لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
اکسسوری و بدلیجات
کمربند
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

پیراهن جلو تور نگینی

پیراهن جلو تور نگینی یک لباس کوتاه حلقه آستین که جذابیت باور نکردنی در تن دارد. نگین های روی تور، زیر نور درخشش زیبایی داشته و جلوه ی لباس را بیشتر می کند.


جدول سایزبندی

سایز38 دورسینه 86 - دورکمر76 - دورباسن98
سایز40 دورسینه 92 - دورکمر80 - دورباسن100
سایز42 دورسینه 96 - دورکمر84 - دورباسن102 
سایز44 دورسینه 100- دورکمر88- دورباسن108

قد پیراهن 100

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متروجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
1,849,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
خروج
کد محصول:
10391-67240
محبوب من
توضیحات

پیراهن جلو تور نگینی چه ویژگی دارد؟

پیراهن جلو تور نگینی یکی از دلبرانه ترین مدل ها را در میان لباس های مجلسی دارد. این لباس کوتاه در قسمت یقه و پایین دامن دارای تور می باشد که با نگین طراحی شده است. نگین های این پیراهن جلو تور زیر نور تلالو دلبرانه ای ایجاد می کند که باعث چشمگیرترین شدن آن در کمال سادگی می شود و از آنجایی که دوخت و برش های آن اندامی است باعث می شود یک هیکل ساعت شنی و دلبرانه از شما به نمایش بگذارد. اگر از آن دسته از خانم های جوانی هستید که به پیراهن های کوتاه علاقه دارید و سن شما در رده جوان و میانسال قرار می گیرد، این پیراهن جلو تور نگینی بهترین گزینه خواهد بود تا ظرافت و جذابیت اندام خود را بیش از پیش نمایش دهید.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

پیراهن جلو تور نگینی یکی از ساده ترین و در عین حال شیک ترین پیراهن های کوتاه موجود در مزون است که بدون نیاز به تلاش خاصی شما را در به مرکز توجهات خواهد کشانید. این لباس کوتاه نگینی برای تمامی مناسبت های شما زیبایی درگیر کننده ای دارد. چرا که مدل و طراحی آن با وجود کمترین جزییات بیشترین تاثیر را داشته و تا مدت های طولانی پایه ثابت مراسم های شما خواهد بود. البته اگر از پارچه به درستی مراقبت کنید. همیشه به خاطر داشته باشید که لباس های کم جزییات عمر طولانی تری در دایره مد دارند و زیبایی همیشگی تری خواهند داشت. اگر از پارچه به درستی مراقبت کنید مانند روز اول زیبایی داشته و در تن خواهد درخشید.

پارچه کرپ دالقیچ :

پارچه کرپ دالقیچ از انواع پارچه های کرپ به حساب می آید که ویژگی عمده ی این پارچه ها دانه دانه های مختلف است که تحت عنوان دالقیچ شناخته می شود. این پارچه با ضخامت مناسبی که دارد ایست چشم نوازی در تن خواهد داشت و به دلیل طراحی مینی مال آن همیشه ترند بوده و تقریبا هیچ وقت از مد نمی افتد. جنس کشی آن باعث می شود تا به راحتی قالب بدن شما رو می گیرد و بعد استفاده به حالت اول بر میگردد. این پارچه در کنار ریزش مجلسی، ایست آهار دار و رسمی در خور مراسم های مجلسی نیز دارد که باعث می شود بدون نیاز به تلاش خاصی استایل مجلسی و چشم نوازی در تن تان شکل بگیرد.

پیراهن کوتاه مناسب چه کسانی است؟  

پیراهن های کوتاه مجلسی شما را شاداب تر و جوانتر نشان میدهد و تاثیر مثبتی بر روی سن و سال شما دارد. با پوشیدن یک لباس مجلسی کوتاه استایل خود را علاوه بر مجلسی تر ساختن، زنانه تر و پر انرژی تر می سازید. پیراهن های کوتاه مجلسی همیشه ترند و در دایره ی مد هستند و شما با خرید یک لباس کوتاه هیچوقت پشیمان نخواهید شد چرا که بعدا حتی برای جشن های کوچک مانند تولد، دورهمی ها، مراسم های رسمی و غیر رسمی نیز قابل استفاده خواهد بود. از دیگر ویژگی های لباس های مجلسی کوتاه به مدل ها و طراحی های متنوعی که دارد میتوان اشاره کرد. همانطور که می دانید پیراهن های کوتاه مجلسی نگینی اگر از پارچه مرغوب در دوخت آن به کار رفته باشد، فرصت بیشتری برای جذابیت  شما فراهم می کند.

پیراهن های کوتاه جلو تور بخاطر قد لباس در دسته ی میدی و عروسکی قرار میگیرند. پیراهن های میدی شما را در هر سن و سالی که باشید جذاب تر و زیباتر نشان میدهد از این رو، انتخاب مورد علاقه ی تعداد کثیری از خانم های شیکپوش و جذاب این روزهاست. قد کوتاه دست شما را در انتخاب کفش مجلسی باز می گذارد از این رو اگر این پیراهن تور نگینی را انتخاب کردید میتوانید با انتخاب یک کفش پر زرق و برق چند درجه استایل خود را جذاب تر و شکیل تر بسازید و علاوه بر جلب توجه روی لباس خود فرصت این را دارید که نگاه ها را به سمت کفش های شکیل خود نیز جلب کنید.

کفش و اکسسوری مناسب پیراهن جلو تور :

از آنجا که کفش ها همیشه جزو اولین مقصد نگاه ها بوده است لازم است نکاتی را در این خصوص مرور کنیم. اگر از آن دسته از عزیزانی هستید که عاشق کفش پاشنه بلندید با انتخاب یک مدل بند دار و همرنگ لباس با پاشنه ی سوزنی میتوانید استایل رویایی خود را ساخته و از اول تا آخر ملکه ی مراسم باشید. همچنین همانطور که در بالا اشاره شد در فصول سرد می توانید از چکمه های مجلسی استفاده کرده یا کفش های پاشنه بلندی که پوشیده و در عین حال گرم اند تا هماهنگی لازم ایجاد شود. همانطور که می دانید این پیراهن تور نگینی به دلیل فرم یقه اجازه ی استفاده از انواع اکسسوری و زیور آلات را چندان نمی دهد. از این رو بهتر است زمان لازم را صرف انتخاب کفش خود کنید.

کفش مجلسی پاشنه 8 ولنتینو وارداتی
کفش مجلسی ورنی سگک دوطرفه
کفش مجلسی سگک پاپیونی
کفش مجلسی پاشنه ورساچه
کفش پاشنه 8.5 الکساندر ونگ
کفش پاشنه 10 SLY
کفش مجلسی پاشنه 8 سگک مات مربع
کفش مجلسی پاشنه 5 سگک دوطرفه
کفش ساتن پاشنه 6 بنددار وارداتی
کفش پاشنه پنجه یراق

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊
لینک اینستاگرام ما :
https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10391-67240

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
01088
بارکد UPC
303711
مشاهدات اخیر
1,849,000 تومان
پیراهن جلو تور نگینی یک لباس کوتاه حلقه آستین که جذابیت باور نکردنی در تن دارد. نگین های روی تور، زیر نور درخشش زیبایی داشته و جلوه ی لباس را بیشتر می کند. جدول سایزبندی سایز38 دورسینه 86 - دورکمر76 - دورباسن98سایز40...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید