لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
اکسسوری و بدلیجات
کمربند
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

کت شلوار سرشانه نگینی

کت شلوار سرشانه نگینی یک ست مجلسی زیبا و شیک که برای مراسم های مذهبی، سوگواری و حتی جشن تولد، عروسی و یا شرکت در افتتاحیه یا کنسرت قابل استفاده می باشد.


جدول سایزبندی

سایز38 دورسینه کت 90 - دوربازوکت 36- دورکمرکت 88- دورکمرشلوار78 - دورباسن شلوار106 - دورران 58
سایز40 دورسینه کت 94 - دوربازوکت 38- دورکمرکت 92- دورکمرشلوار80 - دورباسن شلوار110 - دورران 60
سایز42 دورسینه کت 96 - دوربازوکت 38- دورکمرکت 96- دورکمرشلوار84 - دورباسن شلوار112 - دورران 62
سایز44 دورسینه کت104- دوربازوکت 40- دورکمرکت100- دورکمرشلوار88- دورباسن شلوار114 - دورران 64

قد کت 76
قد آستین 61
قد شلوار95
قد فاق 32

توجه: احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
4,859,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
  • ابی نفتی
خروج
کد محصول:
10311-66608
محبوب من
توضیحات

کت شلوار سرشانه نگینی چه ویژگی دارد؟

کت شلوار سرشانه نگینی یکی از سکه دار ترین کت شلوار های موجود در مزون می باشد که به دلیل طراحی کلاسیک و نگین دوزی های زیبا و معقولانه ای که در طراحی آن استفاده شده است، به یک ست مجلسی فاخر و کاربردی تبدیل شده است. کت آن دارای تمام آستر می باشد تا ایست شکیلی در تن داشته باشد و در گذر زمان یا در اثر شتسشو زیبایی و آهار آن از بین نرود. همچنین پارچه این ست مجلسی از جنس کرپ مرکوری فوق العاده باکیفیت می باشد که جذابیت چشمگیری در تن خواهد داشت. همیشه به یاد داشته باشید لباس زمانی در تن زیبایی دارد و حتی میتواند ایرادات اندامی را از لحاظ بصری بپوشاند که از پارچه مرغوب و باکیفیت دوخت شده باشد. در این صورت حتی زمان نیز نمی تواند باعث قدیمی شدن یک پارچه اعلا شود.

نکته : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

کت شلوار سرشانه نگینی از جمله خرید های دائمی شما خواهد بود چرا که کت شلوار های زنانه از جمله آیتم های محبوب و کاربردی است که هر خانم شیکپوشی باید در کمد خود داشته باشد. کت شلوار ها بدون نیاز به تلاش خاصی شما را به مرکز توجهات کشانده و یک استایل امروزی و با ابهت هدیه می دهند. از دیگر ویژگی های یک کت شلوار مجلسی قابلیت بالایی است که دو آیتم آن در استایل کردن می دهد. همانطور که می دانید از آنجایی که جنس پارچه با کیفیت بالا می باشد شلوار و یا کت آن قابلیت این را دارد که بعدا با انواع تاپ و شومیز های دیگر ست شده و ظاهر جدید و سکه داری برایتان به ارمغان بیاورد. کت شلوار های مجلسی به دلیل طراحی مجلسی که دارند در هر مراسمی قابل استفاده نخواهند بود اما این ست مجلسی فاخر با طراحی مینیمالی که دارد باعث شده است تا برای تمامی مراسم ها امکان استفاده را داشته باشد.

پارچه کرپ مرکوری :

پارچه این ست مجلسی از جنس کرپ مرکوری درجه یک می باشد که کیفیت الیاف آن حتی در تصاویر نیز پیداست. این پارچه در کنار ریزش مناسب از ایست و آهار کافی و درخوری نیز برخوردار است. همچنین نسبت به سایر پارچه های کرپ رنگ آن مشکی تر یا به اصطلاح مشکی حقیقی می باشد. پارچه های کرپ مرکوری از دوام بیشتری برخوردار اند و از این رو قیمت آن نیز در مقایسه با سایر پارچه های باکیفیت بیشتر می باشد. پارچه کرپ مرکوری با تمام ویژگی های خوبی که دارد از وزن مناسبی نیز برخوردار است و تنپوش آن آزاردهنده نمی باشد و از آنجایی که مقاومت آن در برابر چروک پذیری بالاست با خیال راحت می تواند ساعت ها مورد استفاده قرار بگیرد و از لحاظ بصری با چروک بدچشمی نکند. همچنین نرمی و لطافت آن در مقیاس و رابطه ی معقولی با ایست و آهار آن می باشد.

یقه انگلیسی :

یقه انگلیسی یکی از پر استفاده ترین زیر شاخه ی یقه برگردان است که اصطلاحا پایه دار است. این مدل یقه در واقع از یقه هفت دو تکه ای تشکیل شده است که  حرف B نوک تیز انگلیسی را به وجود می آورد. یقه انگلیسی برای انواع کت، مانتو و پالتو کاربرد دارد و باعث رسمی سازی لباس ها و جذابیت بیشتری در قسمت یقه می شود. یقه انگلیسی میتواند پهن، باریک، نوک تیز و کمی گرد باشد و تاثیرات مختلفی روی استایل و صورت بگذارد. در واقع هر چقدر نوک تیزی یقه بیشتر باشد اشاره به سمت شانه ها بیشتر میشود. یقه انگلیسی جزو طراحی هایی است که بی زمان بوده و کلاسیک اصطلاحا نامیده می شود. ابن نوع یقه برای استایل های اسپرت و رسمی میتواند قابل استفاده باشد.

زیر کت چی بپوشیم؟

انتخاب کت شلوار کمی ریسکی است زیرا ممکن است به تنهایی باعث ایجاد ظاهری مردانه شود اما تاپ و بلوزی که زیر کت می پوشید، در افزایش جذابیت ظاهری شما تاثیر بسیار زیادی دارد. خبر خوب اینکه این ست مجلسی این مشکل را کاملا حل کرده است. برش های اندامی این کت زیبا دارای المان‌های زنانه ای است که ظرافت و جذابیت خانمانه ای به شما خواهد داد. همچنین به دلیل یقه انگلیسی بسته آن قسمت اندکی از تاپ پیدا خواهد بود. بهتر است رنگ بلوز خود را متناسب با رنگ کت و شلوار خود انتخاب کنید تا هارمونی زیبایی ایجاد شود. استفاده از شومیز یا تاپ سفید در زیر کت و شلوارهای تیره رنگ مانند مشکی بهترین انتخاب به حساب می‌آید.

اگر می‌خواهید ظاهری خانومانه‌تر با کت و شلوار داشته باشید، می‌توانید از کت و شلوارهایی به رنگ‌ روشن‌تر استفاده کنید. اگر می‌خواهید کت و شلوار خود را در یک مهمانی دوستانه بپوشید، استفاده از رنگ‌های روشن بهترین انتخاب است. اگر به دنبال کت و شلواری لوکس هستید، می‌توانید از رنگ مشکی استفاده کنید. این رنگ‌ برای هر نوع پوستی مناسب هستند و می‌توانید آن‌ها را در انواع مجالس استفاده کنید. رنگ نود این کت شلوار نیز از دیگر جنبه های زیبایی حرف های زیادی برای گفتن دارد و شکوه استایل شما را در تن چند برابر خواهد کرد. همچنین ست کردن و یافتن اکسسوری مناسب نیز راحت تر خواهد بود.

کفش و اکسسوری مناسب ست مجلسی سرشانه نگینی :

از آنجا که کفش ها همیشه جزو اولین مقصد نگاه ها بوده است لازم است نکاتی را در این خصوص مرور کنیم. اگر از آن دسته از عزیزانی هستید که عاشق کفش پاشنه بلندید با انتخاب یک مدل بند دار و همرنگ لباس با پاشنه ی سوزنی میتوانید استایل رویایی خود را ساخته و از اول تا آخر ملکه ی مراسم باشید. همچنین همانطور که در بالا اشاره شد در فصول سرد می توانید از بوت های مجلسی استفاده کرده یا کفش های پاشنه بلندی که پوشیده و در عین حال گرم اند تا هماهنگی لازم ایجاد شود. همانطور که می دانید این لباس بهاری به دلیل فرم یقه اجازه ی استفاده از انواع اکسسوری و زیور آلات را نمی دهد. از این رو بهتر است زمان لازم را صرف انتخاب کفش خود کنید.

  1. کفش پاشنه 10 SLY
  2. کفش مجلسی پاشنه 8 سگک مات مربع
  3. کفش مجلسی پاشنه 5 سگک دوطرفه
  4. کفش ساتن پاشنه 6 بنددار وارداتی
  5. کفش پاشنه پنجه یراق

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊
لینک اینستاگرام ما :
https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10311-66608

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
2699
بارکد UPC
5235
مشاهدات اخیر
4,859,000 تومان
کت شلوار سرشانه نگینی یک ست مجلسی زیبا و شیک که برای مراسم های مذهبی، سوگواری و حتی جشن تولد، عروسی و یا شرکت در افتتاحیه یا کنسرت قابل استفاده می باشد. جدول سایزبندی سایز38 دورسینه کت 90 - دوربازوکت 36- دورکمرکت 88-...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید