لباس مجلسی و کژوال
لباس کودک و نوجوان
شال و روسری
کیف و کفش
لباس زیر و گن
کمربند
اکسسوری و بدلیجات
کالکشن جدید
پرفروش ترین ها
حراجی ها

کت یقه انگلیسی لینن تک دکمه

کت یقه انگلیسی لینن تک دکمه گزینه ی محبوبی برای دانشگاه، کافه رفتن و پیاده روی می باشد. این مانتو کتی کاربردی سبک، خنک و دارای رنگبندی مشکی و کرم می باشد.


جدول سایزبندی 

سایز1 دور بازو 34 - دور سینه 94 - دور کمر 92
سایز2 دور بازو 38 - دور سینه 104- دور کمر 100

قد کت 69
قد آستین 60

توجه: احتمال اختلاف 1 الی 2 سانتی متر وجود دارد.

ادامه مطلبجمع کردن
1,645,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
  • کرم​
خروج
کد محصول:
10318-66666
محبوب من
توضیحات

کت یقه انگلیسی لینن چه ویژگی دارد؟

کت یقه انگلیسی لینن یک مانتو کتی شیک و کاربردی که قابلیت ست کردن با تمامی شلوار های کژوال از جمله جین، کتان و لینن را دارد. این مانتو کتی زیبا از جنس پارچه لینن می باشد که برای روزهای گرم تابستان و بهار گزینه ی درخور بوده و تمام فصل را پوشش می دهد. رنگبندی آن مشکی و کرم می باشد که جزو رنگبندی های خنثی و نود بوده و از این رو به راحتی با همه ی آیتم ها ست می شود. کت یقه انگلیسی لینن از جمله آیتم های ماژورترندی است که اگر از پارچه آن به درستی مراقبت شود، تا مدت های طولانی در صنعت مد حضور داشته و مثل روز اول جذابیت و راحتی بالایی به استایل شما خواهد داد. این مانتو کتی جذاب دارای جیب های فیلتاب می باشد.

نکته : نحوه شستشو فقط خشکشویی ✔ 

پارچه لینن :

از دیگر ویژگی های وسوسه کننده ی این کت یقه انگلیسی لینن به جنس پارچه آن میتوان اشاره کرد. پارچه ی لینن از بهترین انتخاب ها برای فصل گرم سال است زیرا عبور پذیری عالی در مقابل جریان هوا داشته و عبور پذیری بالایی در مقابل جریان هوا دارد. اگر با ویژگی های خوب این پارچه غافلگیر شده اید اجازه دهید از دوام و طول عمر بالای آن پرده برداریم. این مانتو کتی لینن میتواند از طریق خشکشویی بارها مورد شستشو قرار گرفته و آسیبی نبیند پس هرگونه تردید را کنار گذاشته و به پیشنهاد دوستانه ی ما برای خرید این کار دوستداشتنی اقدام کنید چراکه بعدا پشیمان نخواهید شد. 

نحوه ست کردن کت تک دکمه :

از آنجایی که این مانتو آستردار دارای یقه انگلیسی می باشد تاپ یا شومیزی که برای زیر آن انتخاب می کنید از اهمیت بالایی برخوردار است و تعیین کننده ی میزان جذابیت استایل شما خواهد بود. بنابراین لازم است زمان ودقت کافی را برای صرف کنید. اگر شلوار و یا روسری شما طرحدار است حتما در نظر داشته باشید که بهتر است طرح این دو آیتم یکسان باشد اما اگر طرح آن یکسان نباشد لازم است طرحی که دارد شباهت زیادی به یکدیگر داشته و یا از طیف رنگی یکسانی استفاده شود تا در دید کلی مخاطب ظاهر یکدست و یکپارچه ای داشته باشید و این موضوع در رابطه با تاپ آن نیز صدق می کند، طرحدار بودن شال و شلوار شما را مجبور می سازد تاپ زیر این یقه انگلیسی زیبای خود را کاملا ساده انتخاب کرده و همرنگ مانتو در نظر بگیرید.

همچنین اگر برای شلوار و شال خود سادگی را در نظر می گیرید دست شما برای انتخاب تاپ زیر این مانتو آستردار کتی کاملا باز خواهد بود اما با این حال بازهم لازم است نکاتی را در این رابطه رعایت بفرمایید مانند هماهنگ سازی رنگ آیتم های مورد استفاده! رنگ های کرم، نسکافه ای و قهوه ای رنگ های مکمل محسوب شده و از این رو استفاده از آن در آیتم های بالا استایل شیک و یکدستی به شما میدهد. همچنین رنگ های سبز و نارنجی نیز با اینکه رنگ متضاد محسوب می شوند اما استفاده هوشمندانه از آن در استایل بسیار چشمگیر و خیره کننده بوده و نگاه ها را سمت شما جذب خواهد کرد.

اگر قد بلندی دارید بهترین انتخاب برای شما شلوار دمپا پاکتی خواهد بود. صندل های بنددار و یا بی بند هم انتخاب جذابی برای تکمیل استایل زنانه و دلبرانه ی شما خواهد بود. اما اگر دنبال بلند نشان دادن قد خود هستید شلوار های بوت کات و دمپا را فراموش نکنید. همرنگ بودن کفش با شلوار نیز تاثیر بسزایی در قد بلند نشان دادن شما دارد و به راحتی میتوانید یک استایل شیک و اصیل با این مانتو آستردار زیبا برای خود بسازید. همچنین شلوار های بگ نیز از دیگر گزینه های موجود برای استایل مجلسی بوده که کفش ها را نیز نمایان نمی سازد. از این رو میتوانید هر نوع کفشی که با آن راحتی دارید انتخاب کرده و تمام مدت زمان استفاده را به راحتی و حس خوب بگذرانید.

یقه انگلیسی :

یقه انگلیسی یکی از پر استفاده ترین زیر شاخه ی یقه برگردان است که اصطلاحا پایه دار است. این مدل یقه در واقع از یقه هفت دو تکه ای تشکیل شده است که  حرف B نوک تیز انگلیسی را به وجود می آورد. یقه انگلیسی برای انواع کت، مانتو و پالتو کاربرد دارد و باعث رسمی سازی لباس ها و جذابیت بیشتری در قسمت یقه می شود. یقه انگلیسی میتواند پهن، باریک، نوک تیز و کمی گرد باشد و تاثیرات مختلفی روی استایل و صورت بگذارد. در واقع هر چقدر نوک تیزی یقه بیشتر باشد اشاره به سمت شانه ها بیشتر میشود.

مانتو کتی را کجا میتوان پوشید؟

همانطور که در تصاویر میبینید این کت تک دکمه نمونه ی واضحی از مناسب بودن یک مانتو کتی شیک و در عین حال ساده برای تمامی مراسم های پیش روی شماست. چه جشن و مهمانی دعوت شده باشید و چه برای ایام سوگواری و یا مراسم های مذهبی قصد پوشیدن آن را داشته باشید این کت یقه انگلیسی لینن گزینه ی فوق العاده ای برای شما خواهد بود. علاوه بر آن خنثی بودن رنگ آن، این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی با هر شلوار و شالی که مد نظرتان بود ترکیب های خیره کننده ای ساخته و هر روز متفاوت تر از روز قبل ظاهر شوید. همانطور که می دانید این مانتو تک دکمه دارای سه رنگ محبوب و کاربردی است که قابلیت های بالایی در استایل کردن به شما می دهد.

این کت یقه انگلیسی لینن به تنهایی هم می تواند از گزینه های عالی برای پوشش در دانشگاه، جشن تولد، افتتاحیه، عقد و عروسی، کافه رفتن و استایل های عکاسی باشد. یک شلوار کرپ از بالا گشاد، بوت کات، مام و مام فیت به همراه شال و یا یک کلاه لبه دار و عینک تمام چیزی است که به آن احتیاج دارید تا استایل شیک و رسمی خود را تکمیل کرده و بانوی اول هر مراسمی شوید. همچنین اگر به دنبال یک استایل کاملا رسمی و خانمانه هستید تا در یک مهمانی مهم، با شکوه جلوه کنید یک مینی اسکارف ساده یا پتینه کاری، یک شلوار پارچه ای کرپ با رنگ و مدل دلخواه و کفش پاشنه بلند گزینه ی عالی با این مانتو تک دکمه است. پوشیدن آن به همراه یک مقنعه و شلوار جین بگ استایل درخوری است که مورد تایید دانشگاه نیز می تواند باشد.

لیست پیشنهادی شلوار های جین برای ست با مانتو تک دکمه :

لیست پیشنهادی شلوار های کرپ برای ست با این مانتو کتی :

ادامه مطلبجمع کردن
ویژگی ها
10318-66666

کد محصول خاص

بارکد EAN-13
997
مشاهدات اخیر
1,645,000 تومان
کت یقه انگلیسی لینن تک دکمه گزینه ی محبوبی برای دانشگاه، کافه رفتن و پیاده روی می باشد. این مانتو کتی کاربردی سبک، خنک و دارای رنگبندی مشکی و کرم می باشد. جدول سایزبندی  سایز1 دور بازو 34 - دور سینه 94 - دور کمر...
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
-> @COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENTS_NB@ [ اظهار نظر ]
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ @REPLIES_NB@ جواب‌دادن
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_USEFUL_ADVICES@ @COMMENT_NOT_USEFUL_ADVICES@ جواب

منوی محصولات

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

وارد شوید