لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

کت کراپ و شلوار کرپ مرکوری سنگدوزی

کت کراپ و شلوار یک ست دوتیکه مجلسی از جنس پارچه فوق العاده باکیفیت کرپ مرکوری است که تنپوش آن هیکل را کشیده و جذاب نشان میدهد. همچنین خرید اقساطی نیز دارد.


جدول سایزبندی

سایز36 دورسینه کت 84- دوربازوکت 34- دورکمرشلوار74- دورباسن شلوار98 - دورران 52
سایز38 دورسینه کت 90- دوربازوکت 36- دورکمرشلوار76- دورباسن شلوار102- دورران 54
سایز40 دورسینه کت 96- دوربازوکت 38- دورکمرشلوار80- دورباسن شلوار104- دورران 58
سایز42 دورسینه کت 98- دوربازوکت 40- دورکمرشلوار84- دورباسن شلوار108- دورران 60

قد کت 44
قد آستین 61
قد شلوار110
قد فاق 32

توجه: احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
5,879,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
خروج
کد محصول:
10541-68672
محبوب من
توضیحات

کت کراپ و شلوار کرپ مرکوری چه ویژگی دارد؟

کت کراپ و شلوار کرپ مرکوری یکی از بهترین و باکیفیت ترین ست های دوتیکه موجود در مزون کرپ است که زاغی پارچه حتی از تصاویر نیز پیداست. کت برای ایست بهتر با آستر رویال کاور شده است. از دیگر ویژگی های این ست دوتیکه جذاب به سنگدوزی های کار می توان اشاره کرد که باعث شده است کار در کمال ظرافت از سادگی درآمده و چشم ها را به بازی بگیرد. خبر خوب اینکه این کت کراپ و شلوار زیبا برای تمامی مناسبت ها قابل استفاده بوده و به دلیل پارچه مرغوب و تمیزی بالای دوخت تنپوش چشمگیری دارد. همانطور که می دانید استایل های مونوکروم تاثیر بالایی در کشیده نشان دادن استایل دارد و باعث میشود از لحاظ بصری هماهنگ و آراسته به نظر برسید.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔  

رنگ مشکی این کت کوتاه و شلوار همیشه جزو پر طرفدار ترین رنگ ها برای تولید لباس بوده است و خب واضح است که یکی از اصلی ترین دلایل آن قابلیتِ به آسانی ست کردنی است که این رنگ به شما می دهد. همچنین از دیگر دلایل محبوبیت این رنگ به این نکته می توان اشاره کرد که میتوان همه جا پوشید و و برای هر مراسمی مناسب باشد. جشن تولد، دورهمی، مراسم رسمی و غیر رسمی، مراسم مذهبی و وفات و یا حتی مولودی این لباس گزینه ی معقولی خواهد بود. کت کراپ و شلوار از آیتم هایی است که در کمد هر خانم جذاب و امروزی باید یافت شود. خبر خوب اینکه این ست دوتیکه هم کت فوق العاده ای داره و هم شلوار شکیل! که حتی به تنهایی هم می تواند مکمل بی نظیری برای آیتم های دیگر کمدتان باشد.

پارچه کرپ مرکوری :

پارچه این ست مجلسی از جنس کرپ مرکوری درجه یک می باشد که کیفیت الیاف آن حتی در تصاویر نیز پیداست. این پارچه در کنار ریزش مناسب از ایست و آهار کافی و درخوری نیز برخوردار است. همچنین نسبت به سایر پارچه های کرپ رنگ آن مشکی تر یا به اصطلاح مشکی حقیقی می باشد. پارچه های کرپ مرکوری از دوام بیشتری برخوردار اند و از این رو قیمت آن نیز در مقایسه با سایر پارچه های باکیفیت بیشتر می باشد. پارچه کرپ مرکوری با تمام ویژگی های خوبی که دارد از وزن مناسبی نیز برخوردار است و تنپوش آن آزاردهنده نمی باشد و از آنجایی که مقاومت آن در برابر چروک پذیری بالاست با خیال راحت می تواند ساعت ها مورد استفاده قرار بگیرد و از لحاظ بصری با چروک بدچشمی نکند. همچنین نرمی و لطافت آن در مقیاس و رابطه ی معقولی با ایست و آهار آن می باشد.

یقه انگلیسی :

یقه انگلیسی یکی از پر استفاده ترین زیر شاخه ی یقه برگردان است که اصطلاحا پایه دار است. این مدل یقه در واقع از یقه هفت دو تکه ای تشکیل شده است که  حرف B نوک تیز انگلیسی را به وجود می آورد. یقه انگلیسی برای انواع کت، مانتو و پالتو کاربرد دارد و باعث رسمی سازی لباس ها و جذابیت بیشتری در قسمت یقه می شود. یقه انگلیسی میتواند پهن، باریک، نوک تیز و کمی گرد باشد و تاثیرات مختلفی روی استایل و صورت بگذارد. در واقع هر چقدر نوک تیزی یقه بیشتر باشد اشاره به سمت شانه ها بیشتر میشود. یقه انگلیسی جزو طراحی هایی است که بی زمان بوده و کلاسیک اصطلاحا نامیده می شود. ابن نوع یقه برای استایل های اسپرت و رسمی میتواند قابل استفاده باشد.

زیر کت چی بپوشیم؟

پوشیدن کت کراپ و شلوار شاید کمی ریسکی باشد زیرا ممکن است به تنهایی باعث ایجاد ظاهری مردانه شود اما خبر خوب آنکه این کت های کوتاه با ظاهر اسپرت و همزمان رسمی که دارند به آسانی چشم ها را به بازی گرفته و شما را ترند و امروزی نشان می دهند بنابراین کاملا مناسب مهمانی خواهند بود. همچنین قد کوتاه کت کاملا ظاهر متفاوت و جدید تری از شما را به نمایش می گذارد. گذشته ای از این موارد این کت کراپ زیبا با سنگدوزی هایی که دارد کاملا استایل زنانه و دلبرانه ای داشته و بدون نیاز به تلاش خاصی شما را در مرکز توجهات خواهد کشانید.

همینطور که گفته شد می توانید با تاپ و بلوزی که در زیر کت استفاده می‌کنید، جذابیت استایل خود را چند برابر کنید. اگر از تاپ طرحدار رنگین استفاد کنید که دارای المان‌های زنانه ای است، ظرافت و جذابیت خانمانه ای به شما خواهد داد. اگر بعدها از این تاپ زیبا خسته شدید میتوانید از شومیز، کراپ تاپ و کراپ بلوزهای متفاوتی استفاده کنید که باعث می شود چندین استایل متنوع ایجاد نمایید. بهتر است رنگ بلوز خود را متناسب با رنگ کت یا شلوار خود انتخاب کنید تا هارمونی زیبایی ایجاد شود. استفاده از شومیز یا تاپ سفید در زیر کت و شلوارهای تیره رنگ مانند مشکی بهترین انتخاب به حساب می‌آید.

کت کراپ و شلوار مناسب چه مراسمی است؟

اگرچه ست کردن این کت کراپ زیبا با شلوار ، مهمانی و استایلی رسمی خواهد داشت اما در عین حال می‌تواند ظاهری بسیار جذاب و لوکس را به وجود آورد. لوازم جانبی و زیورآلاتی که می توانید همراه با کت و شلوار خود استفاده کنید نقش بسزایی دارند، برای مثال باعث می شوند استایل شما بسیار خانومانه و زیبا شود؛ به عنوان مثال یک دستبند یا گردنبند ظریف می‌تواند استایل شما را با کت و شلوار کاملا تغییر دهد. همچنین اگر ناخن‌های شما به شکل مرتب و لاک زده باشد، ظاهری جذاب‌تر همراه با کت شلوار خود خواهید داشت. رنگ صورتی روشن بهترین رنگ لاک برای داشتن استایلی زیبا با این دوتیکه زیبا به حساب می‌آید. همچنین اگر می‌خواهید ست دوتیکه کت و شلوار خود را در یک مهمانی بپوشید، می‌توانید از لاکی به رنگ قرمز که بسیار جذاب است، استفاده نمایید.

 انتخاب کفش مناسب :

از آنجایی که شلوار این دوتیکه زیبا بوتکات و بلند می باشد کفش ها در دید مستقیم نخواهد بود از این رو دست شما در انتخاب کفش باز خواهد بود. فقط در نظر داشته باشید قد کفش به اندازه ای باشد که راه رفتن شما راحت بوده و همچنین زیر کفش قرار نگیرد. رنگبندی که میتوانید با این دوتیکه انتخاب کنید بسیار متنوع خواهد بود چون رنگ مشکی خنثی بوده و با تمامی رنگ های دیگر ست خواهد شد. رنگ قرمز اگر با کیف قرمز به درستی ست شود یک استایل جذاب و مجلسی به شما هدیه می دهد. همچنین به دلیل سنگدوزی روی کت، رنگ طوسی و نقره ای نیز هارمونی چشمگیری با کیف و کفش شما خواهند داشت. در ادامه لیستی از کفش های موجود برای شما قرار داده شده است :

 اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊
لینک اینستاگرام ما :
https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10541-68672

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
3459
بارکد UPC
5299
مشاهدات اخیر
5,879,000 تومان
کت کراپ و شلوار یک ست دوتیکه مجلسی از جنس پارچه فوق العاده باکیفیت کرپ مرکوری است که تنپوش آن هیکل را کشیده و جذاب نشان میدهد. همچنین خرید اقساطی نیز دارد. جدول سایزبندی سایز36 دورسینه کت 84- دوربازوکت 34-...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید