد از این رو، انتخاب مورد علاقه ی تعداد کثیری از خانم های شیکپوش و جذاب این روزهاست. قد کوتاه دست شما را در انتخاب کفش مجلسی باز می گذارد از این رو اگر لباس مجلسی گیپور موتیف مخمل را انتخاب کردید میتوانید با انتخاب یک کفش پر زرق و برق چند درجه استایل خود را جذاب تر و شکیل تر بسازید و علاوه بر جلب توجه روی لباس خود فرصت این را دارید که نگاه ها را به سمت کفش های شکیل خود نیز جلب کنید.

کفش و اکسسوری مناسب پیراهن تمام گیپور :

از آنجا که کفش ها همیشه جزو اولین مقصد نگاه ها بوده است لازم است نکاتی را در این خصوص مرور کنیم. اگر از آن دسته از عزیزانی هستید که عاشق کفش پاشنه بلندید با انتخاب یک مدل بند دار و همرنگ لباس با پاشنه ی سوزنی میتوانید استایل رویایی خود را ساخته و از اول تا آخر ملکه ی مراسم باشید. همچنین همانطور که در بالا اشاره شد در فصول سرد می توانید از چکمه های مجلسی استفاده کرده یا کفش های پاشنه بلندی که پوشیده و در عین حال گرم اند تا هماهنگی لازم ایجاد شود. همانطور که می دانید این لباس بهاری به دلیل فرم یقه اجازه ی استفاده از انواع اکسسوری و زیور آلات را نمی دهد. از این رو بهتر است زمان لازم را صرف انتخاب کفش خود کنید.

کفش مجلسی پاشنه 8 ولنتینو وارداتی
کفش مجلسی ورنی سگک دوطرفه
کفش مجلسی سگک پاپیونی
کفش مجلسی پاشنه ورساچه
کفش پاشنه 8.5 الکساندر ونگ
کفش پاشنه 10 SLY
کفش مجلسی پاشنه 8 سگک مات مربع
کفش مجلسی پاشنه 5 سگک دوطرفه
کفش ساتن پاشنه 6 بنددار وارداتی
کفش پاشنه پنجه یراق

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊
لینک اینستاگرام ما :
https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10345-66878

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
1617
بارکد UPC
166011
مشاهدات اخیر
ناموجودSold out
2,749,000 تومان
پیراهن تمام گیپور مخمل یک لباس مجلسی شیک و دلبرانه که شما را کشیده و خوش هیکل نشان داده و با توجه به طراحی آن هیچ وقت قدیمی نمیشود. جنس پارچه گیپور می باشد. جدول سایزبندی سایز42 دورسینه 92 - دورکمر 80 - دورباسن 110-...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید