لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

کت سارافان تور سنگدوزی

کت سارافان تور سنگدوزی یک ست دوتیکه جذاب که از جنس کرپ مرکوری است. آستین ها بدون آستر طراحی شده تا با تضاد پوست، جذابیت استایل تان بیشتر و کار مجلسی تر شود.


جدول سایزبندی

سایز42 دورسینه کت 100- دور کمر کت 90 - دوربازو34 - دورسینه سارافون 98 - دورکمر سارافون 88 - دور باسن 106
سایز44 دورسینه کت 104- دور کمر کت 96 - دوربازو36 - دورسینه سارافون 102- دورکمر سارافون 90- دور باسن 112
سایز46 دورسینه کت 108- دور کمر کت100- دوربازو38 - دورسینه سارافون 106- دورکمر سارافون 96 - دور باسن 116
سایز48 دورسینه کت 112- دور کمر کت104- دوربازو40 - دورسینه سارافون 110- دورکمر سارافون100- دور باسن 118
سایز50 دورسینه کت 118- دور کمر کت114- دوربازو42 - دورسینه سارافون 116- دورکمر سارافون104- دور باسن 120
سایز52 دورسینه کت 122- دور کمر کت116- دوربازو44 - دورسینه سارافون 120- دورکمر سارافون106- دور باسن 122

قد کت 61
قد آستین 51
قد سارافون 106

توجه : احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متروجود دارد.

 

 
ادامه مطلبجمع کردن
5,885,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
خروج
کد محصول:
10540-68633
محبوب من
توضیحات

کت سارافان تور سنگدوزی چه ویژگی دارد؟

کت سارافان تور سنگدوزی یکی از زیباترین و خیره کننده ترین ترکیب پارچه و طراحی را در میان ست های مجلسی دوتیکه موجود در مزون دارد. این کت سارافان دوتیکه به محض پوشیدن نگاه تاییدی اطرافیان را جذب شما کرده و یک ظاهر بی نقص و مجلسی هدیه می دهد. سارافان از جنس کرپ مرکوری است و رنگ مشکی زاغ آن تاییدی بر کیفیت بالای این پارچه مجلسی و گران قیمت دارد. کت نیز ترکیبی از تور و کرپ مرکوری است. در قسمت سینه با آستر ترکیب شده و اما آستین های تور سنگدوزی شده با طراحی بدون آستر، یکی از جذابیت های این ست دوتیکه مجلسی به شمار می رود. همانطور که در تصاویر میبینید کت برای ایست بهتر و مجلسی تر با آستر رویال کاور شده است.

توجه : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔

کت سارافان یکی از بهترین گزینه برای مادران عزیز می باشد که به دنبال تثبیت ظاهر با ابهت و باوقارشان هستند. همانطور که در تصاویر می بینید این کت سارافان با حاشیه سنگدوزی که در قسمت تور دارد برای مراسم های درجه یک مناسب بوده و تمام آن چیزی که برای درخشیدن به آن نیاز دارید برای شما فراهم می کند. یقه کت و سارافان هر دو گرد ساده است و روی آستین های کت سنگدوزی های زیبایی حک شده تا در شب جلوه ی بیشتری پیدا کرده و چشم ها را به بازی بگیرد. همچنین مدل ساده ی این کار باعث شده است به یک خرید ابدی تبدیل شده و عمر آن در دایره ی مد افزایش پیدا کند. سادگی در کنار ترند بودن یکی از مهم ترین عواملی است که باعث درخشش یک استایل می شود.

پارچه کرپ مرکوری :

پارچه این ست مجلسی از جنس کرپ مرکوری درجه یک می باشد که کیفیت الیاف آن حتی در تصاویر نیز پیداست. این پارچه در کنار ریزش مناسب از ایست و آهار کافی و درخوری نیز برخوردار است. همچنین نسبت به سایر پارچه های کرپ رنگ آن مشکی تر یا به اصطلاح مشکی حقیقی می باشد. پارچه های کرپ مرکوری از دوام بیشتری برخوردار اند و از این رو قیمت آن نیز در مقایسه با سایر پارچه های باکیفیت بیشتر می باشد.

پارچه کرپ مرکوری با تمام ویژگی های خوبی که دارد از وزن مناسبی نیز برخوردار است و تنپوش آن آزاردهنده نمی باشد و از آنجایی که مقاومت آن در برابر چروک پذیری بالاست با خیال راحت می تواند ساعت ها مورد استفاده قرار بگیرد و از لحاظ بصری با چروک بدچشمی نکند. همچنین نرمی و لطافت آن در مقیاس و رابطه ی معقولی با ایست و آهار آن می باشد. کرپ مرکوری از جمله پارچه های اصیل و گران قیمتی است که استایل سکه دار شما را تضمین می کند حتی اگر مدل لباس ساده و طراحی آن مینیمال باشد.

ست دوتیکه مجلسی :

یکی دیگر از ویژگی های مثبت این کت سارافان تور سنگدوزی به امکان چندین باره استایل کردن آن می توان اشاره کرد. ست های دوتیکه همیشه قابلیت ست شدن با آیتم های دیگر را دارا اند از این رو انتخاب معقول و مناسب تری محسوب می شوند. برای مثال اگر بعدا بخواهید می توانید کت این کار زیبا را با شلوار های مجلسی کرپ ترکیب کرده و یک استایل متفاوت و جدید بسازید. حتی انواع دامن های ساده و پلیسه ی فراوانی وجود دارد که با کت این لباس مجلسی شکیل ست شده و شما را به یک استایل تازه و جدید می رساند. اگر از پارچه توری این ست زیبا به درستی مراقبت شود تا مدت های طولانی مانند روز اول نگاه ها را جذب شما می کند.

همچنین اگر قبلا یک کت سارافان دیگر نیز خریداری کرده اید می توانید آیتم ها را با یکدیگر عوض کرده و یک تیپ جدید و متنوع برای خود فراهم کنید. این یکی دیگر از ویژگی های دوستداشتنی این ست دوتیکه شکیل به شمار می رود. اگر قصد دارید در میان شلوار های کرپ موجود در مزون گشت زده و برای ست بعدی خود آیتم انتخاب کنید در زیر لیست تعدادی از شلوار ها را برای راحتی شما عزیزان قرار می دهیم تا به راحتی بتوانید خرید و انتخاب خود را نهایی کنید.

کفش مناسب کت سارافان سنگدوزی :

از آنجایی که قد سارافان کوتاه می باشد در وهله اول تمام نگاه ها سمت کفش انتخابی شما سوق پیدا خواهد کرد از این رو لازم است زمان کافی صرف انتخاب آن کنید. کفش های مشکی اولین گزینه و امن ترین آن خواهد بود و در کنار یک ظاهر یکدست و هماهنگ، تنوع بالایی نیز دارد. همه ی ما حداقل یک کفش مشکی در کمد خود داریم و از این رو به راحتی با این سه تیکه میتوانید ست کرد. کفش های موجود در مزون قابلیت بالایی برای استفاده با این سه تیکه حاشیه سنگدوزی خواهد داشت. همچنین رنگ نقره ای یا طوسی نیز به دلیل سنگدوزی های این ست زیبا می تواند انتخاب خیره کننده ای باشد.

اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم ?

لینک ما در اینستاگرام :

https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10540-68633

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
3459
بارکد UPC
5394
مشاهدات اخیر
5,885,000 تومان
کت سارافان تور سنگدوزی یک ست دوتیکه جذاب که از جنس کرپ مرکوری است. آستین ها بدون آستر طراحی شده تا با تضاد پوست، جذابیت استایل تان بیشتر و کار مجلسی تر شود. جدول سایزبندی سایز42 دورسینه کت 100- دور کمر کت 90 -...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید