لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

شومیز مانتویی پشت پیله

شومیز مانتویی پشت پیله یک مانتو تابستانی خنک و سبک از جنس پارچه لینن که قابلیت بالایی در ست شدن دارد. همچنین مناسب کافه، پیاده روی و دانشگاه نیز می باشد.


جدول سایزبندی 

فری سایز دوربازو46 - دورسینه 124 

قد جلو70 / پشت 75
قد آستین 60

توجه: احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
1,139,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی​
  • سفید​
  • نباتی
  • آبی​
  • نسکافه ای​
این رنگ/سایز موجود نیست
خروج
کد محصول:
10307-66588
محبوب من
توضیحات

شومیز مانتویی پشت پیله چه ویژگی دارد؟

شومیز مانتویی پشت پیله یکی از خنک ترین و سبک ترین مانتو های تابستانی موجود در زمون است که مناسب استایل کژوال بوده و برای تمامی مناسبت ها و مراسم ها مناسب خواهد بود. پارچه این لینن تابستانی از انواع خنک و سبک لینن بوده که به دلیل تنفس پذیری بالایی که دارد گزینه ی ایده آلی در تابستان های گرم و سوزان به شمار می رود. طراحی این شومیز مانتویی پشت پیله ساده و مینیمال است از این رو با هر شلوار و شالی که مدنظرتان باشد امکان ست کردن وجود دارد. همچنین طراحی آن به صورت اوور می باشد که برای عزیزانی که علاقمند لباس های لش و گشاد می باشند گزینه ی ایده آلی خواهد بود. همانطور که می دانید سایزبندی این کار نیز فری سایز است.

نکته : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔ 

این شومیز مانتویی پشت پیله تمام روزهای تابستانی شما را پوشش خواهد داد. وزن سبک و جنس مناسب فصل آن باعث می شود تا اولین انتخاب برای تمامی روزهای گرم سال باشد. همچنین این مانتو تابستانی پیله دار از آنجایی که به راحتی ست می شود، حتی میتواند برای استفاده روزمره نیز مناسب بوده و اگر از جنس پارچه به خوبی مراقبت شود تا مدت های طولانی قابل استفاده خواهد بود. مانتو تابستانی پشت پیله مناسب استایل کژوال می باشد. از این رو اگر سلیقه شما سبک کارهای اسپرت و آزاد است این شومیز مانتویی گزینه ی ایده آلی خواهد بود. همچنین استایل های تابستانی و کژوال شما را رها از هر قید و بندی نشان می دهد و استایل آزاد و کژوالی خواهید داشت.

پارچه لینن :

لینن از سری پارچه های تابستانی است که از گیاه کتان تولید می‌شود. این پارچه خنک به دلیل سبک وزن بودن، تنفس‌پذیر بودن و مقاومت بالا گزینه ی اصلی خیاطان و طراحان مد می باشد. از پارچه لینن معمولا برای تولید لباس، شومیز و شلوار یا دامن های تابستانی استفاده می‌شود. به دلایل خصوصیات منحصر به فردی که پارچه این شومیز مانتویی پرطرفدار دارد، در هوای گرم گزینه ی محبوبی خواهد بود زیرا باعث حفظ خنکی و راحتی شده و بیرون رفتن های اجباری که ممکن است گرمازدگی به همراه بیاورد را کاهش می دهد. علاوه بر این اگر از این پارچه به درستی مراقبت شود تا مدت های طولانی قابلیت استفاده حتی برای کاربرد روزانه را نیز دارد.

نحوه استایل کردن مانتو تابستانی :

اگر برای شلوار و شال خود با این شومیز مانتویی پیله دار سادگی را در نظر می گیرید دست شما برای انتخاب کیف و کفش کاملا باز خواهد بود اما با این حال بازهم لازم است نکاتی را در این رابطه رعایت بفرمایید مانند هماهنگ سازی رنگ آیتم های مورد استفاده! رنگ های کرم، نسکافه ای و قهوه ای رنگ های مکمل محسوب شده و از این رو استفاده از آن در آیتم های بالا استایل شیک و یکدستی به شما میدهد. همچنین رنگ های سبز و نارنجی نیز با اینکه رنگ متضاد محسوب می شوند اما استفاده هوشمندانه از آن در استایل بسیار چشمگیر و خیره کننده بوده و نگاه ها را سمت شما جذب خواهد کرد. اگر قد بلندی دارید بهترین انتخاب برای شما شلوار دمپا پاکتی جین خواهد بود. گاهی اوقات شلوار های بوتکات پارچه این ینز می تواند گزینه ی معقول برای ست کردن باشد. 

حتما دقت کنید که بهتر است شلوار پارچه ای مشکی انتخاب کنید. صندل های بنددار و یا بی بند هم انتخاب جذابی برای تکمیل استایل زنانه و دلبرانه ی شما با این مانتو پشت پیله خواهد بود. اما اگر دنبال بلند نشان دادن قد خود هستید شلوار های بوت کات و دمپا را فراموش نکنید. همرنگ بودن کفش با شلوار نیز تاثیر بسزایی در قد بلند نشان دادن شما دارد و به راحتی میتوانید یک استایل شیک و اصیل با این مانتو آستردار زیبا برای خود بسازید. همچنین شلوار های جیمن بگ نیز از دیگر گزینه های موجود برای استایل کژوال بوده که کفش ها را نیز نمایان نمی سازد. از این رو میتوانید هر نوع کفشی که با آن راحتی دارید انتخاب کرده و تمام مدت زمان استفاده را به راحتی و حس خوب بگذرانید.

لیست شلوار های جین مناسب شومیز مانتویی پشت پیله :

انتخاب شال و روسری مناسب شومیز مانتویی پشت پیله :

شال و روسری که برای ست با این شومیز مانتویی استفاده می کنید تاثیر بالایی در تایید یا رد زیبایی استایل شما خواهد داشت. اگر استایل رسمی در نظر دارید بهتر است از روسری های ساتن استفاده کنید. اگر یک استایل اسپرت و مناسب کافی شاپ و پیاده روی مدنظرتان باشد، شال های بلند رنگی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود تا علاوه بر همخوانی که با مکان مورد نظر شما دارد راحتی نیز برایتان به ارمغان آورده و استایل پرانرژی به شما بدهد. اگر هم که یک قرار ملاقات مهم در پیش دارید شال و روسری های مینی مشکی بهترین گزینه است تا استایل محکم و موقرانه ای به شما داده و نگاه تحسین برانگیز اطرافیان را حواله ی شما کند. شال و روسری های حریر و مرواریدی از گزینه ی های مطلوب برای عروسی و جشن های حایز اهمیت است.

لیست شال و روسری های مناسب با مانتو تابستانی :

فقط کافیست رو کد های بالا کلیک کرده تا عکس و سایر اطلاعات مورد نیاز برای شما نمایش داده شود و انتخاب راحت تری داشته باشید 😊
اگه به کمک و راهنمایی ما احتیاج داشتید کافیه این پایین سوالتونو بپرسید تا ما با دل و جان جواب شما عزیزان رو بدیم  😊
لینک ما در اینستاگرام :
https://instagram.com/crepemezon

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10307-66588

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
0690
MPN
1403.04.24
مشاهدات اخیر
1,139,000 تومان
شومیز مانتویی پشت پیله یک مانتو تابستانی خنک و سبک از جنس پارچه لینن که قابلیت بالایی در ست شدن دارد. همچنین مناسب کافه، پیاده روی و دانشگاه نیز می باشد. جدول سایزبندی  فری سایز دوربازو46 - دورسینه 124 قد جلو70 / پشت...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید