لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
اکسسوری و بدلیجات
کمربند
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

شومیز یقه سرآستین تور

شومیز یقه سرآستین تور یک شومیز مجلسی با طراحی متفاوت که در کمتر مزونی قابل یافت است. جنس پارچه آن ساتن و در قسمت یقه و سرآستین های آن تور کار شده است.


 جدول سایزبندی 

سایز 40  دورسینه 100 - دوربازو 40
سایز 42  دورسینه 114 - دوربازو 42
سایز 44  دورسینه 116 - دوربازو 44
سایز 46  دورسینه 120 - دوربازو 44

قد شومیز جلو 72 / پشت 75
قد آستین 60

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
1,185,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی​
این رنگ/سایز موجود نیست
خروج
کد محصول:
10430-67577
محبوب من
توضیحات

شومیز یقه سرآستین تور چه ویژگی دارد؟

شومیز یقه سرآستین تور یکی از شومیز های قواره دار موجود در مزون که از ترکیب پارچه ساتن و تور دوخته شده است و در قسمت پشت شومیز دارای زیپ مخفی می باشد. یقه ترکیبی آن باعث شده است کار از سادگی خارج شده و تنوع در مدل شومیز به وجود بیاورد. همچنین یقه در قسمت پشت لباس شکاری طراحی شده است تا از پشت هم زیبا و طراحی شده به چشم آید. شومیز یقه سرآستین تور جزو خرید هایی است که می توان استایل های رسمی و غیررسمی ترکیب کرده و از تنوع استایلی بالایی که برخوردار است لذت ببرید. این شومیز مجلسی به دلیل طراحی پوشیده ای که دارد، برای عزیزانی که دغدغه ی حجاب دارند میتوان گزینه ی محبوب و مناسبی باشد.

نکته : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔ 

شومیز یقه سرآستین تور به دلیل مدل اورسایزی که دارد ایرادات اندامی در قسمت شکم و پهلو را پنهان کرده و ظاهر یکدست و مرتبی خواهید داشت. همچنین قد آن نسبتا بلند است که از این رو برای مسافرت های خارج از کشور، شرکت در کنسرت ها یا حتی برای کافه و استایل های راحت و مجلسی بسیار مفید و کارآمد خواهد بود. شومیز های مجلسی که این روزها در دایره ترند و محبوبیت خاص پسندان قرار دارد شومیز هایی است که طراحی مینیمال داشته و از جنس پارچه مرغوب و باکیفیت دوخته شده است. همچنین طراحی این شومیز ها به گونه ای است که در مقابل زمان مصون بوده و پس از گذشت مدتی از دایره مد خارج نمی شود. از این رو با رعایت نکات مربوط به پارچه میتوان تا مدت های طولانی از این شومیز جذاب در استایل های خود استفاده و زیبایی را تضمین کرد.

پارچه ساتن :

پارچه ساتن از مجبوب ترین و پر استفاده ترین پارچه ها در مصارف روزانه یا مراسم های رسمی و غیر رسمی می باش که این محبوبیت بالا به دلیل ویژگی های مفید و متنوعی است که این پارچه پرطرفدار داراست. به دلیل نحوه قرار گیری تار و پود در بافت ساتن درخشش و برق با شکوهی به وجود می آید، همچنین پایداری و تراکم خوب الیاف در بافت ساتن باعث می شود که لباس ریزش داشته و مجلسی تر و شکیل تر به نظر برسد. ویژگی عالی دیگری که این پارچه مجلسی دارد سبکی و راحتی آن است. حتما همه ی ما یک بار تجربه پوشیدن لباس های سنگین را داشته ایم و همین باعث می شود تا برای پایان یافتن مراسم لحظه شماری کنیم اما اینجا دیگر برای شما سخت خواهد بود که از آن دل بکنید!

از دیگر برتری های دیگری که پارچه این ساتن جذاب دارد به مقاومت بالای آن در مقابل چروک شدن می توان اشاره کرد. شما می توانید ساعت ها از آن استفاده کرده و نگران برهم خوردن آراستگی لباس تان نباشید. همچنین لازم به ذکر است که این پارچه در طرح ها و رنگ های گوناگونی عرضه می شود که می تواند دست شما را در انتخاب باز گذاشته تا با خیال راحت نزدیک ترین رنگ به سلیقه تان را انتخاب کنید. این پارچه محبوب در تراکم بالا بدن نما نیست و از آنجایی که ایست آزادی در تن دارد، هیچ اثری از لباس زیر دیده نمی شود.

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10430-67577

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
0697
بارکد UPC
102711
مشاهدات اخیر
1,185,000 تومان
شومیز یقه سرآستین تور یک شومیز مجلسی با طراحی متفاوت که در کمتر مزونی قابل یافت است. جنس پارچه آن ساتن و در قسمت یقه و سرآستین های آن تور کار شده است.  جدول سایزبندی  سایز 40  دورسینه 100 - دوربازو 40سایز 42  دورسینه...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید