لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
اکسسوری و بدلیجات
کمربند
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

پیراهن سایزبزرگ منجوق دوزی

پیراهن سایزبزرگ منجوق دوزی یک لباس مجلسی شیک و رسمی که از جنس کرپ دالقیچ می باشد که دارای رنگ مشکی سکه داری است و با کار دست به یک لباس اعلا تبدیل شده است.


جدول سایزبندی

سایز44 دورسینه درحالت عادی 100 درحالت کش 106 - دورکمردرحالت عادی 92 درحالت کش 98 - دورباسن درحالت عادی 104درحالت کش 108- دوربازو36
سایز46 دورسینه درحالت عادی 104 درحالت کش 108 - دورکمردرحالت عادی 100 درحالت کش104- دورباسن درحالت عادی108درحالت کش 112- دوربازو38
سایز48 دورسینه درحالت عادی 108 درحالت کش 112 - دورکمردرحالت عادی 106 درحالت کش110- دورباسن درحالت عادی 112درحالت کش118- دوربازو40
سایز50 دورسینه درحالت عادی 110 درحالت کش 114 - دورکمردرحالت عادی 110درحالت کش 114 - دورباسن درحالت عادی 120درحالت کش124- دوربازو42

قد پیراهن 103
قد آستین 56

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متروجود دارد.

 

ادامه مطلبجمع کردن
2,145,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
خروج
کد محصول:
10564-68864
محبوب من
توضیحات

پیراهن سایزبزرگ منجوق دوزی چه ویژگی دارد؟

پیراهن سایزبزرگ منجوق دوزی یک لباس مجلسی شیک و رسمی که از جنس کرپ دالقیچ بوده و دارای رنگ مشکی سکه داری است. این پیراهن کوتاه جذاب در قسمت یقه و آستین ها از تور استفاده شده است تا کار از سادگی درآمده و در کنار جزییات اندک یک لباس مجلسی گرانقیمت به نظر برسد. جنس پارچه یکی دیگر از ویژگی های خوب این پیراهن سایزبزرگ می باشد چرا که در کنار تنپوش زیبا و اندامی پارچه از وزن معقولی برخوردار است و پوشیدن آن تجربه ی لذت بخشی در تن خواهد داشت. همچنین برای ایست بهتر از آستر استفاده شده است. پیراهن سایزبزرگ منجوق دوزی برای عزیزان سایزبزرگ گزینه ی محبوب و ایده آلی است و به دلیل سایزبندی 44 تا 50 همه سایز ها را پوشش می دهد.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔ 

رنگبندی این لباس مجلسی سایزبزرگ تک رنگ و مشکی است که یکی از کاربردی ترین رنگ ها برای لباس های زنانه مجلسی است تا علاوه بر اینکه قابلیت استفاده برای تمامی مراسم ها را داشته باشدتاثیر بالاتری در کشیده نشان دادن هیکل داشته و از لحاظ بصری ایرادات اندامی را بیشتر برطرف می سازد. قسمت بالای لباس، ناحیه گردن و شانه‌ها از جنس تور مشکی است که با تزیینات طلایی به زیبایی تزئین شده‌اند. این تزیینات به صورت زیکزاکی در قسمت بالا و پایین لباس قرار گرفته‌اند. همچنین روی آستین‌های بلند این لباس نیز تزیینات مشابهی مشاهده می‌شود که باعص هماهنگی بیشتر مدل شده است.همچنین پارچه کرپ دالقیچ یک پارچه نرم و راحت است که برای مناسبت‌های رسمی مناسب است.

کرپ دالقیچ :

پارچه کرپ دالقیچ یکی از انواع پارچه‌های کرپ است که به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، در صنعت مد و پوشاک بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع پارچه بافتی نرم و لطیف دارد و معمولاً از ترکیبات مختلف الیاف همچون پلی‌استر، ویسکوز یا نخ تولید می‌شود.

ویژگی‌های اصلی پارچه کرپ دالقیچ شامل موارد زیر است :

1. لطافت و نرمی : این پارچه دارای بافت نرمی بوده که باعث راحتی بیشتر در هنگام پوشیدن می‌شود.
2. انعطاف‌پذیری : انعطاف بالای این نوع پارچه باعث می‌شود تا برای طراحی لباس‌های متنوع با برش‌ها و مدل‌های مختلف مناسب باشد.
3. عدم چروکیدگی : یکی از مزایای مهم کرپ دالقیچ عدم چروکیدگی آن است، به همین دلیل نیاز کمتری به اتوکشی دارد.
4. سبکی : این نوع پارچه سبک بوده و برای لباس‌هایی که نیاز به حالت‌دهی خاص دارند مناسب است.

به طور کلی، کرپ دالقیچ یک انتخاب عالی برای دوخت انواع لباس های رسمی مانند پیراهن شب، مانتوها، شلوارها و سایر قطعات پوشاک محسوب می‌شود. همچنین به دلیل رنگ مشکی حقیقی که این پارچه دارد تنپوش آن بسیار زیبا و با اصالت در تن خواهد بود. علاوه بر آن به دلیل وزن سبکی که دارد پوشیدن این لباس سرشانه نگینی مجلسی تجربه ی لذتبخشی بوده و مانند سایر لباس های مجلسی که وزن بالای آن یکی از بزرگترین دغدغه ها در طول مراسم به شمار می رود، اذیت کننده نخواهد بود.

تاثیر رنگ مشکی در لباس های مجلسی :

رنگ مشکی به عنوان یک رنگ شیک و اصولی در لباس های مجلسی شناخته شده است. این رنگ به دلیل جذابیت و شکوه خود، تاثیر قوی و الهام بخش در طراحی و استایل لباس های مجلسی دارد. همچنین همانطور که در بالا اشاره شد رنگ مشکی شما را کشیده و باریک تر نشان داده و ظاهر یکدست تری در تن خواهد داشت. علاوه بر این رنگ مشکی شخصیت را مرموز و رازآلود ساخته که این خود یکی از راه های جلب توجه اطرافیان است. با این حال باعث ایجاد سدی میان شما و اطرافیان شده و از بروز و افشاگری احساسات جلوگیری می کند که این یعنی از احساسات شما محافظت می کند. 

کفش مناسب پیراهن سایزبزرگ منجوق دوزی :

برای این پیراهن مشکی سایزبزرگ با جزئیات منجوق دوزی ، چند گزینه مناسب کفش وجود دارد :

1. کفش پاشنه بلند طلایی : این انتخاب می‌تواند زیبایی و جذابیت پیراهن را بیشتر کند و رنگ طلایی روی کفش با جزئیات منجوق دوزی پیراهن همخوانی دارد.

2. کفش پاشنه بلند مشکی : اگر ترجیح می‌دهید که تمرکز بر روی پیراهن باشد، یک جفت کفش ساده مشکی می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

3. صندل‌های طلایی یا نقره‌ای : اگر مراسم غیررسمی تر است، صندل‌های زینتی نیز گزینه مناسبی هستند.

4. کفش‌های نواردار یا بنددار : اگر به دنبال ظاهری مدرن‌تر هستید، کفش‌هایی که دارای نوارها یا بندهای تزئینی هستند نیز می‌توانند تکمیل کننده خوبی باشند.

بهتر است باقی اکسسوری‌ها مانند جواهرات و کیف دستی نیز هماهنگ با رنگ طلایی منجوق دوزی لباس انتخاب شوند تا ظاهر شما یکپارچه و زیبا به نظر برسد.

اکسسوری مناسب پیراهن کوتاه :

برای این لباس که مشکی است و جزئیات منجوق دوزی دارد، اکسسوری‌ها و زیورآلات زیر مورد پیشنهاد هستند :

1. گردنبند طلا : یک گردنبند ظریف طلایی می‌تواند به جذابیت یقه لباس شما افزوده و آن را تکمیل کند.

2. گوشواره‌های طلا : گوشواره‌های طلایی بزرگ یا کوچک بسته به سلیقه شما می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. گوشواره‌های حلقه‌ای یا مدل‌های با طرح کلاسیک مناسب این نوع لباس هستند.

3. دستبند طلا یا دستبند مروارید : برای دستی که بدون آستین است، یک دستبند ظریف طلایی یا دستبندی با مرواریدهای سفید نیز می‌تواند جلوه زیبایی داشته باشد.

4. انگشتر طلا : یک انگشتر ساده اما شیک از جنس طلا می‌تواند تکمیل‌کننده ظاهر شما باشد.

5. کیف دستی کوچک : کیف دستی کوچکی با رنگ مشکی یا طلایی که دارای جزییات متالیک باشد نیز مکمل خوبی برای این پوشش است.

6. کفش پاشنه‌بلند مشکی یا طلایی : کفشی با رنگ هماهنگ با جزئیات لباس (مشکی/طلایی) انتخاب مناسبی خواهد بود تا تمام استایل را یکپارچه کند.
  
با توجه به رنگ تیره و جزئیات درخشان لباس، بهتر است اکسسوری‌ها ساده اما شیک باشند تا تمرکز روی زیبایش بیشتر شود و ظاهر کلی خیلی شلوغ نشود.

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم ?

لینک اینستاگرام ما :
ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10564-68864

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
1300
مشاهدات اخیر
2,145,000 تومان
پیراهن سایزبزرگ منجوق دوزی یک لباس مجلسی شیک و رسمی که از جنس کرپ دالقیچ می باشد که دارای رنگ مشکی سکه داری است و با کار دست به یک لباس اعلا تبدیل شده است. جدول سایزبندی سایز44 دورسینه درحالت عادی 100 درحالت کش 106 -...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید