لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

ست کت و سارافان پلیسه کرپ

ست کت و سارافان پلیسه از جنس پارچه کرپ گرم بالاست که رویه کت آستر کشی شده و بالاتنه سارافان آن نیز آستردوزی دارد. این ست دو تیکه خرید آنلاین نیز دارد.


جدول سایزبندی

سایز40 دورسینه کت 90 - دورکمرکت 82- دوربازو 42 - دورسینه سارافون 96 - دورکمر سارافون 80
سایز42 دورسینه کت 94 - دورکمرکت 84- دوربازو 44 - دورسینه سارافون 100- دورکمر سارافون84
سایز44 دورسینه کت 98 - دورکمرکت 88- دوربازو 46 - دورسینه سارافون 102- دورکمر سارافون90
سایز46 دورسینه کت 104- دورکمرکت96- دوربازو 48 - دورسینه سارافون 108- دورکمر سارافون102

قد کت 62
قد آستین65
قد سارافون 124

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متروجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
2,687,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
  • نسکافه ای
خروج
کد محصول:
10434-68010
محبوب من
توضیحات

ست کت و سارافان پلیسه چه ویژگی دارد؟

ست کت و سارافان پلیسه یکی از محبوب ترین آیتم های موجود در مزون که قابلیت استفاده در تمامی مراسم ها را داشته و تنوع استایل بالایی به شما می دهد. این ست دو تیکه از جنس کرپ درجه یک می باشد که ایستایی و ریزش فوق العاده ای دارد. همچنین همانطور که از تصاویر پیداست آستین ها حریر می باشد. کت در قسمت جلویی کار دارای آستر رویال بوده و بالاتنه سارافان با آستر ژرسه برای ایست بهتر دوخته شده است. همچنین این ست دو تیکه قابلیت استفاده در تمامی مراسم های پیش رو را داشته و برای عزیزانی که دغدغه ی حجاب دارند گزینه ی محبوب و ایده آلی است. کت و سارافان پلیسه در دو رنگ مشکی و نسکافه ای و سایزبندی 40 تا 46 تولید شده است که برای طیف زیادی از اندام ها مناسب خواهد بود.

ست دو تیکه جزو خرید های همیشگی است که هیچ وقت از دایره مد خارج نمی شود. همچنین کت آن را به تنهایی می توانید با دیگر آیتم ها نیز ست کرده و مدت طولانی تری در ست های خود استفاده کرده و بدرخشید. سارافان نیز از سری مواردی است که همیشه طرفداران خاص خود را داشته و هیچ وقت قدیمی نمی شود. سارافان تک با شومیز و کت نیز میتواند ست شود. ست های دو تیکه از جمله خرید های کاملی است که به محض پوشیدن شما را آراسته ساخته و برای درخشیدن به تلاش دیگری احتیاج نخواهید داشت. ست کت و سارافان همچنین در کنار اینکه برای مهمانی ها مناسب است از جمله آیتم هایی است که برای استفاده در بیرون از خانه نیز قابلیت بالایی دارد. با این ست دو تیکه میتوانید در کافه و برنامه های جشن شرکت کرده و جذابیت زیادی از خود به نمایش بگذارید.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔  

پارچه کرپ مازراتی :

پارچه کرپ اولین بار در مراسم عزاداری توسط بانوان یونانی پوشیده می شد و در قرن نوزدهم شرکت تولیدی به نام courtalds تولید انحصاری این پارچه را به خود اختصاص داد و از آنجا بود که این پارچه ی خوش ایست در دسترس استفاده عموم قرار گرفت و محبوب شد. کرپ که با نام لاتین (Crepe) شناخته می شود برگرفته از یک کلمه ی فرانسوی به معنی نوعی پنکیک کوچک و نازک می باشد. این پارچه پرکاربرد متشکل از مجموعه متنوعی از الیاف طبیعی و مصنوعی است. ویژگی مفید دیگری که در انحصار پارچه های کرپ می باشد این است که در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود و به همین دلیل طیف عظیمی از مردم با سلایق و علایق مختلف را پوشش داده و پر کاربرد خواهد شد.

پارچه کرپ مازراتی ست کت و سارافان در دسته ی پارچه های با ضخامت قرار می گیرد. این پارچه بادوام، نسبتا ضخیم و دارای سطحی نرم است. همچنین کشسانی داشته و از ایستایی خوبی نیز برخوردار است. ویژگی بارزی که این پارچه ها را متفاوت ساخته وزن سبک و قابلیت بالای اتو پذیری آن است. خبر خوب آنکه کرپ مازراتی در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می شود و بیشتر آنها آبرفت ندارند به همین دلیل جزو انواع پارچه‌ های مجلسی محبوب و پر استفاده شناخته می شود. همانطور که در بالا گفته شد از این پارچه برای لباس های رسمی و غیر رسمی مانند لباس های مجلسی، مانتو، کت، لباس های کژوال و همینطور برای پوشش روزانه میتوان استفاده نمود.

نحوه استایل کردن کت تک :

اگر فصد استفاده از این کت تک بدون سارافان را دارید باید به مواردی که در ادامه افزوده می شود دقت فرمایید. از آنجایی که این کت آستردار دارای یقه انگلیسی می باشد تاپ یا شومیزی که برای زیر آن انتخاب می کنید از اهمیت بالایی برخوردار است و تعیین کننده ی میزان جذابیت استایل شما خواهد بود. بنابراین لازم است زمان ودقت کافی را برای صرف کنید. اگر شلوار و یا روسری شما طرحدار است حتما در نظر داشته باشید که بهتر است طرح این دو آیتم یکسان باشد اما اگر طرح آن یکسان نباشد لازم است طرحی که دارد شباهت زیادی به یکدیگر داشته و یا از طیف رنگی یکسانی استفاده شود تا در دید کلی مخاطب ظاهر یکدست و یکپارچه ای داشته باشید و این موضوع در رابطه با تاپ آن نیز صدق می کند، طرحدار بودن شال و شلوار شما را مجبور می سازد تاپ زیر این یقه انگلیسی زیبای خود را کاملا ساده انتخاب کرده و همرنگ مانتو در نظر بگیرید.

همچنین اگر برای شلوار و شال خود سادگی را در نظر می گیرید دست شما برای انتخاب تاپ زیر این مانتو آستردار کتی کاملا باز خواهد بود اما با این حال بازهم لازم است نکاتی را در این رابطه رعایت بفرمایید مانند هماهنگ سازی رنگ آیتم های مورد استفاده! رنگ های کرم، نسکافه ای و قهوه ای رنگ های مکمل محسوب شده و از این رو استفاده از آن در آیتم های بالا استایل شیک و یکدستی به شما میدهد. همچنین رنگ های سبز و نارنجی نیز با اینکه رنگ متضاد محسوب می شوند اما استفاده هوشمندانه از آن در استایل بسیار چشمگیر و خیره کننده بوده و نگاه ها را سمت شما جذب خواهد کرد. همچنین از آنجایی که آستین های کت پلیسه هست، شلوار های پلیسه ساده مشکی نیز میتواند مکمل جذابی باشد.

اگر قد بلندی دارید بهترین انتخاب برای شما شلوار دمپا پاکتی خواهد بود. صندل های بنددار و یا بی بند هم انتخاب جذابی برای تکمیل استایل زنانه و دلبرانه ی شما خواهد بود. اما اگر دنبال بلند نشان دادن قد خود هستید شلوار های بوت کات و دمپا را فراموش نکنید. همرنگ بودن کفش با شلوار نیز تاثیر بسزایی در قد بلند نشان دادن شما دارد و به راحتی میتوانید یک استایل شیک و اصیل با این مانتو آستردار زیبا برای خود بسازید. همچنین شلوار های بگ نیز از دیگر گزینه های موجود برای استایل مجلسی بوده که کفش ها را نیز نمایان نمی سازد. از این رو میتوانید هر نوع کفشی که با آن راحتی دارید انتخاب کرده و تمام مدت زمان استفاده را به راحتی و حس خوب بگذرانید.

یقه انگلیسی :

یقه انگلیسی یکی از پر استفاده ترین زیر شاخه ی یقه برگردان است که اصطلاحا پایه دار است. این مدل یقه در واقع از یقه هفت دو تکه ای تشکیل شده است که  حرف B نوک تیز انگلیسی را به وجود می آورد. یقه انگلیسی برای انواع کت، مانتو و پالتو کاربرد دارد و باعث رسمی سازی لباس ها و جذابیت بیشتری در قسمت یقه می شود. یقه انگلیسی میتواند پهن، باریک، نوک تیز و کمی گرد باشد و تاثیرات مختلفی روی استایل و صورت بگذارد. در واقع هر چقدر نوک تیزی یقه بیشتر باشد اشاره به سمت شانه ها بیشتر میشود.

لیست پیشنهادی شلوار های کرپ برای ست با کت :

دو تیکه مناسب چه مراسم هایی است؟

این دو تیکه یکی از لباس‌های پرطرفدار بین خانم‌هاست. ست کت و سارافان از انواع لباس های پوشیده و راحتی است که اغلب خانم ها و دختران جوان تمایل دارند برای شرکت در مهمانی ها و مجالس و دورهمی های خانوادگی از آن استفاده کنند. این ست مجلسی یکی از معقول ترین خرید هایی است که می توانید داشته باشید علاوه بر زیبایی، کت و سارافان آن را بعدا می توانید با مکمل های دیگری ترکیب کرده و استایل های جدید و متفاوتی بسازید. اگر تمایل دارید ظاهری زیباتر داشته باشید بهتر است کت آن را با شلوار طرحدار پلیسه یا ساده و از جنس گیپور بپوشید و اگر تمایل دارید تیپ تان اسپرت به نظر برسد می توانید با شلوار های کرپ ساده ست کرده و به جای استفاده از کفش های مجلسی، با صندل و یا کتانی نیز میتوان استایل کرد. البته در نظر داشته باشید که کتانی شال یا روسری مناسب خود را می طلبد و حتی میتوان از کلاه نیز استفاده کرد.

پوشیدن این دو تیکه محدودیت سنی ندارد، از این رو خانم ها می توانند در هر سنی کت و سارافان یا هر آیتم را به صورت جداگانه نیز می توانید ست کرده و زیبا و شیک به نظر برسند. اگر در فکر این هستید که از حال و هوای رسمی‌ این دو تیکه کم کنید بهتر است کفش پاشنه بلند را از استایل خود حذف کنید. دامن پلیسه این دو تیکه زیبا باعث می‌شود استایل شما نه بیش از حد رسمی شده و نه بیش از حد روزمره و معمولی به نظر برسد. این دو تیکه را اگر جدا ست کردید فراموش نکنید که شلوار پلیسه با کت بهترین مکمل و کت ساده با سارافان آن نیز ترکیب عالی خواهد بود. 

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم  ?
لینک ما در اینستاگرام :
https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10434-68010

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
1580
مشاهدات اخیر
2,687,000 تومان
(1)
ست کت و سارافان پلیسه از جنس پارچه کرپ گرم بالاست که رویه کت آستر کشی شده و بالاتنه سارافان آن نیز آستردوزی دارد. این ست دو تیکه خرید آنلاین نیز دارد. جدول سایزبندی سایز40 دورسینه کت 90 - دورکمرکت 82- دوربازو 42 -...

دیدگاه‌

میانگین امتیازها

5.0
1 دیدگاه‌
خیلی خوب 1
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • دیدگاه‌ (1)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید