لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

شومیز جلودکمه قاپک مخفی

شومیز جلودکمه قاپک مخفی یک شومیز پوشیده که قابلیت استفاده به جای مانتو را نیز دارد. این شومیز ساتن مخمل برای عزیزانی که دغدغه حجاب دارند گزینه ی محبوبی است.


 جدول سایزبندی 

سایز 38 دورسینه 98 - دوربازو 36
سایز 40 دورسینه 102- دوربازو38
سایز 42 دورسینه 108- دوربازو40
سایز 44 دورسینه 114- دوربازو42

قد شومیز 70
قد آستین 62

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
789,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی سفید​
  • مشکی پیچازی​
ناموجود
خروج
کد محصول:
10435-67627
محبوب من
توضیحات

شومیز جلودکمه قاپک مخفی چه ویژگی دارد؟

شومیز جلودکمه قاپک مخفی یک شومیز پوشیده و باکیفیت که در واقع می تواند به جای مانتو هم مورد استفاده قرار بگیرد، این شومیز جذاب یک انتخاب شیک و جذاب برای شما خواهد بود، چرا که با وجود طراحی کلاسیک و جنس پارچه ای که دارد، عمر طولانی در دایره مد داشته و اگر از پارچه به درستی مراقبت کنید تا مدت های طولانی قابل استفاده خواهد بود. جنس پارچه این شومیز جلودکمه قاپک مخفی ساتن مخمل است که از بهترین گزینه ها برای تابستان و هوای گرم آن است. فوق العاده خنک و لطیف. آنقدر که با یک بار پوشیدن دیگر علاقه ای به دست کشیدن از آن نخواهید داشت. ریزش با شکوه و جذاب آن به کار اصالت و کیفیت می بخشد و علاوه بر حس خوبی که به شما می دهد از دید بقیه نیز به شدت تحسین برانگیز و مسحور کننده خواهد بود. 

نکته : حتما به خاطر داشته باشید که برای شستشو این لباس و الخصوص لباس هایی که از دو رنگ متضاد مانند سفید و مشکی تولید شده اند باید به خشکشویی مراجعه شود.

از طرفی ایست خوب و برق الیاف آن نشان دهنده بهایی است که برای آن پرداخته اید و باعث سکه دار شدن بیشتر استایل تان می شود. با این سبک شومیز های پوشیده می توانید ظاهر با وقاری داشته و اعتماد به نفس تان را تا سطح قابل توجهی افزایش دهید. همچنین طرح های متنوع و جذاب آن دست شما را در انتخاب باز گذاشته و بعدا به راحتی با هر سبک شلواری قابل ست شدن می باشد. رنگ مشکی انتخاب بسیار کاربردی است و همچنین برای مراسم مذهبی نیز گزینه ی معقولی خواهد بود. طرح پیچازی آن با زمینه ی سفیدی که دارد نمادی برای تابستان و روزهای روشن آن است . از آنجایی که جزو طرح های ماژور ترند می باشد به گفته طراحان هیچ وقت قدیمی نمی شود.

همچنین پوشیده بودن این شومیز قاپک مخفی باب میل عزیزانی است که دغدغه ی حجاب دارند بنابراین با این شومیز جلودکمه قاپک مخفی در بسیاری از مراسم ها شرکت کرده و دیگر نگرانی بابت حجاب خود نخواهید داشت. هم شیک و زیباست و هم بلند و پوشیده. همچنین قاپک مخفی آن از دیگر دلایل محبوبیت این شومیز پوشیده به شمار می رود چرا که برای مادران شیرده نیز انتخاب محبوب و معقولی خواهد بود تا در مواقع لزوم به راحتی دکمه ها را باز و بست کرده و به دلیل قاپک مخفی که دارد ظاهر پوشیده آن نیز حفظ می شود. اگر شما هم از آن دسته از خانم های شیک پوشی هستید که در کنار ترند بودن کیفیت نیز برای تان حائز اهمیت است و دنبال یک خرید عمری هستید تا تا هر وقت که دلتان خواست با کیفیت روز اول آن را تن بزنید این شومیز پوشیده جلودکمه به تمام خواسته های شما بله خواهد گفت 😎

شومیز جلودکمه قاپک مخفی مناسب چه مراسمی است و چطور استایل می شود؟

قد بلند و طرح اسپرت این شومیز پوشیده با قاپک مخفی این امکان را به شما می دهد تا حتی با شلوار جین هم استایل های عالی و خیره کننده ای ترکیب کرده و تیپ کژوال تان را تکمیل کنید. خنکا و لطافت پارچه دو فاکتور مهم برای همراهی کردن شما در پیاده روی های روزانه، دورهمی ها، کافه رفتن و یا حتی یک استایل ساده ی دانشجویی است. پارچه ی پیچازی این شومیز پوشیده جلو دکمه جزو طرح های همیشه ترند و ماندگاری است که هیچ وقت تکراری نمی شود و تا سال های سال به زیبایی قابل پوشیدن خواهد بود. یک شلوار جین بگ، بوت کات، مام و مام فیت به همراه شال و یا یک کلاه لبه دار و عینک تمام چیزی است که به آن احتیاج دارید ساعت ها بیرون ماندن و هوای گرم دیگر برای شما کابوس نخواهد بود و به راحتی میتوانید از دورهمی های دوستانه تان لذت ببرید.

مطمئن باشید با این شومیز جلودکمه پوشیده نگاه ها مال شما خواهد بود. همچنین اگر به دنبال یک استایل رسمی و خانمانه هستید تا در یک مهمانی مهم، با شکوه جلوه کنید یک شلوار پارچه ای کرپ با رنگ و مدل دلخواه و کفش پاشنه بلند شما را برای یک ظاهر مسحور کننده کاملا آماده می کند تا یکه تاز مراسم باشید! اگر قد بلندی دارید بهترین انتخاب برای شما شلوار دمپا پاکتی خواهد بود فقط باید در نظر داشته باشید که بهتر است پایین شومیز قاپک مخفی را توی شلوار بزنید تا ظاهر منظم و آراسته ای به شما بدهد. صندل های بنددار و یا بی بند هم انتخاب جذابی برای تکمیل استایلتان خواهد بود.

اما اگر دنبال بلند نشان دادن قد خود هستید شلوار های بوت کات و دمپا را فراموش نکنید. همرنگ بودن کفش با شلوار نیز تاثیر بسزایی در قد بلند نشان دادن شما دارد و به راحتی میتوانید یک استایل شیک و اصیل برای خود بسازید. همانطور که در بالا اشاره شد قابلیت استایل های اسپرت و کژوال را نیز این شومیز جلودکمه دارد اما بهترین مکمل برای استایل کژوال این شومیز جلودکمه انتخاب شلوار های کرپ سان می باشد. چرا که در کنار خنکا و لطافتی که دارد با پارچه ساتن مخمل هارمونی بیشتری خواهد داشت. اگر هم که استایل خانمانه و دلبرانه در نظر دارید شلوار های کرپ باربی با دمپا پاکتی بهترین گزینه خواهد بود.

پارچه ساتن مخمل :

پارچه ساتن مخمل همانطور که از نام آن پیداست از ترکیب دو پارچه ساتن و مخمل تولید شده است و بنابراین ویژگی های مربوط به هر دو را همزمان داراست. بافت پارچه نرمی و لطافت مخمل را داشته و برق آن به دلیل الیاف ساتنی است که در تولید آن به کار رفته است. این پارچه جزو پارچه های خاص و سکه داری است که هنوز چندان فراگیر نشده و در آیتم های خاص به کار می رود. ریزش آن بسیار چشم نواز و خنکای آن دلچسب است. پارچه های ساتن مخمل در تولید آیتم های دکوراتیو نیز به کار می رود اما زیبایی و اصالت آن در شومیز ها بیشتر به چشم می آید. لمس این پارچه خود یکی از ترغیب کننده ترین دلایل خرید آن به شمار می رود.

طرح پیچازی :

پیردوپل در واقع همان طرح پارچه های پرطرفدار پیچازی است که از دو شکل نوک تیز با رنگ سفید و مشکی تشکیل شده است. پارچه پیچازی به پارچه های گرم و پشمی گفته می شود که مناسب فصل های سرد سال خواهد بود. پارچه پیچازی در واقع جنس گرمی دارد اما پارچه های دارای طرح پیچازی هر جنسی میتواند داشته باشد. پیردوپل نام دیگری است که به پارچه های پیچازی گفته می شود. چهار شکل نوک تیز که در واقع یک شکل شطرنجی را ایجاد می کنند که دو رنگ سفید و مشکی را دارد. این پارچه جزو پارچه های گران قیمتی است که به آسانی استایل سکه داری برای شما فراهم می کند. طراحان مد همیشه بر این باور اند که این پارچه هیچ وقت قدیمی نمی شود و همیشه فرصتی برای عرضه در صنعت مد خواهد داشت.

شلوار های مناسب برای ست با شومیز جلودکمه :

  1.  شلوار کلاسیک پاکتی کد 4683
  2. شلوار کرپ دمپا اسپانیش کد 3157
  3. شلوار دمپا گشاد کد 5189
  4. شلوار کلاسیک پاکتی کد 752
  5. شلوار از بالا راسته کد 754
  6. شلوار زنانه کرپ دوبل دمپا گشاد 8407
  7. شلوار دمپا کرپ پارکر اندونزی کد 7731
  8. شلوار دمپا گشاد کرپ لمه 7730
  9. شلوار از بالا راسته کرپ دوبل فلر کد 7474
  10. شلوار کرپ دمپا اسپانیش کد 8115
  11. شلوار کلاسیک کمربند پهن کد 399
  12. دامن های مناسب برای این شومیز جلودکمه قاپک مخفی :

  13. دامن کلوش پلیسه قد 82 کد 8291
  14. دامن پلیسه قد 94 کد 8238
  15. دامن تنگ راسته کرپ قد 82 کد 8063
  16. دامن پلیسه قد 70 کد 8237
  17. دامن نیم کلوش چرم قد 58 کد 7567
  18. دامن ترک قد 45 کد 7568
  19. دامن چهارخونه کشمیر کلوش کد 8735
  20. دامن راسته تک کد 6395
  21. دامن کلوش چرم بلند کد 8734
  22. دامن کوتاه لمه ترک کد 8065

فقط کافیست روی کد های بالا کلیک کرده تا عکس و سایر اطلاعات مورد نیاز برای شما نمایش داده شود و انتخاب راحت تری داشته باشید 😊

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم 😊

لینک ما در اینستاگرام :

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10435-67627

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
0478
مشاهدات اخیر
ناموجودSold out
789,000 تومان
شومیز جلودکمه قاپک مخفی یک شومیز پوشیده که قابلیت استفاده به جای مانتو را نیز دارد. این شومیز ساتن مخمل برای عزیزانی که دغدغه حجاب دارند گزینه ی محبوبی است.  جدول سایزبندی  سایز 38 دورسینه 98 - دوربازو 36سایز 40...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید