لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

پیراهن ژاکارد سرشانه سنگدوزی

پیراهن ژاکارد سرشانه سنگدوزی یک لباس مجلسی جذاب که پارچه ژاکارد آن چشم ها را به خود خیره می کند. این پیراهن زیبا به صورت اقساطی و بدون کارمزد قابل خرید است.


جدول سایزبندی

سایز38 دورسینه 84 - دورکمر74 - دورباسن 94 - دور بازو32
سایز40 دورسینه 90 - دورکمر78 - دورباسن 104- دور بازو34
سایز42 دورسینه 94 - دورکمر84 - دورباسن 106- دور بازو36
سایز44 دورسینه100- دورکمر86 - دورباسن 108- دور بازو38

قد پیراهن 120
قد آستین 60

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متروجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
2,455,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
خروج
کد محصول:
10523-68464
محبوب من
توضیحات

پیراهن ژاکارد سرشانه سنگدوزی چه ویژگی دارد؟

پیراهن ژاکارد سرشانه سنگدوزی یک لباس مجلسی جذاب و پوشیده است که برای عزیزانی که دغدغه ی حجاب دارند انتخاب شیک و ایده آلی است. جنس پارچه ژاکارد می باشد که این خود از جذابیت های این پیراهن مجلسی به شمار می رود. همچنین برای زیبایی و مجلسی شدن بیشتر آن در قسمت سرشانه سنگدوزی شده است تا در کمال سادگی، ظاهر شیک و گرانقیمتی داشته باشد. پیراهن ژاکارد سرشانه سنگدوزی با یک جوراب شلواری به یک لباس کاملا پوشیده تبدیل می شود که قابلیت استفاده در تمامی مراسم های پیش رو را برای شما میسر می کند. همچنین اگر پوشیدگی مدنظر شما نیست این پیراهن مجلسی به دلیل قد میدی آن میتواند محبوب و پرکاربرد بوده و استایل باوقاری به شما هدیه دهد.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔ 

پیراهن ژاکارد سرشانه سنگدوزی از آن جایی که طراحی ساده ای دارد تقریبا برای هر سبک مراسمی میتواند مناسب باشد. چه فامیل درجه یک باشید و چه بیشتر این لباس زیبا و شکیل استایل و جذابیت کافی را به شما می دهد. این پیراهن مجلسی مناسب مهمانی های رسمی، تولد، مولودی و حتی مراسم های مذهبی بخاطر رنگ و سادگی آن است. همچنین از دیگر مزایایی که این لباس مجلسی دارد به همیشگی بودن آن میتوان اشاره کرد که گذر زمان روی آن تاثیری نگذاشته و تا مدت ها میتوان با جذابیت روز اول استفاده کرد. علاوه بر آن به دلیل برش های اندامی که این پیراهن میدی دارد هیکل را زیبا و کشیده نشان داده و باعث می شود استایل دلبرانه ای از شما به نمایش گذاشته شود.

پارچه ژاکارد :

ژاکارد به یک نوع پارچه آهار دار گفته می‌شود که دارای طرح‌های بسیار متنوع است. از ویژگی های این پارچه این است که هیچ طرحی روی این نوع پارچه چاپ نمی‌شود بلکه تمام طرح‌های روی آن، در زمان بافته شدن در تار و پود پارچه بافته می‌شوند. به همین دلیل بیشتر آن‌ها دورو هستند. معمولاً پارچه‌های ژاکارد نسبت به سایر پارچه‌ها زبرتر و خشک‌تر اند اما در مقابل مقاومت بیشتری دارند. همانطور که در بالا گفته شد سایر پارچه‌ها بعد از بافته شدن با چاپ تزیین می‌شوند اما این موضوع در مورد پارچه ژاکارد وجود ندارد. به همین دلیل مضرات استفاده از مواد شیمیایی نیز در آن مطرح نیست. 

از دلایلی که پارچه های ژاکارد به سرعت محبوب شدن به موارد زیر میتوان اشاره کرد :

  1. در برابر چوب شدن مقاوم اند
  2. دوام و ثبات بالایی دارند
  3. دارای قابلیت ارتجاعی و انعطاف پذیری
  4. دارای تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ

نکته ای که در مورد پارچه های ژاکارد حائز اهمیت است، این نوع پارچه دارای بافت حساسی است پس باید در زمان شستشو و نگهداری از آن دقت کنید. از آنجایی که آب را به خود جذب نمی‌کنند کار راحتی را برای تمیز کردن در ماقبل دارید. اگر قسمتی از آن لک یا کثیف شد، می‌توانید به راحتی با استفاده از دستمال مرطوب آن را پاک کنید. اما اگر میزان لکه گسترده‌تر بود، کافیست آن را به خشکشویی سپرده و خیال خود را راحت کنید. حتما بخاطر داشته باشید که به هیچ وجه از سفیدکننده یا شوینده‌های قوی برای شستن لباس های ژاکارد استفاده نکنید. برای خشک کردن آن را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار ندهید و اگر نیاز به اتو کشی داشت، لباس را پشت و رو کرده و از دمای پایین اتو استفاده کنید.

کفش مناسب پیراهن ژاکارد سرشانه سنگدوزی :

در صورتی که به دنبال جذابیت و اعتماد به نفس بیشتر در استایل خود هستید از کفش‌های پاشنه بلند بنددار با این پیراهن آستین گیپور می توانید استفاده کنید. فرقی نمی‌کند که چه استایلی داشته باشید یک جفت کفش پاشنه بلند بند دار با این پیراهن زیبای کوتاه ظاهر بسیار زیبایی ایجاد می‌کند. اما اگر علاقه ای به پوشیدن کفش های بند دار ندارید بازهم انتخاب های بسیاری برای پوشیدن با پیراهن زنانه کوتاه دارید. کفش های پاشنه سوزنی و حتی لژ دار هم انتخاب شیکی است. به ویژه اگر سن شما در رده میانسال قرار میگیرد کفش های پاشنه کوتاه مشکی انتخاب ایده آلی است. برای خانم های جوان نیز توصیه می شود از رنگ های جذابی مانند قرمز یا طلایی استفاده کنند.

اکسسوری و آرایش موها :

همانطور که در تصاویر می بینید این پیراهن سرشانه سنگدوزی دارای جزییات حداقلی است از این رو دست شما در انتخاب اکسسوری باز است اما از آنجایی که پیراهن در قسمت سرشانه دارای سنگدوزی می باشد و یقه آن گرد نسبتا بسته است بهتر است از گردنبند استفاده نکنید اما گوشواره گزینه بهتری است. همچنین به دلیل آستین های بلند آن دستبند را فراموش کرده و از انواع انگشتر و رینگ میتوانید استفاده کنید. برای آرایش موها نیز یک مدل باز ویو شده انتخاب شیک تر و گیرا تری است و به دلیل یقه پوشیده بودن لباس استایل مجلسی تری به شما هدیه می دهد.

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😎

لینک اینستاگرام ما :
ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10523-68464

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
1488
بارکد UPC
10369
مشاهدات اخیر
2,455,000 تومان
پیراهن ژاکارد سرشانه سنگدوزی یک لباس مجلسی جذاب که پارچه ژاکارد آن چشم ها را به خود خیره می کند. این پیراهن زیبا به صورت اقساطی و بدون کارمزد قابل خرید است. جدول سایزبندی سایز38 دورسینه 84 - دورکمر74 - دورباسن 94 -...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید