لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

کت سارافان طرح برگ

کت سارافان طرح برگ یک ست دوتیکه خیره کننده که در کمتر مزونی قابل یافت است. جنس پارچه کرپ مرکوری ست و کت با آستر رویال کاور شده. همچنین خرید اقساطی نیز دارد.


جدول سایزبندی

سایز44 دورسینه کت 102- دور کمر کت 94 - دوربازو38 - دورسینه سارافون 102 - دورکمر سارافون 90 - دور باسن110
سایز46 
سایز48 دورسینه کت 110- دور کمر کت102- دوربازو40 - دورسینه سارافون 108- دورکمر سارافون 98 - دور باسن 116
سایز50 دورسینه کت 112- دور کمر کت106- دوربازو42 - دورسینه سارافون 114- دورکمر سارافون106- دور باسن 120
سایز52 دورسینه کت 114- دور کمر کت112- دوربازو44 - دورسینه سارافون 120- دورکمر سارافون110- دور باسن 128
سایز54 دورسینه کت 116- دور کمر کت118- دوربازو46 - دورسینه سارافون 124- دورکمر سارافون112- دور باسن 130
سایز56 دورسینه کت 120- دور کمر کت122- دوربازو48 - دورسینه سارافون 128- دورکمر سارافون116- دور باسن 134

قد کت 60
قد آستین 49
قد سارافون 106

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متروجود دارد.

 

ادامه مطلبجمع کردن
6,225,000 تومان
سایز
رنگ
  • سورمه ای
خروج
کد محصول:
10539-68626
محبوب من
توضیحات

کت سارافان طرح برگ چه ویژگی دارد؟

کت سارافان طرح برگ یک ست دوتیکه فاخر که دارای طراحی و مدل کم نظیری است و در هر مزون قابل یافت نمی باشد. با پوشیدن این کت سارافان مجلسی به درجه یک ترین استایل مراسم تبدیل شده و نگاه تحسین آمیز اطرافیان را جلب خود می کنید. جنس پارچه کرپ مرکوری است که یکی از گران قیمت ترین پارچه های مجلسی موجود در بازار که گزینه ی اعلایی برای کت دامن و کت سارفان ها می باشد. این ست دوتیکه اعلا شما را به یک استایل فاخر و یکه تاز تبدیل کرده و میتوانید مطمئن باشید مشابه آن را تن کسی نمی بینید. رنگبندی آن در حال حاضر سرمه ای و سایزبندی از 44 تا 56 می باشد که تقریبا همه علاقمندان خود را راضی کرده و سایز های مختلف را پوشش می دهد.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

کت سارافان طرح برگ دارای آستین های سه ربع است که فضای کافی برای استفاده از اکسسوری را برای شما فراهم می کند. این ست دوتیکه از سری انتخاب های شیک و ماندگاری است که هیچ وقت از دایره مد خارج نمی شود. اگر از پارچه به درستی مراقبت کنید تا مدت های طولانی قابلیت استفاده را دارد. کت این ست دوتیکه جذاب را بعدا می توانید با انواع شلوار ها و دامن ها ست کرده و یک استایل جدید ساخته از این رو مراسم های بیشتری را پوشش می دهد. طرح برگ این کت سارافان دوتیکه از خیره کننده ترین طراحی های این سبک دوتیکه هاست که علاوه بر اینکه جدید و امروزی است مناسب سن مادران عزیز نیز بوده و به ویژه برای مراسم های درجه یک انتخاب شایسته ای به شمار می رود.

پارچه کرپ مرکوری :

پارچه این ست مجلسی از جنس کرپ مرکوری درجه یک می باشد که کیفیت الیاف آن حتی در تصاویر نیز پیداست. این پارچه در کنار ریزش مناسب از ایست و آهار کافی و درخوری نیز برخوردار است. همچنین نسبت به سایر پارچه های کرپ رنگ آن مشکی تر یا به اصطلاح مشکی حقیقی می باشد. پارچه های کرپ مرکوری از دوام بیشتری برخوردار اند و از این رو قیمت آن نیز در مقایسه با سایر پارچه های باکیفیت بیشتر می باشد.

پارچه کرپ مرکوری با تمام ویژگی های خوبی که دارد از وزن مناسبی نیز برخوردار است و تنپوش آن آزاردهنده نمی باشد و از آنجایی که مقاومت آن در برابر چروک پذیری بالاست با خیال راحت می تواند ساعت ها مورد استفاده قرار بگیرد و از لحاظ بصری با چروک بدچشمی نکند. همچنین نرمی و لطافت آن در مقیاس و رابطه ی معقولی با ایست و آهار آن می باشد. کرپ مرکوری از جمله پارچه های اصیل و گران قیمتی است که استایل سکه دار شما را تضمین می کند حتی اگر مدل لباس ساده و طراحی آن مینیمال باشد.

کفش مناسب کت سارافان طرح برگ :

از آنجایی که قد سارافان کوتاه می باشد در وهله اول تمام نگاه ها سمت کفش انتخابی شما سوق پیدا خواهد کرد از این رو لازم است زمان کافی صرف انتخاب آن کنید. کفش های مشکی اولین گزینه و امن ترین آن خواهد بود و در کنار یک ظاهر یکدست و هماهنگ، تنوع بالایی نیز دارد. همه ی ما حداقل یک کفش مشکی در کمد خود داریم و از این رو به راحتی با این سه تیکه میتوانید ست کرد. کفش های موجود در مزون قابلیت بالایی برای استفاده با این کت سارافان طرح برگ خواهد داشت. همچنین رنگ نقره ای یا طوسی نیز به دلیل سنگدوزی های این ست دوتیکه زیبا می تواند انتخاب خیره کننده ای باشد.

دو تیکه کت سارافان مناسب چه مراسمی است؟

کت سارافان مجلسی طرح برگ همانطور که در بالا اشاره شد یکی از دوتیکه های پر طرفداری است که محدود به مراسم خاصی نیست بلکه چه در جشن و شادی قصد پوشیدن آن را داشته باشید و چه در مراسم مذهبی یا سوگواری این کار شیک شما را همراهی می کند. طراحی ساده آن باعث شده است تا در مراسم های سوگواری مانند محرم و صفر نیز مناسب باشد و مدل سنگین و با ابهت آن برای عروسی و حضور در تالار انتخاب درخور وشیکی است. از این نظر شما با خرید این ست دوتیکه در خور در مراسم های بیشماری را می توانید حضور جذاب و معتبری داشته باشید.

اکسسوری و آرایش مو مناسب :

همانطور که در تصاویر می بینید آستین های این دوتیکه طرح برگ سه ربع می باشد که امکان استفاده از اکسسوری دست را فراهم می کند و از آنجایی که سنگدوزی لباس کم و مینیمال می باشد دست شما در انتخاب اکسسوری ها باز خواهد بود. برای قسمت گردن نیز بهتر از گردنبند استفاده نشود. چرا که یقه گرد نسبتا بسته است و بهتر است زمان کافی را روی انتخاب گوشواره صرف کنید. گوشواره های ظریف گزینه معقولی خواهد بود. برای آرایش موها نیز موی کوتاه باز یا بلند بسته نیز میتواند هماهنگی لازم را ایجاد کند. فقط در نظر داشته باشید که این دوتیکه سنگدوزی به اندازه کافی جذابیت دوخت و پارچه دارد که خیالتان را از بابت درخشش در مراسم ها راحت سازد. از این رو بهتر است از اکسسوری پر زرق و برق استفاده نکنید.

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم ?

لینک ما در اینستاگرام :

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10539-68626

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
3659
بارکد UPC
5340
مشاهدات اخیر
6,225,000 تومان
کت سارافان طرح برگ یک ست دوتیکه خیره کننده که در کمتر مزونی قابل یافت است. جنس پارچه کرپ مرکوری ست و کت با آستر رویال کاور شده. همچنین خرید اقساطی نیز دارد. جدول سایزبندی سایز44 دورسینه کت 102- دور کمر کت 94 -...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید