لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

پیراهن کتی یقه انگلیسی

پیراهن کتی یقه انگلیسی از جنس کرپ دالقیچ می باشد که رنگ مشکی حقیقی این لباس مجلسی در تن جلوه بی نظیری داشته و بدلیل کمربند هیکل را کشیده و جذاب نشان می دهد.


جدول سایزبندی

سایز38 دورسینه 90 - دورکمر80 - دورباسن 104- دوربازو38
سایز40 دورسینه 98 - دورکمر84 - دورباسن 108- دوربازو40
سایز42 دورسینه102- دورکمر90 - دورباسن 110- دوربازو44
سایز44 دورسینه108- دورکمر94 - دورباسن 112- دوربازو46
سایز46 دورسینه112- دورکمر100-دورباسن 116- دوربازو50

قد پیراهن 128
قد آستین 58

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متروجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
2,505,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی​
این رنگ/سایز موجود نیست
خروج
کد محصول:
10465-67949
محبوب من
توضیحات

پیراهن کتی یقه انگلیسی چه ویژگی دارد؟

پیراهن کتی یقه انگلیسی یکی از زیباترین لباس های مجلسی میدی موجود در مزون که از جنس کرپ دالقیچ بوده و از این رو رنگ مشکی آن حقیقی و تیره است و سیاهی آن در تن غوغا می کند! ویژگی مثبت دیگری که این پیراهن کتی یقه انگلیسی دارد کمربند دار بودن آن است که باعث می شود، زیبایی اندام را قاب گرفته و هیکل را کشیده و باریک نشان دهد. این پیراهن کتی یقه انگلیسی مناسب خانم های شیک پوشی است که قصد جذاب ساختن استایل خود را دارند آن هم بدون تلاش خاصی. این لباس مجلسی به محض پوشیدن شما را خاص و ممتاز از سایر مهمانان ساخته و نگاه های تحسین آمیز اطرافیان را جذب شما خواهد کرد. همچنین به دلیل رنگبندی و طراحی خاصی که دارد هیچ وقت قدیمی نمی شود. حتی اگر بعدا از ظاهر آن خسته شدید میتوانید دکمه ها را عوض کرده و تغییر جذاب و متفاوتی در استایل خود به وجود بیاورید.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔  

پیراهن کتی یقه انگلیسی یک لباس مجلسی باشکوه و سکه دار که برای مراسم های رسمی و غیر رسمی مانند جشن تولد، دورهمی های خانمانه، جشن و گردهمایی در باغ و یا تالار میتواند مناسب بوده و شما را متمایز از اطرافیان کند. این لباس مجلسی با کفش پاشنه بلند و کفش بند دار به یک استایل فاخر و چشمگیر تبدیل می شود. همیشه به خاطر داشته باشید برای درخشیدن و در مرکز توجهات بودن، باید نحوه ست کردن را به خوبی رعایت کنید که با این پیراهن کتی یقه انگلیسی کار راحتی در پیش دارید. فقط کافی است از اکسسوری و کیف و کفش یراق طلایی استفاده کنید. البته لازم به یادآوری است که نباید این میزان استفاده اغراق آمیز و اگزجره باشد، گوشواره و چند رینگ یا انگشتر طلایی به کفش مشکی و بند طلایی میتواند انتخاب معقولی باشد. در انتخاب کیف نیز می تواند همین نکات را رعایت کنید تا یک ظاهر کامل و زیبا داشته باشید.

یقه انگلیسی :

یقه انگلیسی یکی از پر استفاده ترین زیر شاخه ی یقه برگردان است که اصطلاحا پایه دار است. این مدل یقه در واقع از یقه هفت دو تکه ای تشکیل شده است که  حرف B نوک تیز انگلیسی را به وجود می آورد. یقه انگلیسی برای انواع کت، مانتو و پالتو کاربرد دارد و باعث رسمی سازی لباس ها و جذابیت بیشتری در قسمت یقه می شود. یقه انگلیسی میتواند پهن، باریک، نوک تیز و کمی گرد باشد و تاثیرات مختلفی روی استایل و صورت بگذارد. در واقع هر چقدر نوک تیزی یقه بیشتر باشد اشاره به سمت شانه ها بیشتر میشود.

پارچه کرپ دالقیچ :

پارچه کرپ دالقیچ از انواع پارچه های کرپ به حساب می آید که ویژگی عمده ی این پارچه ها دانه دانه های مختلف است که تحت عنوان دالقیچ شناخته می شود. این پارچه با ضخامت مناسبی که دارد ایست چشم نوازی در تن خواهد داشت و به دلیل طراحی مینی مال آن همیشه ترند بوده و تقریبا هیچ وقت از مد نمی افتد. جنس کشی آن باعث می شود تا به راحتی قالب بدن شما رو می گیرد و بعد استفاده به حالت اول بر میگردد. این پارچه در کنار ریزش مجلسی، ایست آهار دار و رسمی در خور مراسم های مجلسی نیز دارد که باعث می شود بدون نیاز به تلاش خاصی استایل مجلسی و چشم نوازی در تن تان شکل بگیرد. همچنین ویژگی دیگری که دارد رنگ مشکی تیره آن است که با هیچ مشکی دیگری قابل مقایسه نیست.

کفش با پیراهن کتی دالقیچ :

از آنجا که کفش ها همیشه جزو اولین مقصد نگاه ها بوده است لازم است نکاتی را در این خصوص مرور کنیم. اگر از آن دسته از عزیزانی هستید که عاشق کفش پاشنه بلندید با انتخاب یک مدل بند دار و همرنگ پیراهن کتی با پاشنه ی سوزنی میتوانید استایل رویایی خود را ساخته و از اول تا آخر ملکه ی مراسم باشید. از آنجایی که این پیراهن کتی میدی می باشد دست شما در انتخاب انواع کفش ها باز خواهد بود و به  راحتی میتوانید هر سبک کفشی را انتخاب کنید. فقط باید در نظر داشته باشید که هر مدل کفشی که راه رفتن با آن آسان باشد میتواند گزینه ی منطقی برای شما محسوب شود. چرا که این لباس زیبا کفش ها را با سخاوتمندی به نمایش میگذارد انتخاب یک کفش مناسب بیشتر حائز اهمیت است!

  1. کفش مجلسی پاشنه 8 ولنتینو وارداتی
  2. کفش مجلسی ورنی سگک دوطرفه
  3. کفش مجلسی سگک پاپیونی
  4. کفش مجلسی پاشنه ورساچه
  5. کفش پاشنه 8.5 الکساندر ونگ
  6. کفش پاشنه 10 SLY
  7. کفش مجلسی پاشنه 8 سگک مات مربع
  8. کفش مجلسی پاشنه 5 سگک دوطرفه
  9. کفش ساتن پاشنه 6 بنددار وارداتی
  10. کفش پاشنه پنجه یراق
اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم  😊
لینک ما در اینستاگرام :
https://instagram.com/crepemezon
ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10465-67949

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
1473
بارکد UPC
176511
مشاهدات اخیر
2,505,000 تومان
پیراهن کتی یقه انگلیسی از جنس کرپ دالقیچ می باشد که رنگ مشکی حقیقی این لباس مجلسی در تن جلوه بی نظیری داشته و بدلیل کمربند هیکل را کشیده و جذاب نشان می دهد. جدول سایزبندی سایز38 دورسینه 90 - دورکمر80 - دورباسن 104-...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید